Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 11:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 vyfuk 
Autor Zpráva

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Radinas píše:
Kristensen píše:
Matthes píše:
http://www.tuning.cz/skoda120/knihy/05_sportovniupravyskoda.pdf tady se o tom pise ...



Ja bych mel dotaz na znalce :D : kdyz budu davat do auta favo motor, tak budu nucen predelavat vyfuk :evil: Tudiz bych si ho svaril komplet z nerezu aby vydrzel dozivotne. Otazkou je, jestli ma cenu nejak laborovat se samotnym tlumicem, asi bych delal obyc vyfuk, ne pricnak :) Treba jestli mam nejak prodlouzit svody (nejak je tam omotat) nebo uprava prepazek v tlumici. Vychazel bych ze seriovky :)


Hlavně větší průměr trubek než má 120, a s těma přepážkama je to taky napováženou, já bych to viděl na střední tlumič z nějakýho auta, většinou jsou totiž průchozí bez přepážek.


tedy az naty jinak dlohy svody dobry tedy kdyby byly ty svody stejne dlouhy bude to v poho tak bych musel prodlouzit to druhy rameno mno to je parada tak ted nevim co stim to uz muzu vyfuky hodit pred zadni kola k prahum nebo zkusit pricnak


No v poho zrovna nemusi byt. Jedna vec je svody stejne dlouhe, druha vec jak dlouhe. Radsi bych zkusil postavit pricnak podle vyse uvedene knihy. Je to vyzkouseny a odladeny.


11.4.07, 13:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Pokud chceš za každou cenu výstupy z vejfuku na každej straně tak udělej příčák se vstupem u prostřed a na obou koncích výstupy

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.4.07, 14:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
PetrVTR píše:
Radinas píše:
Kristensen píše:
Matthes píše:
http://www.tuning.cz/skoda120/knihy/05_sportovniupravyskoda.pdf tady se o tom pise ...



Ja bych mel dotaz na znalce :D : kdyz budu davat do auta favo motor, tak budu nucen predelavat vyfuk :evil: Tudiz bych si ho svaril komplet z nerezu aby vydrzel dozivotne. Otazkou je, jestli ma cenu nejak laborovat se samotnym tlumicem, asi bych delal obyc vyfuk, ne pricnak :) Treba jestli mam nejak prodlouzit svody (nejak je tam omotat) nebo uprava prepazek v tlumici. Vychazel bych ze seriovky :)


Hlavně větší průměr trubek než má 120, a s těma přepážkama je to taky napováženou, já bych to viděl na střední tlumič z nějakýho auta, většinou jsou totiž průchozí bez přepážek.


tedy az naty jinak dlohy svody dobry tedy kdyby byly ty svody stejne dlouhy bude to v poho tak bych musel prodlouzit to druhy rameno mno to je parada tak ted nevim co stim to uz muzu vyfuky hodit pred zadni kola k prahum nebo zkusit pricnak


No v poho zrovna nemusi byt. Jedna vec je svody stejne dlouhe, druha vec jak dlouhe. Radsi bych zkusil postavit pricnak podle vyse uvedene knihy. Je to vyzkouseny a odladeny.


jj uz jsem si ji vytiskl a precet kdybych tohle vedel driv nebylo by totu vubec ale uchyim se k pricnaku mozna i s vystupem ve prustred jo jo nejsnazsi praci maji majitele vecka


11.4.07, 19:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Matthes píše:
http://www.tuning.cz/skoda120/knihy/05_sportovniupravyskoda.pdf tady se o tom pise ...



Ja bych mel dotaz na znalce :D : kdyz budu davat do auta favo motor, tak budu nucen predelavat vyfuk :evil: Tudiz bych si ho svaril komplet z nerezu aby vydrzel dozivotne. Otazkou je, jestli ma cenu nejak laborovat se samotnym tlumicem, asi bych delal obyc vyfuk, ne pricnak :) Treba jestli mam nejak prodlouzit svody (nejak je tam omotat) nebo uprava prepazek v tlumici. Vychazel bych ze seriovky :)


Nemas nejaky podobny odkaz ale na favorita ... :D nebo nejake materialy doma...


11.4.07, 21:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Bydliště: Prostějov
Příspěvek 
U normálních řadových 4-válců svody většinou nejsou stejně dlouhé, ale velikost v délce svodů je malá. Automobilky většinou,když dělali sportovní auto, tak udělali tzv. laděné svody (všechny svody jsou stejně dlouhé a z toho vznikne většinou taková vánočka:

Na fotce jsou vidět svodyz audiny coupé quattro 20v. Jedny jsou obyč a druhé laděné (už od výrobce)Výkonový rozdíl jsou sice pouhé 2kw (ze 123 na 125) ale mění celkovou charakteristiku motoru:

Obrázek

_________________
ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička :-)
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw :-) )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK :-) = Už není-totálka :-( , ale né mou vinou ;-)


11.4.07, 22:58
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
DRYVER: nemam :(


Dave_Pv: foto zmizlo :shock: :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.4.07, 13:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Bydliště: Prostějov
Příspěvek 
To je blokováním AUDI clubu, tak sem hodím alespoň link:

PS. Teď tam zase ten obrázek je :shock: :lol:

Takže je to na http://www.volny.cz/cerny.david/svody.jpg

_________________
ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička :-)
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw :-) )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK :-) = Už není-totálka :-( , ale né mou vinou ;-)


12.4.07, 15:26
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz