Autor |
Zpráva |
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
TAk to jsem zvědavý co omi na to teď řeknete..... sundal jsem hlavu...už jak jsem sundaval sací potrubí tak tam byl olej v sání.....když jsem tam strčil prst byl celý od oleje....no sundal jsem hlavu a co nebylo vidětna prvním válci taková rýha když jsem projel prstem bylo ji cítít....na ostatních nic.....když jsem otočil pístama klikou tak jak šly nahoru a pak dolu zůstal nahoře vložky olej nesetřel se....a to udělá 1,2,4 válec že tam zůstane olej ale ten 3 se utře celý a není tam vůbec nic....Tak co teď je to normalní že tam něco oleje zůstane??? Nebo není??? Určitě není co??
|
9.4.07, 11:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nemas rosypany kruhy nebo dokonce popraskany pisty? Je to divny, asi to bude totalka Bo muzes zkusit vyndat pisty jak to bude vypadat ... Radsi at se jeste nekdo vyjadri
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.4.07, 11:33 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Chlapi už to neřešte dneska budu mít motor ze 130, takže to nechci řešit a už nebudu... Ale tam ten rozeberu a chci vidět co s nim je....Ale vypadá to fakt na ty kruhy.....
|
9.4.07, 11:54 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Ale co se zeptám pasuje 120 hlava na 130 motor??
|
9.4.07, 11:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
škoda 105 na 120 píše: Ale co se zeptám pasuje 120 hlava na 130 motor??
Ja myslim ze 105 hlava by tam sla, ale 120 nevim Spis ne, copa, ten motor 130 neni uplne funkcni? Aby to nebylo z louze pod okap
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.4.07, 11:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já myslím že 120 hlavu na 130motor nemůžš dát, kvůli rozteči válců Na 130 jde dát UPRAVENOU 105 hlavu...
Dále je zde otázka legálnosti - pokud ji tedy hodláš řešit, do 742.10 až 742.12X dle zákona nesmíš dát motor ze 742.13.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.4.07, 15:43 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Ne ten motor je v klidu já jen že ta 120 hlava má broušené sedla tak by byla asi lepší.... No a jak je to s tou legálnosti???? Já myslim že všechno jde když se chce...Motor mám od kamoše co má 120 a má tam upravený motor 130 a zapsali mu to v pohodě do TP
|
9.4.07, 18:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
škoda 105 na 120 píše: Ne ten motor je v klidu já jen že ta 120 hlava má broušené sedla tak by byla asi lepší.... No a jak je to s tou legálnosti???? Já myslim že všechno jde když se chce...Motor mám od kamoše co má 120 a má tam upravený motor 130 a zapsali mu to v pohodě do TP
to jo jenže na to musíš mít vlečenou zadní nápravu a čtyřpístky pak de udělat přestavba na 130
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.4.07, 18:45 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: škoda 105 na 120 píše: Ne ten motor je v klidu já jen že ta 120 hlava má broušené sedla tak by byla asi lepší.... No a jak je to s tou legálnosti???? Já myslim že všechno jde když se chce...Motor mám od kamoše co má 120 a má tam upravený motor 130 a zapsali mu to v pohodě do TP to jo jenže na to musíš mít vlečenou zadní nápravu a čtyřpístky pak de udělat přestavba na 130
Stejne je to kravina, vem si v jakym stavu jezdej nektery auta a to je dobry. Ale na 100% kyvku a 2 pisty si favo motor dat nesmis Pritom mnoho 130 atd. je v daleko horsim stavu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.4.07, 18:48 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
Zástavba motorů řady Š 135,136 do vozů Š 105/120
Jako nezbytné je nutné respektovat:
motor Š 135, 136 montovat do vozu Š 105/120 model M s rozšířenými rozchody
použít brzdového systému z typu Š 130 (vpředu čtyřpístová kotoučová brzda a vzadu brzdový váleček průměr 19 mm)
použít spojku průměr 190 mm s membránovou pružinou - použít hřebenové řízení a pneu s testem uniformity
Dále je výrobním závodem doporučeno použít:
zadní nápravu s vlečenými rameny - v případě použití kyvadlové nápravy dojde k výraznému snížení životnosti vodících hranolků
pětistupňovou převodovku se stálým převodem 3,9 - z důvodu zvýšené odolnosti ložisek
při použití karoserie M I (bez větracích otvorů pro chlazení brzd v předním čele) provést tyto větrací otvory
Z výše vedeného vyplývá, že jako výrobní závod nemáme z technického hlediska jakýchkoli námitek k těmto přestavbám a za dodržení výše uvedených podmínek je přestavba možná. Toto technické stanovisko výrobního závodu k dané problematice bylo již v roce 1990 předáno Ministerstvu vnitra ČR, které jej v rámci vlastní kompetence předávalo ve spojení s příslušnými vyhláškami všem DI Policie ČR, kteří jsou konečnými výkonnými a schvalovacími orgány těchto přestaveb.
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
9.4.07, 18:49 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
O brzdách vím že musí být být 130kové a taky že tam jsou kdysi tam totiž chtěli dát 13O motor ale pak z toho sešlo ale brzy dam už takové jsou, takže v tom problém nevidím a nápravu nevim nevim předělávat ji nebudu a uvidíme co na to řeknou......a když přerazím číslo motoru na to 120kové??? To by nešlo??? Nebo mám ještě techničák od naší staré 120 s mot 130 to by nějak neprošlo???
|
9.4.07, 21:28 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No, když přerazíš číslo motoru, tak nepoznají rozdíl, mezi 120 a 130...
...nebo to přehodit na ty druhé papíry...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.4.07, 21:52 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Takže čím a jak vybrousít staré číslo a čím a jak vyrazit to nově???
|
10.4.07, 09:39 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
skoč si udělat výmaz čísla motoru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.4.07, 19:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
škoda 105 na 120 píše: Takže čím a jak vybrousít staré číslo a čím a jak vyrazit to nově???
nic nebruš naraz to pětkama přímo na to a pak pomalu ubrušuj a raz až to bude ok miloš
|
10.4.07, 20:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|