Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 22:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Skuska funkcie motorcov na central 
Autor Zpráva
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
éééééééé ? tak to je na mna moc. a ty namas nahodou RJ Brano ?lebo ja nie teda aspon myslim ze nie :oops:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


21.10.10, 21:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jednotka Brano se dávala do fáček a některých felicií. Ovládá přímo serva ve dveřích. Teď si nepamatuji který má systém. Ale jsou dva druhy. Buď se musí do jednotky zapojit trvalý plus. Ten je napojený nejlépe z akumulátoru, nebo někde z vývodu 30. Pak jsou dva výstupy, které se musí spojit s mínusem, tedy obvykle kostrou. Jeden bývá odemknutí a jeden zamknutí. Nebo to může být naopak. Tedy trvale připojená kostra a odemyká a zamyká se připojením plus napájení. Na jednotce Barano to bývá přímo nakreslené.
Tak a teď shrnutí. U jednotky musíte najít tři dráty, které tu jednotku ovládají. Barvy nevím, mohou být různé. Jeden drát se musí tedy napojit na plus 12V, nebo kostru(Brano má myslím kostru). potom tam jsou ještě dva dráty, které se zapojí na kostru(v případě, že je na tom prvním připojeno trvale plus), nebo na napájení plus 12V(při trvalém připojení prvního drátu na kostru). Tím se v podstatě odemyká a zamyká.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.10.10, 12:25
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Ja ale nemam jednotku Brano ! Len som potreboval vediet ci serva Brano budu makat na Uni RJ pripadne ako to obalamutit . Takze : Ak ma niekto jednotku Brano na predaj , mam zaujem ale ak niekto zhana serva Brano tak Predaaam :lol:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


23.10.10, 11:55
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nejlepší je ta jednotka Brano. Podle mě by to ale mělo jít nějak ošidit. Nemáš na jednotce centrálu na nastavení mezi elektrickým a pneumatickým systémem? Jestli ano, zkus dát pneumatický, ten by měl mít delší impulsy na ovládání serv, protože než natlačí kompresor potřebný tlak, chvíli to trvá. Pak by mohli fungovat i ty serva Brano.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.10.10, 14:03
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
varok píše:
Nemáš na jednotce centrálu na nastavení mezi elektrickým a pneumatickým systémem? Jestli ano, zkus dát pneumatický, ten by měl mít delší impulsy na ovládání serv, protože než natlačí kompresor potřebný tlak, chvíli to trvá. Pak by mohli fungovat i ty serva Brano.
Neviem ta RJ ma len dva velke vstupy na obdlznikove petice a jeden vystup na led , nic viac - ziadny prepinac na nej neni . Jedna z tych petic je na motorce a druha na vstup zivin ( +/-/ACC/-/spinackove+/ este par kablov ktore vraj zapajat netreba ) je to obycajna tuctova RJ na Uni central a su k nej akurat kable a dva vystrelovacie kluce :?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


23.10.10, 14:28
Profil ICQ

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Fyfoť ji nebo aspoň opiš nějaké názvy toho co máš v autě.


23.10.10, 15:21
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
To se většinou přepíná programově, ne přepínačem. Podle návodu se zapíná a vypíná klíček a podle toho se pak programují funkce.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.10.10, 12:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak dnešní výpadek centrálu mě dožral a vyzkoušel jsem nahodit origo motorky Brano. Jednotku mám Jablotron CL20A. No nakonec se mi povedlo provizorně zapojit přední i zadní servo (barvy jsou dost popřeházené a zároveň systém funguje opačně - při zamknutých původních motorcích jsou odemčeny ty origo a naopak - zkoušel jsem prohodit modrý se zeleným i ostatní kombinace, ale funguje to jen takhle). Jak už bylo řečeno tady i jinde, oproti původním motorkům jsou ty origo trochu odlišné. Motorek nezůstává v té či oné poloze, ale vždy jen posune táhlo a vrátí se do výchozí pozice.

No a teď ten problém. Občas to funguje jak má, dokonce několikrát po sobě to odemkne i zamkne, ale občas se zase stane, že signál je asi příliš krátký a servo zůstane zaseknuté v horní nebo dolní pozici. Problém pak není jen toto, ale i to, že servo se nedá potlačit ručně (u starých samozřejmě šlo). Myslíte, že až namontuju motorky všechny, že to fungovat bude? Vždycky jsem to zkoušel jen s jedním připojeným a ostatními origo. Myslíte, že až bude ten ovládací motorek origo, bude i signál pro ostatní motorky "delší"?

Ještě pro pořádek tam mám toto (akorát ten dálkáč už ne-e):

Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.10.10, 17:47
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Neměl by jsi to takhle kombinovat. Pokud máš uni jednotku a serva Brano, tak nevím. Už to tady někdo v nějakém tematu probíral. Asi jen přepnout na delší impulsy pro pneumatické ovládání, nebo dát origo jednotku Brano. Tu teprve ovládat DO. Pokud ti to nefunguje jak má, máš asi něco špatně zapojené. A to opačné ovládání je asi z dvou možných příčin. Buď přehoď drátky u jednotky, které jsou vstupy na ovládání odemknutí a zamknutí, nebo máš naopak zapojené serva.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.10.10, 10:20
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Teď jsem si nějak špatně ale přece jenom přečetl ten manuál a je tam napsáno, že pokud chceš obrácený chod servomotorků u předních dveří, je potřeba zaměnit modrý a zelený drát a zároveň bílý a hnědý. To je to co jsem ti psal výše. Jsou to povelové dráty na vstupu jednotky pro odemykání a zamykání. Vedou od toho dvojitého spínače v servu a reagují na polohu serva. Když přehodíš jen ten zelený s modrým, tak v podstatě obrátíš polaritu servomotorku, ale ten spínač v servu máš zapojený pořád naopak. Potom vlastně serva zablokuješ, protože do jednotky posílá signál, že je třeba zamknuto a ty zase huntuješ servo aby zamklo. Tak to nedává smysl. Tak si akorát spálíš servo, maximálné pojistku, jestli tam jsou. Já mám taky systém Jablotron, ale jiný typ. Mám CL 305 Click. Je to asi podobné, mám tam primitivní alarm a DO. Mám to ve fáčku asi déle než 2 roky a zatím pořád plná spokojenost.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.10.10, 10:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No to jsem právě zkoušel prohodit modrý se zeleným a bílý s hnědým, ale motorek se zase hádal. Ono to je jedno, takhle to otočím v celém autě. Už jsem odpojil motorek spolujezdcových dveří a jede to o mnoho lépe. Takže je možné, že brzdí ten signál on. Akorát musím zámky pořádně promazat a motorky protáhnout, když jsem zamykal a odemykal tak 5minut v kuse, už se vůbec nesekaly. Ale pořád tam kousíček chybí, chtělo by to prostě delší signál. :? Do jednotky jsem se díval a nic, žádný trimr ani nic jiného na nastavení tam není, takže budem muset vařit z vody než seženu origo jednotku.

Ale jak na potvoru zase začal makat ten dosavadní centrál, ale vím, že zanedlouho se mi zase vysere. :) A ten origo je o mnoho pohodlnější, takhle nebudu muset přetlačovat motorky.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.10.10, 12:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak nové info. Mechanismům zámků jsem dopřál lázeň v oleji, pak jsem je pečlivě vydrhl zubním kartáčkem, rozhýbal a osušil a injekční stříkačkou natlačil vazelínu jen na potřebná místa. Zaprvé se lesknou jako psí kulky a vypadají jako nové a zadruhé, vůbec nechápu, jak předtím s tím mohl motorek pohnout. :? Nutná síla k zamknutí a odemknutí se snížila tak o polovinu a teď si s tím motorky doslova pohrávají. Už jsem nahodil na auto dva a systém funguje zatím bez problémů. Je pro mě nezvyk, že při odemykání nebo zamykání neklade klíček žádný odpor. :)

Doporučuju mechanismy vyčistit a promazat. Opravdu motorkům ulehčíte. Přitom práce je to tak na hodinu/dveře.

Jo a varoku, tak nakonec jsem ty dráty prohodil a už je to OK, akorát nechápu, že se mi to předtím nějak nepovedlo. :) Takže barvy vodičů sedí.

Zítra ještě nahodím ty další dva. Je naprd, když máte úzkou garáž a jednu stranu dveří nemůžete otevřít. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.10.10, 17:12
Profil

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
já řešil 2000ku feldu zadní motorky brano si dělali co chtěli tak jeden si majitel koupil origo a když mi řek cenu skoro litr tak mi posadilo zašel sem do kely za 70kč koupil univerzálni motorek do půl hodky ho mechanicky a elektricky připojil a maká jak divej :wink:
jablotron je ovládán minusovými impulsy :idea:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


26.10.10, 18:07
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
p.s : Už jsem psal Michalkatkovi, že origo Brano servo je hooodně drahé, stojí myslím okolo 800,- kč za kus, ale zase jsou hodně kvalitní. Ty levné sračky za pár korun jsou k ničemu. Některé povedené kousky nemají problém odejít za měsíc, někdy za půl roku.
Gokralík: Jablotrony jsou docela kvalitní systémy a nemají problémy, jsou málo poruchové. Jen když někdo něco špatně zapojí, tak pak se nemůže divit, že mu to nechce fungovat. Teď jsem to nemyslel jako narážku na tebe, ale celkově.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.10.10, 11:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jasně... Jablotron sice kvalitní je, ale motorky nemají vlastní. Zajímavé je, že u předních se úplně rozpadla prachovka a u zadních vypadá stále dobře. Ale holt mikrospínače u předních motorků už nefungují. Mít k tomu ještě DO, tak by to bylo celkem v klidu.

Teď už jsem nahodil všechny motorky Brano a je to opravdu lahoda.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


27.10.10, 14:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz