Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nová hlava pro motor 130
Hi
Jeden muj stydlivy kamarad se chce zeptat jesi lze dat na motor 130 palici z fava. Ja v tom mam uz hroznej bordel Nevim ze nemohli davat od zacatku vsude hlinikovy hlavy
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.4.07, 21:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ne!
130 - 5ti kanál
135/6 - 8mi kanál...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.4.07, 18:19 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No konecne se nekdo ozval, diky brouku
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.4.07, 18:27 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Ano vim, že osm kanálu na osm ventilů je lepší než pět...ale má to tak velký vliv na usporadani motoru, tj. pisty valce klika ???
Že to nesmi na motor s původně 5 -ti kanálovou hlavou ???
To mě zajímá...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
9.4.07, 18:29 |
|
|
vanthomas
Příspěvky: 2
|
Martin 007 píše: Ano vim, že osm kanálu na osm ventilů je lepší než pět...ale má to tak velký vliv na usporadani motoru, tj. pisty valce klika ???
Že to nesmi na motor s původně 5 -ti kanálovou hlavou ???
To mě zajímá...
8smi kanálová hliníková hlava na motor 742.13 samozřejmě dát jde (tedy položit na blok), akorát ji nepřichytíš, protože jsou jinde díry na šrouby. To je taky výceméně jediný rozdíl mezi bloky 130 - favorit. Doporučuju porovnat si těsnění pod hlavu 130 - FA, budeš mít jasno...
|
9.4.07, 18:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo 130 a fávo má jinak šrouby jinak vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.4.07, 18:47 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo takle... jinak šrouby a jinak kanaly.
Už je mi to jasnéééééé...
Děkuji...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
9.4.07, 20:00 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Sadra17 píše: vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu
jaky je rozdil mezi motorem 130 a 136 - nemyslim ted tu hlavu.
jako jde mi o to, v cem by byl prinos pouzit treba pisty, nebo valce z 136 do 130
ja mam za to, ze se ty motory lisi jen tou hlavou...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
9.4.07, 20:14 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
chlapci si může sehnat 8 kanál litinovej ale ta hlava bude stát 35 -40t.kč si tak
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
9.4.07, 20:27 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
spartra píše: chlapci si může sehnat 8 kanál litinovej ale ta hlava bude stát 35 -40t.kč si tak
to se vyrabely i litinove 8-mi kanaly, nebo to je ted kusova vyroba? podle te ceny spis ta kusovka co?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
9.4.07, 20:44 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
8-mi kanál měla Škoda 120 S
Jinak prostě když jiná hlava.... radeji jinej celej motor...
Asi tak...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
9.4.07, 20:47 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Lukas píše: Sadra17 píše: vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu jaky je rozdil mezi motorem 130 a 136 - nemyslim ted tu hlavu. jako jde mi o to, v cem by byl prinos pouzit treba pisty, nebo valce z 136 do 130 ja mam za to, ze se ty motory lisi jen tou hlavou...
Prinos:
Favorit ma lepsi materialy lozisek, vlozek, pistu, krouzku a ja nevim co jeste. Pokud by se hlava S130 upravila pro gufera na ventilech a zbytek vnitrku dal z Fava, bude zrat olej stejne malo jako Favorit a zrejme i vydrzi pres 300 tisic, jako Favorit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
10.4.07, 08:23 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Bukaj píše: Ne! 130 - 5ti kanál 135/6 - 8mi kanál...
Tady nejde o počet kanálů ale v první řadě o rozdílný rozmístění šroubů hlavy.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
10.4.07, 10:01 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
No keby som mal ja v aute po výmaze motora napísané objem 1.3, tak neváham a dám celý favo motor.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
10.4.07, 11:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|