Autor |
Zpráva |
Autobusak0
Příspěvky: 9
|
Nespouští se ventilator chlazení motoru
Zdravím chtěl bych se optat, když s autem stojí mv kolone či popojíždím delší domu tak taplota motoru leze nahoru. Vím že nefunguje ventilator chlazení ale nevím čím to muže být myslím že vadným čídlem na tu teplotu. Poradíte mám favorita rok vyroby 94 s jednobodovou vstřikvoací jednotkou Bosch.
_________________ Autobusak0
|
20.9.10, 20:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Na chladici je senzor teploty, skus odpojit oba kontakty a (klucik musi byt v polohe II) kus ich spojit pomocou vhodneho plechu (drot, kancelarska spinka...) ventilator by sa mal rozbehnut, ak nie zmeraj napatie v tom privodnom kabliku (ziarovka, multimeter) vela zdaru
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
20.9.10, 21:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
žádný multimetr ten věčně lže žárovka 21 W a pokud se rožne vyměn ten termospínač jde to i bez vyputění chl kap šup šup miloš
|
21.9.10, 06:15 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
kwiko píše: ... (klucik musi byt v polohe II) ...
ja mam za to ze favo ma rovnaku spinacku ako 120, a tam je poloha 2 startovanie...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
21.9.10, 07:29 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
http://dily.iautodily.cz/foto_obr-7996-a.jpg
ale všichny pochopily jak to myslí:)
jinak je ¨to dobré zapojit podle schemata co tu dával šemík
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
21.9.10, 07:34 |
|
|
Autobusak0
Příspěvky: 9
|
slovacek.milos píše: žádný multimetr ten věčně lže žárovka 21 W a pokud se rožne vyměn ten termospínač jde to i bez vyputění chl kap šup šup miloš
Mno já si myslím že to bude to čidlo... a i jsme našel ty dva drátky co vedou k tomu ventilatoru a dy vypadali an venek celkem v cajku a nebyli ty kontakty zkorodovaný...
_________________ Autobusak0
|
21.9.10, 11:07 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
tak zapni klíček a vytáhni dráty a dej je ksobe musí se rozjet ten větrák a hned víš na čem jseš a bacha na ruce
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
21.9.10, 14:21 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
na feldě stačí proklemovat konektory na čidle chladiče, ani se nemusí zapínat zapalování, je to pořád pod proudem, však taky na předním čele píšou, že se může kdykoliv rozběhnout...pokud čidlo odejde a v koloně hrozí uvaření, dá se ty konektory zacvaknout do sebe a nouzově dojet s trvale běžícím větrákem...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
21.9.10, 14:34 |
|
|
Autobusak0
Příspěvky: 9
|
Takže ty dva kabílky vytahnu od toho čidla v to mchaldiči a spojim je mezi sebou jestli jsem to tak dobře pochopil... Ptám se proto abych nezapojoval neco jiného atd.. A je to i pro jistotu co každje má na mysli
_________________ Autobusak0
|
21.9.10, 19:59 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
vytáhneš dva kable na chladiči (konkrétně z čidla teploty) spojíš je a jestli se větrák rozeběhne tak je KO čidlo... Pokud se nerozběhne hledej chybu v kabeláži
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
21.9.10, 20:08 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Nebo v pojistce, popř. v samotném ventilátoru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.9.10, 15:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|