|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Kromanon - Škoda Felicia 1.9D
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11889 Bydliště: Český Těšín
|
Silikon nikam nepiplej, akorát ucpe odvodňovací kanálky a kvůli kyselosti to pak ještě více rezne. A je to tak těžké najít místo, kudy to teče? Pokud zůstává voda ve dveřích, tak zkontroluj, jestil nejsou ucpané díry na spodním lemu pátých dveří zevnitř. Jsou tam dvě a slouží k tomu, aby voda z dveří vytekla. Pokud ti zatéká dovnitř, vyřež staré těsnění, vyndej sklo, všechnu rez obrus, zakytuj do hladka a pořádně natři a pak nahoď okno s novým sklem. To je jediný způsob jak se zbavit zatékání.
Rozvody bys měl zvládnout sám, pokud máš příručku nebo sis aspoň na internetu našel jak na to.
Na zimu zkontroluj žhavičky, baterku a jestli se ti nezavzdušňuje čerpadlo.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.10.10, 14:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kromanon
Příspěvky: 41
|
Jo jsou plné dveře vody. Zkontroluju. rozvodů je nezbytné měnit pumpu, musí motor ven? Je k tomu potřeba nějaké spešl nářadí? Nemám představu jak ten motor dostat z auta ven., 6havičky se kontrolují jak? Strtuje to dosti nahovno. A zavzdušnění čerpadla pak jětě zkontrolovat znamená co? Jsem naprostý amatér.
|
12.10.10, 14:10 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11889 Bydliště: Český Těšín
|
Já jsem ještě větší amatér. Ten motor znám jenom díky kamarádově Feldě. Ale když to zvládl on... jak píšu, najdi si nějaký návod jak na to na internetu... Nebo počkej, až ti tady napíše někdo povolanější.
No pokud se voda drží ve dveřích, tak nemá kudy odtékat... podívej se teda na ty dvě díry jestli nejsou ucpané... Občas je dokáže ucpat i rezistin a voda v těch dveřích nadělá po čase pěknou paseku...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.10.10, 14:16 |
|
|
kromanon
Příspěvky: 41
|
Jop těch rozvodů se chytí až budu vědět, ale jak zavdušnění čerpadla zkontrolovat to opravdu netuším:-)
|
12.10.10, 14:18 |
|
|
kromanon
Příspěvky: 41
|
|
12.10.10, 14:27 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Zda sa mi ten clanok postaveny tak trocha nahlavu. Vyrobca dieselu si urcite sanie dobre vypocital aby nemal problem s prisunom vzduchu uz z principu fungovania. Najma nie pri volnobeznych otackach... + fyzika prudenia plynov (gymnazium 4.rocnik, 1.semester VS) napoveda preco tam tie plastove rurky vyrobca pouzil.
EGR ventil pri tomto motore nebyva problemom. Ale je to moderne ho zapchavat, tak preco nie?
Na vymenu rozvodov by sa zisiel niekto so serioznou diagnostikou, aby ti nakoniec vedel skontrolovat predvstrek.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
13.10.10, 09:54 |
|
|
kromanon
Příspěvky: 41
|
Rosypal se mi ventilator. Uplne na dilky. NEkdo prede mnou ho svepomoci opravoval a ted netopim coz je docela problem. MAm ventilatro z 1.6ky. Myslite, ze pujde prehodit za ten dieselovy, kdyz vymenim koncovku? Pripadne mate nekdo?
|
1.12.10, 15:08 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Jestli si konečně nenapíšeš správně název garáže, tak se na tebe lidi vyprdnou .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
1.12.10, 19:51 |
|
|
kromanon
Příspěvky: 41
|
Omluva na me strane, kdyz jsem posledne hledal jak to zmenit absentoval mi mozek.
|
1.12.10, 20:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|