Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.11.24, 12:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 filcka vs. turbo. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek filcka vs. turbo.
nazdar bazar vsem. mam dotaz. sehnal jsem si turbo z 1.9 tdi octavie. mam felicii 40 kw. v zajmu navyseni vykonu me napada to turbo naladovat do motoru. motor si vic dáchne a lip pojede. ale co na to rekne rid. jednotka, co vstrikovace, vydrzi to pist, ventilove zdvihatka a co na to klika a panve? to vse me trapi. nechci slyset nazor jako kup si silnejsi auto a nevymyslej. na vlastni oci usi a dalsi casti tela jsem zazil motor ze skody 1000mb,dopovany turbem z fiatu uno a bez uprav jako je kovana klika,tvrdsi pisty atd. borec turbo nadvaril na svody ,narval trubku do sani a litr letel jak splasenej,a jezdi doted. co vy na to? :shock: :shock: :shock:

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


19.10.10, 15:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 400
Bydliště: u Hostýnských vrchů
Příspěvek 
hůavně převodovku a poloosy z TDI

_________________
Pássovec AFN varoš
EX: felda AEE

diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2


19.10.10, 15:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
no, čím víc toho člověk ví, tím víc je k takovým věcem skeptický, výstižné je moto Marsovské univerzity z Futuramy, "Knowledge is fear"... :wink:
aby to vůbec nějak jelo, tak to bude chtít snížit plnící tlak, osadit výkonnějši vstřikovače, upravit ŘJ a dalších pár zásahů co se týče mechaniky motoru...chladič oleje, přívod oleje k turbu, atd...taky pak bude motor vyžadovat větší péči, sledovat teplotu a tlak oleje, použít výkonnější olej a podobně.
Upřímně ale díky natřikrát uložené klice v tom nevidím budoucnost.
více informací je http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359 nebo na www.idt.sk , stačí zagooglit... ale do běžného provozu bych to nechtěl...na závody je to taky myslím na nic, leda nějaká třída open...tak potom na co? Když způsobíš nehodu, jako že si pojišťovák toho turba 100% všimne, tak je pojišťovna z obliga, a ty cvakáš...mraky práce a žádnej gain...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


19.10.10, 15:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jak u 1,3 tak i u 1,6 je problem to dokrmit palivem a jinak spoustu základních a zasádních věcí se dovíš tady: http://motortech.sk/motortech.htm

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.10.10, 16:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
a mame tu dalsieho co chce davat NAFTOVE turbo na BENZINOVY motor. O rozdielnych objemoch ani nehovoriac.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.10.10, 16:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Však to možno chce aj kŕmiť naftou...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.10.10, 17:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
kdyby tomu předhodil nitrometan, tak turbo nepotřebuje... :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


19.10.10, 17:13
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
nemel jsem v uvahu poustet mu plny tlaky , mel jsem na mysli cast upoustet. jak to ale se kamosovi ten litr jezdi bez problemu? to me mate.
:shock:

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


19.10.10, 17:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
jo motor z litra, ten toho snese hodně...
mě se líbí, jak každej, kdo někdy viděl spravovat auto, si myslí, že je konstruktér, a že auta jsou jako lego a komponenty lze libovolně zaměňovat, pokud pasují...a pokud nepasují, tak jim trochu pomůžeme...:D
Když to má ten tvůj kamarád, a když mu to tak jezdí, proč se nezeptáš jeho?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


19.10.10, 17:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
pretoze fiat uno bol BENZINOVY motor s BENZINOVYM turbom a objemom 1.3 resp 1.4L. V tej tisicovke bol predpokladam 1.3 motor na ktory to turbo padne ako rit na serbel. A ak si myslis ze by ti 1.3 roztocila to turbo tak aby si musel upustat tlak tak na to rovno zabudni...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.10.10, 17:22
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
nerikam ze jsem konstrukter to urcite ne. nova fabka ma turbo na motoru 1,2, fiat uno fire. motor 1,3 turbo atd. tak by me zajimalo jak je mozny ze na maloobjemovy motory se davaji turba s dobrym vysledkem, a ja mam filcku 1,3 a turbo nee. motor s 1000mb ( obsah jen 1000ccm) skoro stejna koncepce jako filcka. ( rozvody ohv, 8 mi ventilova technika atd) funguje a filcka ne. beru to ze tam asi bude problem s prisunem velke davky paliva ale je to jen o tom palivu? reseni bych videl ve druhych vstrikach. proste by tam byly dvoje. :cry:

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


19.10.10, 17:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ku*va drat. na filcku si turbo v klude daj. ale daj tam turbinu ktora je stavana na 1.3 benzin. naftove turbo projektovane na motor s 50% vecsim objemom je proste blbost ktoru sa snazim podciarknut. okrem toho ze ten maly motor to velke turbo neroztoci (a ked hej tak nie v normalnych otackach) je tu este stale problem s tym ze benzinove spaliny horia pri uplne inej teplote ako naftove. Cize bud to turo nezohrejes na pracovnu teplotu alebo ho prehrejes, neviem co je horsie ale ani jedno nieje dobre.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.10.10, 17:49
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tak uz chapu. dik. 8) :lol:

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


19.10.10, 18:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
hahahahahahahahaha teď jsi mě vážne dostal :lol:
neříkáš, že jsi konstruktér :lol: pak tedy se drž svého kopyta, jelikož ti konstruktéřina moc nejde...a co se týče koncepce, koncepčně jsou si BMW E30 a VAZ 2101 taky velmi blízké a přitom jsou to úplně jiná auta..
jenom namátkou si dovolím vypíchnout hliníkovou osmikanálovou hlavu proti litinové pětikanálové, obtokový olejový filtr proti plnoprůtokovému a ještě pár dalších detailů, jako třeba dříky ventilů nebo konstrukce pístů, speciálně u 40kw vydechliny.
Dále bych poznamenal, že jsi stále neakceptoval fakt, že porovnáváš hrušky s jabkama, tzn motory na turbo konstruované a atmosférické motory, taktéž ti asi není jasné, že něco jiného bude turbo pro benzín a pro naftu, nehledě na objem motoru, kdy 1.9 motorem prostě projde více plynu než 1.3 a na to je potřeba spočítat lopatky dmychadla.
Takže pane, až zapojíte tu svoji šedou hmotu mezi ušima, tak vám dojde buď a) je to cypovina nebo b) pokud použiju něco VELICE podobného, tak to MOŽNÁ bude chvíli fungovat...
ono se to totiž velice hezky představuje, vezm tuhle zakroucenou krabičku, strčím ji pod kapotu a ono to najednou bude mít 2x tolik kw...ale tak to nefunguje.. :roll:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


19.10.10, 18:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
myslim ze to celkom jasne DK zhrnul. Inak bezne sa do skoda motoru davalo turbo a karburator bud s 1.4 uno fire alebo R5 1.4turbo. Dnes su to vsak dost vyhladavane zberatelske kusky... A ich cena bude este dalej rast narozdiel od nefabricky oturbenej felicie :(
:D

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


19.10.10, 18:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz