Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 17:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Fabia 1.4 MPI 8V 50kW vs. 44kW 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Sadra17 píše:
žiju v domění že se to liší jenom jednotkou



kámoš co má vrakec na škodovky

tak mi jednou vyprávěl že po něm chtěli na feldu řj 5O kW že mají 4O kW na padesetáku neměl ale našel 40 tak na ni napsal 5O kW strhl štítek a



borci si pochvalovali jak jim naskočil výkon :oops: miloš


to je blbost, protože neseděj konektory

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.9.10, 21:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
tych motorov som niekolko rozobral a aj poskladal, rozdiel je vo vacke a ECU, nakolko to ma nezaujma ked tam ide ina vacka a karbec

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


28.9.10, 08:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
dík za rozseknutí problému, známej chce ze 44 udělat 50kw, tak aby věděl co má shánět, takže jen tyhle dvě věci. Nevíte někdo náhodou, jak jede motor upravený na 65kw od motorexcelu?

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


28.9.10, 09:02
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Gemini píše:
tych motorov som niekolko rozobral a aj poskladal, rozdiel je vo vacke a ECU, nakolko to ma nezaujma ked tam ide ina vacka a karbec


a jak se pozná vačka z 50 kw ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.9.10, 14:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
žděba píše:
Nevíte někdo náhodou, jak jede motor upravený na 65kw od motorexcelu?

Nevim jak primo 65kW, ale dokud mi jezdila moje 1,4, tak do 130km/h byla dynamika srovnatelna se 103kW dieselovou Octofkou combi.
Takze na zadne zavodeni to urcite neni, ale na hrkani do prace tak abys nezdrzoval ostatni to staci.

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


28.9.10, 14:36
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek 
Co jsem já slyšel, tak je jiná ŘJ, vačka, sání (44kW má menší difuzor) a prý snad i ventily.

Co se určitě vyplatí udělat je vyměna sání a udělat chip. Vše ostatní je o ničem a vyhozené peníze.


29.9.10, 14:01
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ventili ne , hlava je stejná podle čísla dílu :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.9.10, 14:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ondras83 píše:
ferrari: houby, do okty byli 1,4 16V VW motory

já jel s 50kw z prvních fábek, to byla sračka...pak sem dělal 1,4MPI 50kw v sedanu, tam už nebyla ta špatná odezva na plynovej pedál a to jelo jako kráva...s majitelem sem s tim jel 180 jako prd :shock: a pak to najednou přestalo táhnout :lol:


Houby - nehouby, 1,4 MPi 44kW sa do Octy I dával:
http://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda ... z.C3.A1cia

Musel to byť síce des, ale čo už...spolužiačkin tatko to mal :sick:

No, ja som sa vozil v troch kusoch Fabia I 1,4 MPi 50 kW (všetko to boli asik najstaršie modely, aj keď v tom čase boli zánovné) a bol to teda des...tá el. škrtiaca klapka tlmila všetku dynamiku motora...proste des. Spotreba rovnako des...Ale ani motor 1,4 16V mi nejak extra nereže a rovnako ani HTP...1,4 16V má vcelku dobrú spotrebu.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.9.10, 15:13
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
jo, motor AMD

to musi byt trhac asfaltu


29.9.10, 15:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
co vím tak ze zkušeností svých a kamarádů, tak MPI 44 a 50kW jedou víc odspoda, ale ta 50 se do fabie hodí víc
1.4 16v 55kw a 74? kw jedou, ale musí se točit a ten silnější pak žere (oba pak časem pápnou oil - trochu)
HTP - s tím sem jel akrorát v Roomsteru a v tom to byla smrt, asi ten nejslabší, poněvadž to byl služebák
s 50kw jsem jel do reichu a že bych na dálnici nějak trpěl nedostatkem výkonu to se říct nedá, jsem zyvyklej s výkonem šetřit :D, co se týče spotřeby ani jeden z motorů není takový peklo jako spojení 742.12x a 32/36DDSR a nějakejch 8-10 litrů mě nemůže rozházet

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


29.9.10, 16:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
všichni tady nadáváte na HTP a přitom já sem jel na srazu s dawidem a ikdyž nerad, tak to přiznám...do 100km/h to bylo tak nějak stejně s feldou a od 100-120 felda pomalu přidává, tohle přidávalo plynule do těch 140, víc už sme nemohli jet...

když se na to šlape, tak to jede...ale potom nevydrží 400 tisíc, jako felda :) ...v práci teĎ máme 2 uplně nový HTP ve FII a obě jdou po startu na 2 hrnky :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.9.10, 17:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
když chtěli udělat 3 válec, tak ho měli postavit z gruntu novej a ne vzít vw1.6 a zkurvit ho, pak bych proti němu neměl ani popel

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


29.9.10, 17:14
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Ondras83 já jezdil s tim nejslabším a taky mi to nepřišlo nijak zlý (felda je o drobet lepší) ale to auto mělo asi 7tis najeto :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.9.10, 17:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Když má HTP krátký převody... :wink:

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


29.9.10, 17:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jistě převodovka je mnohdy důležitější než samotnej motor

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.9.10, 17:28
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz