Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 17:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 NÁHLÝ RAPIDNÍ POKLES KOMPRESNÍHO TLAKU???? 
Autor Zpráva
Příspěvek NÁHLÝ RAPIDNÍ POKLES KOMPRESNÍHO TLAKU????
Ahoj potřeboval bych tip, na staré škodovce užovka 105 se najednou rapidně snížil výkon, změřil jsem kompresní tlaky a u 1. a 4. válce byla sotva polovina udávané hodnoty 0,4 a 0,6MPa. Při zapnutým startéru něco v motoru dutě, tlumeně a pravidelně bouchá, když vihodém svíčky a protočím, bouchání zmizí, takže to asi souvisí s tlakem. Ventily?? ale u dvou válců naráz??pístní kroužky?? Jestli někdo má s tím zkušenost zkuste napsat možnosti co by to mohlo být. Dík moc.... motor už nejde vůbec nastartovat...


12.4.06, 19:10
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 38
Příspěvek 
divej serid si vule ventilů.....jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi...divej vymez si to na SACI 15 a VYFUKOVY 20 a melo by to zmizet ale hlavne to neprazen s tou vůlí jinak to bude klapat a a rachotit..........


13.4.06, 10:44
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
TomexTuner píše:
divej serid si vule ventilů.....jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi...divej vymez si to na SACI 15 a VYFUKOVY 20 a melo by to zmizet ale hlavne to neprazen s tou vůlí jinak to bude klapat a a rachotit..........


Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek).

Pokud by se treba rozbil rozdelovac a byl prilis velky predstih, mohly by ventily byt podpalene a skutecne by motor mohl ztracet kompresi kvuli ventilum, ale serizeni by asi nestacilo. :-)

Pri cene jineho motoru to asi nestoji za namahu hledat chybu. :-)


13.4.06, 20:26
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 38
Příspěvek 
Viky píše:

Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek).

Pokud by se treba rozbil rozdelovac a byl prilis velky predstih, mohly by ventily byt podpalene a skutecne by motor mohl ztracet kompresi kvuli ventilum, ale serizeni by asi nestacilo. :-)

Pri cene jineho motoru to asi nestoji za namahu hledat chybu. :-)
A co asi rikam.....kdyz je mala vule tak jedinej smer kam muzou jit je dolů a tak nebudou doseadt do sedel a snizi se kmprese a tlaky........ :)


14.4.06, 06:59
Profil ICQ

Příspěvky: 51
Bydliště: Písek
Příspěvek 
Tomexi, ty si z nás děláš srandu, nebo se motáš někde v dílně a když tam něco zaslechneš od automechaniků, tak se s tím běžíš na Techweb pochlubit, ovšem nějak to popleteš. K tomuto názoru jsem dospěl souvislým pozorováním tvých příspěvků. Příklad za všechny:

TomexTuner: "jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi"

Viky: "Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek)"

TomexTuner: "A co asi rikam.....kdyz je mala vule tak jedinej smer kam muzou jit je dolů a tak nebudou doseadt do sedel a snizi se kmprese a tlaky........"


17.4.06, 08:57
Profil

Příspěvky: 38
Příspěvek 
Oldřich Starý píše:
Tomexi, ty si z nás děláš srandu, nebo se motáš někde v dílně a když tam něco zaslechneš od automechaniků, tak se s tím běžíš na Techweb pochlubit, ovšem nějak to popleteš. K tomuto názoru jsem dospěl souvislým pozorováním tvých příspěvků. Příklad za všechny:

TomexTuner: "jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi"

Viky: "Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek)"

TomexTuner: "A co asi rikam.....kdyz je mala vule tak jedinej smer kam muzou jit je dolů a tak nebudou doseadat do sedel a snizi se kmprese a tlaky........"
Divej ale zamysli se nad tim a uvidis ze to tak je!!!!vule na zdvihatkach se sice zvetsuje ale ventily jsou vystaveny primym a vyssim teplotam okolo 1200¨c a natahuji se o nekolik desetin a kdyz vule neni dostatecna na klaviature tak se ventily seknou o vahadylka a nemuzou dal.....ale chteji jit porad dal tak jediny smer kam to jde je dolu a tudiz pri zavirani ventilu nebude dostatek prostoru pro uplne zavreni ventilu a nedosedne do sedel a motor bude rapidne ztracet kompresi protoze to nebude licovat(sedlo ventilu a ventil)...... :roll:


17.4.06, 13:12
Profil ICQ

Příspěvky: 162
Příspěvek 
tunere myslis to dobre ale nevís která bije. tak radsi jenom koukej a uč se. častečne más pravdu ale pises v nesrozumitelných vetách asi si ucednik vid. no nic.....

to je divný ta závada na skode. mozná to bude ventylama zkus je zmerit a nastavit..... to klepani mohou byt pistní cepy a nebo ti to spatne maže a tudis to muže klepat nevim vensinu zavad uz bylo receno ale mozna fakt ventyli


17.4.06, 20:53
Profil

Příspěvky: 38
Příspěvek 
ŠádeMan píše:
tunere myslis to dobre ale nevís která bije. tak radsi jenom koukej a uč se. častečne más pravdu ale pises v nesrozumitelných vetách asi si ucednik vid. no nic.....

to je divný ta závada na skode. mozná to bude ventylama zkus je zmerit a nastavit..... to klepani mohou byt pistní cepy a nebo ti to spatne maže a tudis to muže klepat nevim vensinu zavad uz bylo receno ale mozna fakt ventyli
Hosi vim ktera bije ale mam probklem s psanym vyjadrovanim......vite???Ale vite jak tu problematiku myslim..........jasne automechanicinou se zabyvam teprve 5 let a rok profesionalne.............celej zivot se ucime...ne???


17.4.06, 21:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Příspěvek 
-> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku....


18.4.06, 00:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Příspěvek 
-> Viky: Jakym zpusobem by doslo pri prilis velkem predstihu k podpaleni ventilu?


18.4.06, 00:17
Profil

Příspěvky: 38
Příspěvek 
simi píše:
-> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku....
To vy tady valite ze roste vule ja rikam ze se zmensuje!!!!Rikal jsem ze ma malou vuli a pri zahrati se natahnou takze by tam uz teoreticky neml zadnou a sli by dolů a nedosedali by!!!!! :roll:


18.4.06, 17:02
Profil ICQ

Příspěvky: 38
Příspěvek 
simi píše:
-> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku....
anavix sice po cele delce medosahuji protoze tam jsou tepelny ztraty ale maj setejne tak 800¨C takze je tam tepelna roztaznost!!!! :roll:


18.4.06, 17:03
Profil ICQ
Příspěvek 
TomexTuner píše:
simi píše:
-> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku....
anavix sice po cele delce medosahuji protoze tam jsou tepelny ztraty ale maj setejne tak 800¨C takze je tam tepelna roztaznost!!!! :roll:



tatlá,patlá-nerozumíte?


18.4.06, 17:39
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Příspěvek 
-> TomexTuner: Jenze ony se tam neroztahuji jen driky ventilu... krom toho, neni nic jednodussiho, nez to zmerit sparovyma merkama na uate, pak jasne vyjde ze na skoduli s klasickejma zdvihacima tyckama vule s teplotou roste.....
Mimochodem nechces mi tvrdit, ze dirk ventilu u vahadla ma 800C, ze?


18.4.06, 18:28
Profil

Příspěvky: 38
Příspěvek 
simi píše:
-> TomexTuner: Jenze ony se tam neroztahuji jen driky ventilu... krom toho, neni nic jednodussiho, nez to zmerit sparovyma merkama na uate, pak jasne vyjde ze na skoduli s klasickejma zdvihacima tyckama vule s teplotou roste.....
Mimochodem nechces mi tvrdit, ze dirk ventilu u vahadla ma 800C, ze?
Divej maji min ale to ted neni podstatny.......vsak rikam vymezit ty vule V-20 S-15 a je pokoj ale stejne je tam pomer v roztaznosti priblizne 3:1 takze stejne ventily se roztahuji vice nez zdvihatka a vahadla protoze ventily jsou vystaveny primemu zaru tech 1200'C ale zsvihatka tycky a klaviatura NE!!!


18.4.06, 19:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz