Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 11:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Nová hlava pro motor 130 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Nová hlava pro motor 130
Hi :)
Jeden muj stydlivy kamarad se chce zeptat jesi lze dat na motor 130 palici z fava. Ja v tom mam uz hroznej bordel :( Nevim ze nemohli davat od zacatku vsude hlinikovy hlavy :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.4.07, 21:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Ne!
130 - 5ti kanál
135/6 - 8mi kanál...
:(

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


9.4.07, 18:19
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No konecne se nekdo ozval, diky brouku :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.4.07, 18:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ano vim, že osm kanálu na osm ventilů je lepší než pět...ale má to tak velký vliv na usporadani motoru, tj. pisty valce klika ???

Že to nesmi na motor s původně 5 -ti kanálovou hlavou ???

To mě zajímá...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


9.4.07, 18:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 2
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Ano vim, že osm kanálu na osm ventilů je lepší než pět...ale má to tak velký vliv na usporadani motoru, tj. pisty valce klika ???

Že to nesmi na motor s původně 5 -ti kanálovou hlavou ???

To mě zajímá...


8smi kanálová hliníková hlava na motor 742.13 samozřejmě dát jde (tedy položit na blok), akorát ji nepřichytíš, protože jsou jinde díry na šrouby. To je taky výceméně jediný rozdíl mezi bloky 130 - favorit. Doporučuju porovnat si těsnění pod hlavu 130 - FA, budeš mít jasno...


9.4.07, 18:43
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo 130 a fávo má jinak šrouby jinak vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


9.4.07, 18:47
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jo takle... jinak šrouby a jinak kanaly.

Už je mi to jasnéééééé...

Děkuji...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


9.4.07, 20:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Sadra17 píše:
vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu :wink:

jaky je rozdil mezi motorem 130 a 136 - nemyslim ted tu hlavu.
jako jde mi o to, v cem by byl prinos pouzit treba pisty, nebo valce z 136 do 130
ja mam za to, ze se ty motory lisi jen tou hlavou...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


9.4.07, 20:14
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
chlapci si může sehnat 8 kanál litinovej ale ta hlava bude stát 35 -40t.kč :idea: si tak

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


9.4.07, 20:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
spartra píše:
chlapci si může sehnat 8 kanál litinovej ale ta hlava bude stát 35 -40t.kč :idea: si tak

to se vyrabely i litinove 8-mi kanaly, nebo to je ted kusova vyroba? podle te ceny spis ta kusovka co?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


9.4.07, 20:44
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
8-mi kanál měla Škoda 120 S :lol: :lol: :lol:

Jinak prostě když jiná hlava.... radeji jinej celej motor...

Asi tak...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


9.4.07, 20:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Lukas píše:
Sadra17 píše:
vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu :wink:

jaky je rozdil mezi motorem 130 a 136 - nemyslim ted tu hlavu.
jako jde mi o to, v cem by byl prinos pouzit treba pisty, nebo valce z 136 do 130
ja mam za to, ze se ty motory lisi jen tou hlavou...

Prinos:

Favorit ma lepsi materialy lozisek, vlozek, pistu, krouzku a ja nevim co jeste. Pokud by se hlava S130 upravila pro gufera na ventilech a zbytek vnitrku dal z Fava, bude zrat olej stejne malo jako Favorit a zrejme i vydrzi pres 300 tisic, jako Favorit.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


10.4.07, 08:23
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Bukaj píše:
Ne!
130 - 5ti kanál
135/6 - 8mi kanál...
:(


Tady nejde o počet kanálů ale v první řadě o rozdílný rozmístění šroubů hlavy.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


10.4.07, 10:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
No keby som mal ja v aute po výmaze motora napísané objem 1.3, tak neváham a dám celý favo motor.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


10.4.07, 11:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz