Autor |
Zpráva |
adamisko
Příspěvky: 22
|
predstih??
podarilo sa mi klukovkov potocit dolava (proti smeru tocenia motoru). Na moje velke prekvapenie auto potom nexcelo naskocit . asi som si pobabral predstih. Poradte niekto ako to dat opat do poriadku. Mam skodu 105. Vdaka
|
10.4.07, 19:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Takze tys ladil predstih a otocil doleva? Nevadi, objet kolecko normalne doprava na kyzeny stupen predstihu a predstih znovu seridit Mozna ze si otocil rozdelovacem na druhou stranu nez se ma. Ja si ted od stolu nejsem jist, ale ma se snad otocit rozdelovacem doprava a pak pomalu doleva dokud nepreskoci jiskra, ja to jednou udelal z demence obracene a strilelo to do vyfuku a taky nechytlo se stane Ale tim otacenim si ted nejsem jist kdyz to nevidim
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.4.07, 19:17 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Matthes píše: Takze tys ladil predstih a otocil doleva? Nevadi, objet kolecko normalne doprava na kyzeny stupen predstihu a predstih znovu seridit Mozna ze si otocil rozdelovacem na druhou stranu nez se ma. Ja si ted od stolu nejsem jist, ale ma se snad otocit rozdelovacem doprava a pak pomalu doleva dokud nepreskoci jiskra, ja to jednou udelal z demence obracene a strilelo to do vyfuku a taky nechytlo se stane Ale tim otacenim si ted nejsem jist kdyz to nevidim
Je to tak jak říkáš ... otočit do prava a pomalu do leva dokud nepřeskočí jiskra z vytáhnutého káblíku od indukční cívky přiblíženého ke kostře ve vzdálenosti +/- 5 mm
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
10.4.07, 19:19 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Tím že potočíš rozdělovačem do prava se vlastně zvětší předstih (zapálí směs později) Ale to určo víš
//EDIT
Špatně sem to přečetl... ty si točil ,,dolava´´ a ne do prava .... takýže přesně naopak jak sem psal... zapálí se dřív
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
10.4.07, 19:25 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
nejdrive po smeru otaceni motoru natocit motor tak aby ryska na remenici se kryla s ryskou na bloku... to je se druhou zleva... 5stupnu pred horni uvrati... motorem se nesmi otocit zpet... potom vytahnout kabel z rozdelovace... ten prostredni a prilozit ke kostre.... zapnout zapalovani..... pak pootocit rozdelovacem zhruba o 30 stupnu po smeru hodinovych rucicek a potom pomaloucku zpet... dokud nepreskoci jiskra ... v teto poloze rozdelovac zajistit ... to je zakladni predstih... napsal sem to spravne
|
10.4.07, 19:27 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Napsal si to správně jen ještě před seřizováním je dobré seřídit ještě odtrh kladívka... --> nejlíp si dát horní uvrať např. na 1. válci, povolit šroub na kladívku a měrkou nastavit +/- 0,4 mm a šroub zatáhnout ... potom teprve seřídir předstih
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
10.4.07, 19:31 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Luke píše: Napsal si to správně jen ještě před seřizováním je dobré seřídit ještě odtrh kladívka... --> nejlíp si dát horní uvrať např. na 1. válci, povolit šroub na kladívku a měrkou nastavit +/- 0,4 mm a šroub zatáhnout ... potom teprve seřídir předstih
A bacha na polsky kontakty, pac na nich nelze spravnou mezeru nastavit pac maj spatne udelanou tu ovalnou dirku pro sroub
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.4.07, 19:33 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jasne odtrh je zaklad co je jeste dobra vec tak po otoceni rozdelovacem po smeru hodin sundat vicko a rucne vratit pale proti smeru hodin..... je to vlastne jakesi vymezeni vule rozdelovace..... vetsina rozdelovacu uz vuli ma myslim dole na tom mezikruzi a na cepu... pak otacet tim celym rozdelovacem proti smeru hodin az skoci jiskra
|
10.4.07, 19:36 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Matthes píše: ... polsky kontakty ...
... potvory
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
10.4.07, 19:37 |
|
|
adamisko
Příspěvky: 22
|
Vdaka za rady, Az bude zajtra svetlo tak sa do toho pustim. Hadam to po brigade za 3hodiny stihnem.
|
10.4.07, 19:46 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
adamisko píše: Vdaka za rady, Az bude zajtra svetlo tak sa do toho pustim. Hadam to po brigade za 3hodiny stihnem.
To stihneš i za míň než 3 hodiny .. Pokud máš šikovné ruce tak za 5 minut ... No nic, já letím na praxi...
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
11.4.07, 04:28 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Jo předstih se dá za 5 min....potom nastartuj a ještě ho mužeš doladit až to bude mít dobrý zvuk.....to poznáš po sluchu jestli to jede dobře nebo ne.....jinak je dobrý zajet na stroboskop...
|
11.4.07, 09:46 |
|
|
adamisko
Příspěvky: 22
|
juu super, tak sa mi to podarilo asi po hodine spekulovania (som nevedel ako povolit rozdelovac) . Potom som sa cudoval ze nehadze iskru. Som sa na to kukol blizsie. PRedzapal sa vobec nepohiboval. Ako keby tam bola medzi kontaktamy neajaka zelezna ostruzina alebo co. Som to odtial odtranil, par krat ma skopalo . Nastavil som bajocko 6stupnov. A motor pekne naskocil, Dokonca teraz ide aj studeny bez sitica, predtym som vypinal sitic az okolo 60stupnov celzia, inak to skapinalo.
PS: V literature sa pise predstih na 105 3stupne+- 2stupne. Dal som 6 lebo tankujem aditivovanu 95. Ma byt pri vysom oktanovom cisle benzinu vyzsi predstih alebo naopak nizsi.
|
11.4.07, 20:23 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vice oktanu vyssi predstih, ale s mirou, chce to s tim polaborovat a zjistit na jakej predstih to jede nejlip
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.4.07, 20:33 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
adamisko píše: juu super, tak sa mi to podarilo asi po hodine spekulovania (som nevedel ako povolit rozdelovac) . Potom som sa cudoval ze nehadze iskru. Som sa na to kukol blizsie. PRedzapal sa vobec nepohiboval. Ako keby tam bola medzi kontaktamy neajaka zelezna ostruzina alebo co. Som to odtial odtranil, par krat ma skopalo . Nastavil som bajocko 6stupnov. A motor pekne naskocil, Dokonca teraz ide aj studeny bez sitica, predtym som vypinal sitic az okolo 60stupnov celzia, inak to skapinalo. PS: V literature sa pise predstih na 105 3stupne+- 2stupne. Dal som 6 lebo tankujem aditivovanu 95. Ma byt pri vysom oktanovom cisle benzinu vyzsi predstih alebo naopak nizsi.
Gratuluji ... No slyšel jsem že vetší, ale nejsme si jistý ... Ale já bych si myslel jeko že menší, protože čím vyšší oktanové číslo, tím rychlejší je jeho zážeh, takže by podle mě stačilo pozdějí zapálit jiskru, ale fakt nevím, je to jen moje amaterska představivost ... Ale zkus pohledat tady na diskuzi, myslim že sem to někde viděl
//EDIT
Takže jak vydím tak vyšší ... Tak jo no,.. už to vím i já
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
11.4.07, 20:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|