Autor |
Zpráva |
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
filcka vs. turbo.
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
19.10.10, 15:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
hůavně převodovku a poloosy z TDI
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
19.10.10, 15:16 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
no, čím víc toho člověk ví, tím víc je k takovým věcem skeptický, výstižné je moto Marsovské univerzity z Futuramy, "Knowledge is fear"...
aby to vůbec nějak jelo, tak to bude chtít snížit plnící tlak, osadit výkonnějši vstřikovače, upravit ŘJ a dalších pár zásahů co se týče mechaniky motoru...chladič oleje, přívod oleje k turbu, atd...taky pak bude motor vyžadovat větší péči, sledovat teplotu a tlak oleje, použít výkonnější olej a podobně.
Upřímně ale díky natřikrát uložené klice v tom nevidím budoucnost.
více informací je http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359 nebo na www.idt.sk , stačí zagooglit... ale do běžného provozu bych to nechtěl...na závody je to taky myslím na nic, leda nějaká třída open...tak potom na co? Když způsobíš nehodu, jako že si pojišťovák toho turba 100% všimne, tak je pojišťovna z obliga, a ty cvakáš...mraky práce a žádnej gain...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
19.10.10, 15:20 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jak u 1,3 tak i u 1,6 je problem to dokrmit palivem a jinak spoustu základních a zasádních věcí se dovíš tady: http://motortech.sk/motortech.htm
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.10.10, 16:50 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
a mame tu dalsieho co chce davat NAFTOVE turbo na BENZINOVY motor. O rozdielnych objemoch ani nehovoriac.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.10.10, 16:53 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Však to možno chce aj kŕmiť naftou...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
19.10.10, 17:12 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
kdyby tomu předhodil nitrometan, tak turbo nepotřebuje...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
19.10.10, 17:13 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
nemel jsem v uvahu poustet mu plny tlaky , mel jsem na mysli cast upoustet. jak to ale se kamosovi ten litr jezdi bez problemu? to me mate.
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
19.10.10, 17:16 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
jo motor z litra, ten toho snese hodně...
mě se líbí, jak každej, kdo někdy viděl spravovat auto, si myslí, že je konstruktér, a že auta jsou jako lego a komponenty lze libovolně zaměňovat, pokud pasují...a pokud nepasují, tak jim trochu pomůžeme...
Když to má ten tvůj kamarád, a když mu to tak jezdí, proč se nezeptáš jeho?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
19.10.10, 17:21 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
pretoze fiat uno bol BENZINOVY motor s BENZINOVYM turbom a objemom 1.3 resp 1.4L. V tej tisicovke bol predpokladam 1.3 motor na ktory to turbo padne ako rit na serbel. A ak si myslis ze by ti 1.3 roztocila to turbo tak aby si musel upustat tlak tak na to rovno zabudni...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.10.10, 17:22 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
nerikam ze jsem konstrukter to urcite ne. nova fabka ma turbo na motoru 1,2, fiat uno fire. motor 1,3 turbo atd. tak by me zajimalo jak je mozny ze na maloobjemovy motory se davaji turba s dobrym vysledkem, a ja mam filcku 1,3 a turbo nee. motor s 1000mb ( obsah jen 1000ccm) skoro stejna koncepce jako filcka. ( rozvody ohv, 8 mi ventilova technika atd) funguje a filcka ne. beru to ze tam asi bude problem s prisunem velke davky paliva ale je to jen o tom palivu? reseni bych videl ve druhych vstrikach. proste by tam byly dvoje.
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
19.10.10, 17:42 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ku*va drat. na filcku si turbo v klude daj. ale daj tam turbinu ktora je stavana na 1.3 benzin. naftove turbo projektovane na motor s 50% vecsim objemom je proste blbost ktoru sa snazim podciarknut. okrem toho ze ten maly motor to velke turbo neroztoci (a ked hej tak nie v normalnych otackach) je tu este stale problem s tym ze benzinove spaliny horia pri uplne inej teplote ako naftove. Cize bud to turo nezohrejes na pracovnu teplotu alebo ho prehrejes, neviem co je horsie ale ani jedno nieje dobre.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.10.10, 17:49 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tak uz chapu. dik.
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
19.10.10, 18:01 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
hahahahahahahahaha teď jsi mě vážne dostal
neříkáš, že jsi konstruktér pak tedy se drž svého kopyta, jelikož ti konstruktéřina moc nejde...a co se týče koncepce, koncepčně jsou si BMW E30 a VAZ 2101 taky velmi blízké a přitom jsou to úplně jiná auta..
jenom namátkou si dovolím vypíchnout hliníkovou osmikanálovou hlavu proti litinové pětikanálové, obtokový olejový filtr proti plnoprůtokovému a ještě pár dalších detailů, jako třeba dříky ventilů nebo konstrukce pístů, speciálně u 40kw vydechliny.
Dále bych poznamenal, že jsi stále neakceptoval fakt, že porovnáváš hrušky s jabkama, tzn motory na turbo konstruované a atmosférické motory, taktéž ti asi není jasné, že něco jiného bude turbo pro benzín a pro naftu, nehledě na objem motoru, kdy 1.9 motorem prostě projde více plynu než 1.3 a na to je potřeba spočítat lopatky dmychadla.
Takže pane, až zapojíte tu svoji šedou hmotu mezi ušima, tak vám dojde buď a) je to cypovina nebo b) pokud použiju něco VELICE podobného, tak to MOŽNÁ bude chvíli fungovat...
ono se to totiž velice hezky představuje, vezm tuhle zakroucenou krabičku, strčím ji pod kapotu a ono to najednou bude mít 2x tolik kw...ale tak to nefunguje..
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
19.10.10, 18:03 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
myslim ze to celkom jasne DK zhrnul. Inak bezne sa do skoda motoru davalo turbo a karburator bud s 1.4 uno fire alebo R5 1.4turbo. Dnes su to vsak dost vyhladavane zberatelske kusky... A ich cena bude este dalej rast narozdiel od nefabricky oturbenej felicie
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
19.10.10, 18:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|