DarkLord - Ferrarit Combi aka Makač
Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No proste akoratne utahnout
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.11.10, 14:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27222 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
CROWACK píše: dotáhnout trochu povilut a musí se dát (šroubovákem) pohnout s takovou podložkou pod matkou...ale o 45° asi by nemel byt problem...
nevim jak s ní chceš pohnout o 45° když je v zářezu
_________________ Passat 96kw Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw Felda 1.3BMM combi LPG
|
19.11.10, 15:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27222 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
přitáhni to tak aby se kolo otáčelo lehce ale bylo bez vůle
_________________ Passat 96kw Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw Felda 1.3BMM combi LPG
|
19.11.10, 15:30 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10219 Bydliště: kósek vod Jevička
|
sádro, dotáhnu matici a pak povolím cca o 45° aby šlo s podložkou trochu posunout šroubovákem. Nevím co vás v té škole učí, je to popsaný i v servisní příručce.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
19.11.10, 17:45 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11873 Bydliště: Český Těšín
|
Já tomu ale taky nerozumím křováku. Stačí vypáčit závlačku, sundat tu pitomost a dotáhnout matici. Zároveň s tím zkoušet, jestli se kolo volně točí a sledovat vůli. Posunovat šroubovákem tam není co.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.11.10, 17:49 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11873 Bydliště: Český Těšín
|
A jestli jako myslíš rýpat do té podložky šroubovákem a sledovat jestli se hýbe a podle toho odhadovat vůli... no nevím nevím...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.11.10, 17:51 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Ale vždyť je to ten nejlepší způsob jak najít správnou vůli a je popsaný i v DP....
(Je to sice Felda, ale to je fuk je to stejné)
Já to tak dělám několik let (a nejen na svém autě) a vše je OK. Vezmu mezi prsty ořech od goly a otáčím bubnem a dotahuju.... pak zkontroluju mírným tlakem šroubováku na podložkou jestli se sní dá posouvat. Podložka je ten nejlepší indikátor dotažení... jak je dotaženo málo tak se sní dá posouvat naprosto volně a bez odporu a jak je dotaženo zase moc tak s ní nejde posouvat vůbec. Apropo ano v zářezu je, ale i tak s ní znatelně posouvat jde. A kdo říká že ne ten má buď problém s počínající senilitou a nebo to nikdy nezkoušel.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
19.11.10, 18:32 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11873 Bydliště: Český Těšín
|
No to čumím... jestli tohle platí i pro Fáčka do '93, tak to musím zkusit... nikdy jsem o tom neslyšel a nikdy by mě to nenapadlo.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.11.10, 00:09 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12487
|
Grrrr! Tak forman ma zacal srat... Cuka to na LPG a neviem tomu prist na pricinu. Pred cestou do prahy som o 1/4 otocky povolil srob na hadici od LPG, kedze sme sli s plnym formanom, na dialnici pohoda, prehnal som rucicku az na koniec stupnice na moje prekvapenie. Behanie po prahe pohoda (aj ked vylet do absolutneho stredu mesta s formanom teda nic moc zazitok diky pokazenej GPS). Po ceste nazad plyn dosiel, tak som po najblizsiu pumpu dosiel na benzin, nacapoval plnu a v pohode dosiel do Brna. Ale v Brne to zacalo nejako strajkovat, dokonca strelilo do sania. Problem sa ma takto:
Startuje bez zmeny dobre, s plnym plynom obcas cukne, ale s plunom len tak lahko to cuka ako blbe, najhorsie to je okolo 2000ot, cim viac otacok tym je to slabsie. Po ceste z Vamberka mi to dneska dvakrat aj strelilo z vyfuku ked som mierne pridal plyn. Debilny patent, co s tym je pani? (este teda dodam ze zapalovanie mozme vylucit kedze na benzin to nerobi)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.11.10, 21:46 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27222 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
svéčky lpg je na ně citlivější než benzín
_________________ Passat 96kw Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw Felda 1.3BMM combi LPG
|
22.11.10, 21:54 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
asi nemá rád vlhko no
|
22.11.10, 21:57 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12487
|
jezus maria, sviecky je hadam ta posledna vec co by ma napadla, asi preto ze som ich na skodovke nikdy menit nemusel... resp vymenil som ich ked som si raz za rok sponeul ale zeby som pozoroval rozdiel... Ake sviecky tam dat? povedzme ze to je 136 motor
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.11.10, 22:05 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11873 Bydliště: Český Těšín
|
Taky mě to nedávno potkalo. Stačilo vytáhnout, vyčistit a sklepnout na 0,5mm. Já mám sice 135ku, ale svíčky tam mám Bosch Super Plus už cca 30tkm a krom toho jednoho období, kdy si dovolily cukat jezdí jako drak.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
22.11.10, 22:28 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12487
|
Hm, aj ked som si teraz spomenul ze sviecky mi dal michal z nejakej kopky 4 najpodobnejsie Tak to vymenim, hadam stacia obycajne sviecky od brisku na 136 favo co najdem v obchodaku, hm?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.11.10, 22:32 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11873 Bydliště: Český Těšín
|
Stačit budou. Ale určitě je sklepni.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
22.11.10, 22:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|