Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 20:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Vodní pumpa 
Autor Zpráva

Příspěvky: 30
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Vodní pumpa
Při výměně vodní pumpy na Škodě 120L jsem narazil na problém,že ta moje originální pumpa má vetší lopatky na hřídeli než ta náhradní.Potřeboval bych vědět,jestli je záměna možná i přes tento problém nebo si musím pořídit stejnou pumpu,jako je ta původní??Má-li tady někdo s tímto zkušenosti...Předem díky


17.4.06, 17:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek David
čau problém žádný není můžeš jí tem klidně namontovat akorát pumpa s většími topalky je lepší rychleji ti honí vodu, lépe to chladí a topí.


17.4.06, 17:50
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 30
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Oki,moc diky,tak docasne ji tam dam a kdyz tak na leto se poohlednu po te puvodni.Dekuji


17.4.06, 17:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
Vojtishek píše:
Oki,moc diky,tak docasne ji tam dam a kdyz tak na leto se poohlednu po te puvodni.Dekuji


Záměna menších (nižších lopatek) na hřídeli za větší je možná, obráceně to však nejde.

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


18.4.06, 04:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: Vodní pumpa
Vojtishek píše:
Při výměně vodní pumpy na Škodě 120L jsem narazil na problém,že ta moje originální pumpa má vetší lopatky na hřídeli než ta náhradní.Potřeboval bych vědět,jestli je záměna možná i přes tento problém nebo si musím pořídit stejnou pumpu,jako je ta původní??Má-li tady někdo s tímto zkušenosti...Předem díky


Do r. 1984 byly lopatky kratší, pak výrobce (zcela správně) usoudil, že to né moc dobře honí vodu a tudíž né moc dobře chladí a tak lopatky přibližně zdvojnásobil (spolu s prostorem v bloku).
Záměna novějšího čerpadla starším tedy možná je, ale bude to ještě hůř honit vodu, než u staršího typu motoru se starším čerpadlem (díky volnému prostoru v bloku motoru za lopatkami staršího typu čerpadla)

No, neumím se příliš srozumitelně vyjádřit... :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


18.4.06, 21:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Ja mam skusenosti s vymenou kratsich za dlhsie a vzdy to pomohlo - problemy s chladenim zmizli a kurenie sa zlepsilo. Opacnu zamenu mozno povazovat za nudzove docasne riesenie.


20.4.06, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Ja mam skusenosti s vymenou kratsich za dlhsie a vzdy to pomohlo - problemy s chladenim zmizli a kurenie sa zlepsilo. Opacnu zamenu mozno povazovat za nudzove docasne riesenie.


Ale to se tam musí dát nějaká podložka pod to čerpadlo, aby lopatky neškrtaly o blok, ne?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


21.4.06, 09:09
Profil ICQ
Příspěvek 
Jo, Jo, jsou tam asi 3mm hliníku - teda, alespoň takhle to mám na motoru 742,136 - těžko říct - v GLSu mám také velkou vrtulku a není tam nic (neměl jsem to rozebrané, ale předchozí majitel nainstaloval čerpadlo z Favorita - Fáčka měly jedině velké vrtulky) alespoň na první pohled to tak vypadá.


21.4.06, 09:28
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jakub 120 GLS píše:
Jo, Jo, jsou tam asi 3mm hliníku - teda, alespoň takhle to mám na motoru 742,136 - těžko říct - v GLSu mám také velkou vrtulku a není tam nic (neměl jsem to rozebrané, ale předchozí majitel nainstaloval čerpadlo z Favorita - Fáčka měly jedině velké vrtulky) alespoň na první pohled to tak vypadá.


No, ty 3mm hliníku by měly být u všech čerpadel, jen do starého bloku (do r.84) se nové čerpadlo nevejde bez nějaké další podložky.

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


21.4.06, 09:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz