Palubní deska z Favorita r.v.94 do Favorita r.v.89
Autor |
Zpráva |
Martin75K
Příspěvky: 25 Bydliště: Mirošov
|
Takze plovak funguje jak ma (skousel sem ho na stare pristrojovce a ukazuje spravne), budik na nove pristrojovce ukazuje taky spravne (ve druhym Favu). Takze si asi nerozumi stary plovak s novym typem palivomeru
_________________ Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak , ale už se na tom pečlivě pracuje
|
3.10.10, 18:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin75K
Příspěvky: 25 Bydliště: Mirošov
|
Jeste mne napadlo prehodit tedy i ten plovak z novejsiho typu Facka ktery je celkem zachovaly, ale to se bude muset asi prehodit i nadrz ne ? Jinak pocet kabelu souhlasi s tim starsim (4 kabely 1 zluty, 1 modry , 1 cerveny a 1 bily ). Ted ale nevim jestli to neni jeste nejak propojeny s ridici jednotkou co mely polostriky. Pokud ne tak bych mel na pul vyhrano.
_________________ Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak , ale už se na tom pečlivě pracuje
|
6.10.10, 22:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
S řídící jednotkou nic propojeného není a není to polostřik. Kdyžtak jednobod. Měnit nádrž kvůli takové blbosti mi přijde dost pracné. Zkusil bych sehnat na vrakáči budíky z karburátoru '93.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.10.10, 00:59 |
|
|
Martin75K
Příspěvky: 25 Bydliště: Mirošov
|
No to je taky jedna moznost , ja jen ze tu mam ted celyho Favorita se vsim vsudy (nez ho dam sesrotovat) tak to tedy skusim prehodit (a doufam ze tam bude pasovat). Aspon vycistim nadrz a nebude se mi dostavat do karburatoru bordel (prozatim).
_________________ Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak , ale už se na tom pečlivě pracuje
|
7.10.10, 22:20 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Nádrže jsou rozměrově stejné... ale nejsem si jistý, jestli není rozdíl v otvoru kvůli elektrickému čerpadlu. Pak bys musel nějak upravit uchycení nebo rovnou použít elektrické čerpadlo a vyhodit to mechanické...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.10.10, 23:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
áno a elektrické čerpadlo dáva 3Bar a mechanické 0,3Bar, čo by to asi urobilo
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.10.10, 08:09 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Já bych všechno nechal jak je a ty budíky se určitě dají nějak ošidit. V nejhorším bych nechal staré budíky a na ně dal jen ty podklady s čísly, nebo jak se tomu nadává. Pak by nikdo nic nepoznal a vypadalo by to jako budíky z nového typu. Jen je to asi dost pracné.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.10.10, 10:44 |
|
|
Martin75K
Příspěvky: 25 Bydliště: Mirošov
|
Budíky sem rozebral oba dva, koukal sem jak je to zapojeny (sundal sem i plošný spoj a rovnou zkontroloval i žárovky ) , ten novejjsi uz ma vic elektroniky. Jen sem nevedel jak sundat ty rucicky. Asi sou prilepeny tak sem za ne moc nebral nechtel sem je nejak ponicit.
_________________ Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak , ale už se na tom pečlivě pracuje
|
8.10.10, 23:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Přilepené by neměly být. Já to sice ještě nedělal, ale někteří mění podlepy budíků za různé tjuning, tak by to mělo jít. nevím co tam je za více elektroniky, možná točkoměr pro stříkačku je jiný, to nevím. Jinak deska s plošnými spoji je stejná. Jen odpory u budíků mají jiné hodnoty. To vím, kamarádovi jsem kdysy dělal na starém fáčku něco podobné, ale na staré fáčko jsem mu dával novější černý typ interiéru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.10.10, 14:12 |
|
|
Martin75K
Příspěvky: 25 Bydliště: Mirošov
|
No na starém palivoměru je jen jeden odpor a na novém je malý plošný spoj a na něm cca 7 odporů ( teď přesně nevím ).
_________________ Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak , ale už se na tom pečlivě pracuje
|
10.10.10, 23:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pokiaľ ma pamäť neklame tak na starých typoch ( karburátorových ) je dynamická brzda ručičky robená mechanicky, ale na nových BMM je už elektricky, tak preto palivomer pre BMM tam má tých súčiastok podstatne viac...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.10.10, 19:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Aha, tak to se omlouvám. Já si kdysy opravoval budík teploměru na starém fáčku, byl to r.v. 91. Byl tam jeden odpor, který byl spálený. Vyměnil jsem ho a v pohodě. Nyní mám fávo 94, tam nevím, doma mám náhradní přístrojovku s budíky a tam je normální i palivoměr i teploměr. Je to z fáčka r.v. 93, tak jsem myslel, že je to stejné, jen otáčkoměr je jiný, to vím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.10.10, 14:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|