|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
lachim
Příspěvky: 1
|
Zastavba TDI do Felicia
Ahoj chtel bych se zeptat jestli tu nekdo nema kontakt na nekoho kdo by zvladnul zastavbu TDI 66 kW do felicie 1,9 D ??? Ma nekdo predstavu na kolik by to jen tak orientacne vyslo ?? dekuji za opdoved
|
11.4.07, 08:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Pokud pominu potíže s úřady, tak bych spíš doporučil 1.9 TD, má sece "jen" 50 kW, ale motor jako takovej absolutně bez problémů a ovládání čistě mechanicky, což znamená vyloučení ŘJ, kterou ti asi nikdo doma v garáži nezapojí tak, jak by měl a v servisech od toho asi dají ruce pryč. Při této variantě počítej asi 2500-3000 za práci + materiál.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
11.4.07, 19:03 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.4.07, 19:20 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Kristensen píše: Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem.
Není tam potřeba ještě přístrojový panel?(stačí ten tišťák)....kámoš si postavil Kajpana s 1,8 20V a musel tam mít ten štít protože už ti vše komunikuje přes imobilizer,řídící jednotku a přístrojový panel.....
_________________
|
11.4.07, 19:28 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Akorát se připrav na to, že čepy a brzdy vydrží o polovinu míň, než normálně, je to na tu nápravu moc, 1.6 a 1.9 na to celkem trpí, a když tomu přidáš eště něco navíc, tak to moc nevydrží.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
11.4.07, 19:29 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Pokud pominu potíže s úřady, tak bych spíš doporučil 1.9 TD, má sece "jen" 50 kW, ale motor jako takovej absolutně bez problémů a ovládání čistě mechanicky, což znamená vyloučení ŘJ, kterou ti asi nikdo doma v garáži nezapojí tak, jak by měl a v servisech od toho asi dají ruce pryč. Při této variantě počítej asi 2500-3000 za práci + materiál.
draku tě nějak nemohu pochopit doporučuješ 1.9 TD 50 kW a 1.9 atmosvér má 47 kW to by to turbo moc nepomohlo miloš
|
11.4.07, 19:57 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
roman heller píše: Kristensen píše: Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem. Není tam potřeba ještě přístrojový panel?(stačí ten tišťák)....kámoš si postavil Kajpana s 1,8 20V a musel tam mít ten štít protože už ti vše komunikuje přes imobilizer,řídící jednotku a přístrojový panel.....
Záležíjaký to bude ročník (motor+ECU). Nevím od jakého roku se to dělalo, ale v některém roce se začala veškerá elektronika plést dohromady (motor+budíky+rádio+.....) > kvůli zlodějům
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
11.4.07, 22:47 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Sory, přemýšlím o jabkách a píšu o hruškách, má tam být 55kW.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
12.4.07, 15:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|