Autor |
Zpráva |
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
kolisanie napatia ?
problem neviem ci uz to bolo riesene ak ano dopredu sa omluvam....problem je taky ze pri zabere motora cize pri otackach cca 2000-3000 vsetky spotrebice funguju normalne ale ako nahle padne na volnobeh spomaluju stierace zmuria svetla slabne vetranie a.p. cim by sa to dalo riesit ? dakujem za vsetky postrehy....
_________________ Škoda Rapid 136
|
14.11.10, 14:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Magnetonem alternatorem. Naprd dobiji, resilo se 100x
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.11.10, 14:44 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
altje tam meneny a dobija na 14.5
_________________ Škoda Rapid 136
|
14.11.10, 14:57 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.11.10, 15:14 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
hej mozno plus radio proste viac spotrebicov bezi ako len svetla....
_________________ Škoda Rapid 136
|
14.11.10, 15:17 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
se te ptal jestli ti to dobiji zminovanach 14,5V na volnobeh se zapnutyma svetlama? coz vazne pochybuju
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
14.11.10, 15:19 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
premeram napisem
_________________ Škoda Rapid 136
|
14.11.10, 15:31 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Možná by pomohlo, kdyby ve škodovkách řady 742 se světla napojila přímo na výstup od akumulátoru, nejlépe přímo na altík. To relé z pojistkového panelu by spínalo teprve cívku relé někde u světel. Změř si teď, kolik je napětí na těch světlech při volnoběhu. Někdy bývá okolo 10V, což je málo. Hold velké ztráty.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.11.10, 16:40 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
55A altík v 742 prostě není na volnoběh dostatečně tvrdým zdrojem, ztráty tam jsou a byly ale nemění se s otáčkami!
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.11.10, 16:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
3xM5 a 1xM6...
aj zvnútra
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.11.10, 17:07 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
michalkatka píše: 3xM5 a 1xM6... aj zvnútra
CO ?
_________________ Škoda Rapid 136
|
14.11.10, 17:20 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
předpokládám že myslí utáhnout diodivý můstek
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
14.11.10, 17:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
varok píše: Možná by pomohlo, kdyby ve škodovkách řady 742 se světla napojila přímo na výstup od akumulátoru, nejlépe přímo na altík. To relé z pojistkového panelu by spínalo teprve cívku relé někde u světel. Změř si teď, kolik je napětí na těch světlech při volnoběhu. Někdy bývá okolo 10V, což je málo. Hold velké ztráty.
Varoku, nejdřív si prostuduj schéma!
742 žádné relé v pojistkovém panelu nemá! Napájení světel je taženo od spojovacího bodu "ostrého" plusu na startéru přímo na silový vstup relátek, u bezrelátkové verze přímo na spínače, z nich to pokračuje do pojistkové skříně a z jednotlivých pojistek přímo k žárovkám. Kabely tam jsou všude KUREVSKY dobře dimenzované i v základu, žádné relevantní úbytky tam nejsou.
Řešit se to dá menší řemenicí alternátoru + větší řemenicí kliky, případně jen zvýšit volnoběh
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.11.10, 19:26 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
742 neni predohrab, tam jsou vodice jeste v poradku, Varok je zas mimo misu, ze skodovka nedobiji na volnobeh neni zavada ale vlastnost, staci se jen podivat do grafu vyst. proudu na otackach a pokud nekdo nema Andrta a neumi cist, pak otravuje kravinama. reseni je zvysit volnobeh nebo zmensit remenici altiku nebo zvetsit remenici kliky (ale zase ji odlehcit) a vylepsit to cely instalaci kachnisovsko neperovske tuningove diody.
kdose zepta co je tuningova dioda je debil
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
14.11.10, 20:16 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Vlastně škodovky 742 mají relátko v kufru, tak to jsem vážně nějak mimo. Andrta o škodovkách jsem měl, ale už jsem ji dal jednomu klukovi, já už mám dávno fáčka a tak jsem ji nepotřeboval.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.11.10, 21:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|