Autor |
Zpráva |
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Nejsme ženský (nebo děti) A ta kob yla atd
Kdyby to bylo na mě, tak 265/258. Sem tam o ní uvažuju, ale asi to necham být
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
3.11.10, 10:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Zkus si sám po sobě přečíst co jsi napsal. Místo abys kopal kobili, bude lepší, aby někdo dokopal tebe ke studiu našeho mateřského jazyka.
|
3.11.10, 14:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jo a ani s tou vačkou to neni taková legrace, má-li to mít nějaký smysl. K ostřejší vačce je třeba jiný KP, tedy upravit hlavu a jiné mapy pro řízení motoru.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.11.10, 15:06 |
|
|
18zdenek18
Příspěvky: 63 Bydliště: Nymburk
|
ostrá vačka
tak dík za rady
|
3.11.10, 16:03 |
|
|
Martin75K
Příspěvky: 25 Bydliště: Mirošov
|
Chtěl bych se zeptat jak je to s ventilama, mam motor EXCEL udajně je tam važka 270°, snížená hlava a vytryskanej karburátor (údajně by měl mít 60KW ale bůh ví kolik to doopravdy je, typnul bych tak 50.) Měnil sem těsnění pod hlavou a musel sem povolit ty ventily (vahadla) jinak bych ji tam nedostal zpátky. Musí se dotahovat na 0.20mm sací a 25mm výfuk ? Nebo je to nějak jinak ? dík za radu Martin.
_________________ Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak , ale už se na tom pečlivě pracuje
|
15.11.10, 23:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ventily nastav podľa tyčiek... oceľová 0,2mm hliníková 0,25mm
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.11.10, 23:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
zavolej do excelu ... tušim že se dává 0.4 - 0.45 za tepla
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.11.10, 06:19 |
|
|
Martin75K
Příspěvky: 25 Bydliště: Mirošov
|
Také si myslím těch 0.20-0.25 mm SV, za tepla to deď už nemá cenu ja nemam garáž a teď mi khaar stojí u kolny (rychle to vychladne) , ještě musim vyměnit polosu (tu větší) co sem ukroutil při malim driftíku
_________________ Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak , ale už se na tom pečlivě pracuje
|
16.11.10, 12:04 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
clovece nastavit ventily na fave je otazka 5 minut aj s cigaretou, to motor ani nestihne registrovat ze ma zacat chladnut.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.11.10, 12:09 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Stane se to co se stalo nam do ctyr tisic pojedes jak s trabnatem a pak najednou to zacne ozivat a zasahne omezovac taky sme to jeste nevyresili ale kamos s tim tak jezdi volnobeh je nic moc nepravidelnej ale tak jednotka si asi trosku zvykla a ted uz to tak od tech trech de ale omezovac to nepousti tyhle vacky jsou na otacky a omezovace proste neukecas...udelal bych jen hlavu na vacku bych se vyprd....mozna neco co da lepsi tah od spodu spise
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
16.11.10, 19:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
víc jak těch 270 bych tam nedával
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.11.10, 20:00 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
u takychto vaciek VZDY nastavovat vole za tepla, oni udaje k nastavovaniu za studena ani nemaju, lebo je to sprostost
ak nastavujete za studena, kazdy kus sa za tepla roztiahne inak, preto je idealne nastavovat za tepla (a to na kazdom aute, ak udaj za tepla mate k dispozicii), len to treba vediet stihat
taka rozumna vacka je ta motorexcelacka 265 cca ale ja by som im zveril komplet upravu a mas svaty pokoj a spolahlivu vykonnu upravu so zarukou.
vacsie uhly uz nie su dobre do mesta, mas sice vyssi vykon ale pri vyssich otackach.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.11.10, 11:13 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nebo to vocpoda nafoukat
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.11.10, 16:13 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tady řešení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.11.10, 16:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|