Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 18:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 ostrá vačka 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Nejsme ženský (nebo děti) :!: A ta kobyla atd :roll:
Kdyby to bylo na mě, tak 265/258. Sem tam o ní uvažuju, ale asi to necham být

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


3.11.10, 10:05
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Zkus si sám po sobě přečíst co jsi napsal. Místo abys kopal kobili, bude lepší, aby někdo dokopal tebe ke studiu našeho mateřského jazyka.


3.11.10, 14:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jo a ani s tou vačkou to neni taková legrace, má-li to mít nějaký smysl. K ostřejší vačce je třeba jiný KP, tedy upravit hlavu a jiné mapy pro řízení motoru.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.11.10, 15:06
Profil ICQ

Příspěvky: 63
Bydliště: Nymburk
Příspěvek ostrá vačka
tak dík za rady


3.11.10, 16:03
Profil

Příspěvky: 25
Bydliště: Mirošov
Příspěvek 
Chtěl bych se zeptat jak je to s ventilama, mam motor EXCEL udajně je tam važka 270°, snížená hlava a vytryskanej karburátor (údajně by měl mít 60KW ale bůh ví kolik to doopravdy je, typnul bych tak 50.) Měnil sem těsnění pod hlavou a musel sem povolit ty ventily (vahadla) jinak bych ji tam nedostal zpátky. Musí se dotahovat na 0.20mm sací a 25mm výfuk ? Nebo je to nějak jinak ? dík za radu Martin.

_________________
Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak :-( , ale už se na tom pečlivě pracuje :-)


15.11.10, 23:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ventily nastav podľa tyčiek... oceľová 0,2mm hliníková 0,25mm

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.11.10, 23:37
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
zavolej do excelu ... tušim že se dává 0.4 - 0.45 za tepla :oops:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


16.11.10, 06:19
Profil ICQ

Příspěvky: 25
Bydliště: Mirošov
Příspěvek 
Také si myslím těch 0.20-0.25 mm SV, za tepla to deď už nemá cenu ja nemam garáž a teď mi khaar stojí u kolny (rychle to vychladne) , ještě musim vyměnit polosu (tu větší) co sem ukroutil při malim driftíku :oops:

_________________
Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak :-( , ale už se na tom pečlivě pracuje :-)


16.11.10, 12:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
clovece nastavit ventily na fave je otazka 5 minut aj s cigaretou, to motor ani nestihne registrovat ze ma zacat chladnut.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


16.11.10, 12:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Stane se to co se stalo nam do ctyr tisic pojedes jak s trabnatem a pak najednou to zacne ozivat a zasahne omezovac :lol: taky sme to jeste nevyresili ale kamos s tim tak jezdi volnobeh je nic moc nepravidelnej ale tak jednotka si asi trosku zvykla a ted uz to tak od tech trech de ale omezovac to nepousti tyhle vacky jsou na otacky a omezovace proste neukecas...udelal bych jen hlavu na vacku bych se vyprd....mozna neco co da lepsi tah od spodu spise

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


16.11.10, 19:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
víc jak těch 270 bych tam nedával

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


16.11.10, 20:00
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
u takychto vaciek VZDY nastavovat vole za tepla, oni udaje k nastavovaniu za studena ani nemaju, lebo je to sprostost
ak nastavujete za studena, kazdy kus sa za tepla roztiahne inak, preto je idealne nastavovat za tepla (a to na kazdom aute, ak udaj za tepla mate k dispozicii), len to treba vediet stihat :D
taka rozumna vacka je ta motorexcelacka 265 cca ale ja by som im zveril komplet upravu a mas svaty pokoj a spolahlivu vykonnu upravu so zarukou.
vacsie uhly uz nie su dobre do mesta, mas sice vyssi vykon ale pri vyssich otackach.

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.11.10, 11:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nebo to vocpoda nafoukat 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.11.10, 16:13
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tady řešení 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.11.10, 16:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz