NÁHLÝ RAPIDNÍ POKLES KOMPRESNÍHO TLAKU????
Autor |
Zpráva |
Maxim
|
NÁHLÝ RAPIDNÍ POKLES KOMPRESNÍHO TLAKU????
Ahoj potřeboval bych tip, na staré škodovce užovka 105 se najednou rapidně snížil výkon, změřil jsem kompresní tlaky a u 1. a 4. válce byla sotva polovina udávané hodnoty 0,4 a 0,6MPa. Při zapnutým startéru něco v motoru dutě, tlumeně a pravidelně bouchá, když vihodém svíčky a protočím, bouchání zmizí, takže to asi souvisí s tlakem. Ventily?? ale u dvou válců naráz??pístní kroužky?? Jestli někdo má s tím zkušenost zkuste napsat možnosti co by to mohlo být. Dík moc.... motor už nejde vůbec nastartovat...
|
12.4.06, 19:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
divej serid si vule ventilů.....jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi...divej vymez si to na SACI 15 a VYFUKOVY 20 a melo by to zmizet ale hlavne to neprazen s tou vůlí jinak to bude klapat a a rachotit..........
|
13.4.06, 10:44 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
TomexTuner píše: divej serid si vule ventilů.....jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi...divej vymez si to na SACI 15 a VYFUKOVY 20 a melo by to zmizet ale hlavne to neprazen s tou vůlí jinak to bude klapat a a rachotit..........
Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek).
Pokud by se treba rozbil rozdelovac a byl prilis velky predstih, mohly by ventily byt podpalene a skutecne by motor mohl ztracet kompresi kvuli ventilum, ale serizeni by asi nestacilo.
Pri cene jineho motoru to asi nestoji za namahu hledat chybu.
|
13.4.06, 20:26 |
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
Viky píše: Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek). Pokud by se treba rozbil rozdelovac a byl prilis velky predstih, mohly by ventily byt podpalene a skutecne by motor mohl ztracet kompresi kvuli ventilum, ale serizeni by asi nestacilo. Pri cene jineho motoru to asi nestoji za namahu hledat chybu. A co asi rikam.....kdyz je mala vule tak jedinej smer kam muzou jit je dolů a tak nebudou doseadt do sedel a snizi se kmprese a tlaky........
|
14.4.06, 06:59 |
|
|
Oldřich Starý
Příspěvky: 51 Bydliště: Písek
|
Tomexi, ty si z nás děláš srandu, nebo se motáš někde v dílně a když tam něco zaslechneš od automechaniků, tak se s tím běžíš na Techweb pochlubit, ovšem nějak to popleteš. K tomuto názoru jsem dospěl souvislým pozorováním tvých příspěvků. Příklad za všechny:
TomexTuner: "jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi"
Viky: "Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek)"
TomexTuner: "A co asi rikam.....kdyz je mala vule tak jedinej smer kam muzou jit je dolů a tak nebudou doseadt do sedel a snizi se kmprese a tlaky........"
|
17.4.06, 08:57 |
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
Oldřich Starý píše: Tomexi, ty si z nás děláš srandu, nebo se motáš někde v dílně a když tam něco zaslechneš od automechaniků, tak se s tím běžíš na Techweb pochlubit, ovšem nějak to popleteš. K tomuto názoru jsem dospěl souvislým pozorováním tvých příspěvků. Příklad za všechny:
TomexTuner: "jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi"
Viky: "Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek)"
TomexTuner: "A co asi rikam.....kdyz je mala vule tak jedinej smer kam muzou jit je dolů a tak nebudou doseadat do sedel a snizi se kmprese a tlaky........" Divej ale zamysli se nad tim a uvidis ze to tak je!!!!vule na zdvihatkach se sice zvetsuje ale ventily jsou vystaveny primym a vyssim teplotam okolo 1200¨c a natahuji se o nekolik desetin a kdyz vule neni dostatecna na klaviature tak se ventily seknou o vahadylka a nemuzou dal.....ale chteji jit porad dal tak jediny smer kam to jde je dolu a tudiz pri zavirani ventilu nebude dostatek prostoru pro uplne zavreni ventilu a nedosedne do sedel a motor bude rapidne ztracet kompresi protoze to nebude licovat(sedlo ventilu a ventil)......
|
17.4.06, 13:12 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
tunere myslis to dobre ale nevís která bije. tak radsi jenom koukej a uč se. častečne más pravdu ale pises v nesrozumitelných vetách asi si ucednik vid. no nic.....
to je divný ta závada na skode. mozná to bude ventylama zkus je zmerit a nastavit..... to klepani mohou byt pistní cepy a nebo ti to spatne maže a tudis to muže klepat nevim vensinu zavad uz bylo receno ale mozna fakt ventyli
|
17.4.06, 20:53 |
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
ŠádeMan píše: tunere myslis to dobre ale nevís která bije. tak radsi jenom koukej a uč se. častečne más pravdu ale pises v nesrozumitelných vetách asi si ucednik vid. no nic.....
to je divný ta závada na skode. mozná to bude ventylama zkus je zmerit a nastavit..... to klepani mohou byt pistní cepy a nebo ti to spatne maže a tudis to muže klepat nevim vensinu zavad uz bylo receno ale mozna fakt ventyli Hosi vim ktera bije ale mam probklem s psanym vyjadrovanim......vite???Ale vite jak tu problematiku myslim..........jasne automechanicinou se zabyvam teprve 5 let a rok profesionalne.............celej zivot se ucime...ne???
|
17.4.06, 21:25 |
|
|
simi
Příspěvky: 58
|
-> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku....
|
18.4.06, 00:16 |
|
|
simi
Příspěvky: 58
|
-> Viky: Jakym zpusobem by doslo pri prilis velkem predstihu k podpaleni ventilu?
|
18.4.06, 00:17 |
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
simi píše: -> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku.... To vy tady valite ze roste vule ja rikam ze se zmensuje!!!!Rikal jsem ze ma malou vuli a pri zahrati se natahnou takze by tam uz teoreticky neml zadnou a sli by dolů a nedosedali by!!!!!
|
18.4.06, 17:02 |
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
simi píše: -> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku.... anavix sice po cele delce medosahuji protoze tam jsou tepelny ztraty ale maj setejne tak 800¨C takze je tam tepelna roztaznost!!!!
|
18.4.06, 17:03 |
|
|
Návštěvník
|
TomexTuner píše: simi píše: -> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku.... anavix sice po cele delce medosahuji protoze tam jsou tepelny ztraty ale maj setejne tak 800¨C takze je tam tepelna roztaznost!!!!
tatlá,patlá-nerozumíte?
|
18.4.06, 17:39 |
|
|
simi
Příspěvky: 58
|
-> TomexTuner: Jenze ony se tam neroztahuji jen driky ventilu... krom toho, neni nic jednodussiho, nez to zmerit sparovyma merkama na uate, pak jasne vyjde ze na skoduli s klasickejma zdvihacima tyckama vule s teplotou roste.....
Mimochodem nechces mi tvrdit, ze dirk ventilu u vahadla ma 800C, ze?
|
18.4.06, 18:28 |
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
simi píše: -> TomexTuner: Jenze ony se tam neroztahuji jen driky ventilu... krom toho, neni nic jednodussiho, nez to zmerit sparovyma merkama na uate, pak jasne vyjde ze na skoduli s klasickejma zdvihacima tyckama vule s teplotou roste..... Mimochodem nechces mi tvrdit, ze dirk ventilu u vahadla ma 800C, ze? Divej maji min ale to ted neni podstatny.......vsak rikam vymezit ty vule V-20 S-15 a je pokoj ale stejne je tam pomer v roztaznosti priblizne 3:1 takze stejne ventily se roztahuji vice nez zdvihatka a vahadla protoze ventily jsou vystaveny primemu zaru tech 1200'C ale zsvihatka tycky a klaviatura NE!!!
|
18.4.06, 19:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|