Po GO motoru se zanáší svíčka
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Po GO motoru se zanáší svíčka
tomas.kk píše: Nechal jsem si udělat na favorita GO motoru. Od prvního dne se jeden válec chytá až chvilku po startu. Po ujetí 1500km jsem vytáhl svíčky a na svíčce třetího válce byla slušná vrstva karbonu. Vyměnil jsem svíčku. Po dalších 100km jsem ji vytáhl a byla mokrá od oleje. Relkamoval jsem to v servisu. Tam mi tři dny vyměnili kabely a svíčku a přiznali, že to dělá stále. Hlavu mi při GO nechali původní, protože byla repasovaná před pár měsíci. Tlaky jsou prý v pořádku. Může takhle rychle zasírat svíčku třeba vadné gufero ventilu? Nebo např prasklý stírací kroužek? V servisu mi tvrdí, že prasklý stírací kroužek by se na tlacích projevil (moc tomu nevěřím). Nějaký nápad?
a kolik tě stála GO motoru? já msi to ani neumím představit udělat GO za super motor dám 3500 kč miloš
|
13.4.07, 20:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Přinde na to, co si představíš pod pojmem GO, jak čtu, a nejen tady, tak spousta lidí považuje třeba výměny svíček a zapalovacích kabelů za GO...
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
13.4.07, 20:40 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
13.4.07, 22:52 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Teď mi řekni co ti to dělali za GO, když nevyměnily guferka na ventilech Já jsem dělal GO motoro (sám sobě) + nějaké úpravy (snížená hlava, leštění sac. potr.) a vyšlo mě to na cca 7,5 tisíc. A teď jsem spokojený. Motor švihá jak sviňa. Zatím ho ještě moc nehoním, ale až se zajede, tak ho pořádně profičím.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
14.4.07, 00:21 |
|
|
tomas.kk
Příspěvky: 7
|
Zatím všem díky za odpovědi, ještě to cca 1000km zkusím + někde nezávisle zkusím tlaky.
Stojí si to tak, že pokud by to bylo hlavou, tak bych to zřejmě platil já (Při zadávání GO jsem jim připomenul, že hlava je jejich repasovaná před 10 měsíci a oni to nyní staví tak, že jsem jim řekl, že tam mají moji hlavu nechat.)
Kdyby to byl např obráceně zamontovaný stírací kroužek, tak je to jasně jejich chyba, jenže bych při tom nad nimi asi musel stát, což pravděpodobně nebude možné. Kdyby byl např kroužek prasklý, tak je sporné, zda se jedná o zmetek či chybu montáže, protože jsem si díly koupil sám.
Ještě jeden dotaz, lze bez sundání hlavy, jen otevřením ojničního ložiska povysunout
píst směrem ke klice tak aby se zkontrolovaly kroužky a ještě to pak šlo vrátit zpět?.
|
14.4.07, 07:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tomas.kk píše: Zatím všem díky za odpovědi, ještě to cca 1000km zkusím + někde nezávisle zkusím tlaky. Stojí si to tak, že pokud by to bylo hlavou, tak bych to zřejmě platil já (Při zadávání GO jsem jim připomenul, že hlava je jejich repasovaná před 10 měsíci a oni to nyní staví tak, že jsem jim řekl, že tam mají moji hlavu nechat.) Kdyby to byl např obráceně zamontovaný stírací kroužek, tak je to jasně jejich chyba, jenže bych při tom nad nimi asi musel stát, což pravděpodobně nebude možné. Kdyby byl např kroužek prasklý, tak je sporné, zda se jedná o zmetek či chybu montáže, protože jsem si díly koupil sám.
Ještě jeden dotaz, lze bez sundání hlavy, jen otevřením ojničního ložiska povysunout píst směrem ke klice tak aby se zkontrolovaly kroužky a ještě to pak šlo vrátit zpět?.
písty se vyndavaji nahoru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.4.07, 07:53 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak to je situace zapeklitá, v podstatě seš v pasti. Nezbyde ti asi nic jinýho, než to nechat tak do 5000 km, jestli se to neupraví, popř si někde jinde nechat změřit tlaky za osobní účasti a potom to řešit.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
14.4.07, 07:56 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Guferka na ventiloch si mozes vymenit sam. Co sa firmy tyka, profik ked sklada motor tak si hlavu skontroluje, lebo vie, ze bude musiet dat zaruku na celok.
|
14.4.07, 08:25 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Peter50kw píše: Guferka na ventiloch si mozes vymenit sam. Co sa firmy tyka, profik ked sklada motor tak si hlavu skontroluje, lebo vie, ze bude musiet dat zaruku na celok.
Tak to se pleteš, nikdo ti nedá záruku na něco o čem řekneš že je v pořádku a že to nechceš dělat, ručej maximálně za těsnění pod hlavou a hlavový šrouby pokuď jim majitel neřekl že chce nechat stary, v tom případě je čistě na nich zda daj nový nebo ne a ručej za ně ale jestli řekl že hlava je opravovaná že s ní nemaj nic dělat tak za ni neručej jestli jsou v pr.... vodítka nebo gufera atd. A s těma pístníma kroužkama to si taky naběhl sám proti sobě protože jestli třeba náhodou prasknul nějakej kroužek tak se bude horko těžko dokazovat čím to bylo jestli špatnou montáží nebo výrobní vadou.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.4.07, 12:24 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Kristensen píše: Peter50kw píše: Guferka na ventiloch si mozes vymenit sam. Co sa firmy tyka, profik ked sklada motor tak si hlavu skontroluje, lebo vie, ze bude musiet dat zaruku na celok. Tak to se pleteš, nikdo ti nedá záruku na něco o čem řekneš že je v pořádku a že to nechceš dělat, ručej maximálně za těsnění pod hlavou a hlavový šrouby pokuď jim majitel neřekl že chce nechat stary, v tom případě je čistě na nich zda daj nový nebo ne a ručej za ně ale jestli řekl že hlava je opravovaná že s ní nemaj nic dělat tak za ni neručej jestli jsou v pr.... vodítka nebo gufera atd. A s těma pístníma kroužkama to si taky naběhl sám proti sobě protože jestli třeba náhodou prasknul nějakej kroužek tak se bude horko těžko dokazovat čím to bylo jestli špatnou montáží nebo výrobní vadou.
Idea je, ze robili GO motora a motor ma problemy. Je na nich minimalne indikovat, ze problem je v hlave. Vzdy je tu priestor pre neistotu. Keby som mal robit taku GO, tak by som venoval 10 minut kontrole hlavy - rovinnost a tesnost ventilov urcite.
|
14.4.07, 15:39 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To máš těžký, za sebe, jako autoservis ti řeknu, že ti tu prácu nikdo nezaplatí, za deset minut nepoznáš, jestli je hlava křivá a těsní ventily, a hodinu navíc za kontrolu hlavy zákazníkovi naúčtovat nemůžu, když si nepřál dělat hlavu. Navíc se v tomto případě nejedná o GO, ale jen o částečnou opravu, při GO ti zůstane původní jen blok a agregáty. Záruku bych v tomto případě dal jen na práci s podmínkou, že neručím za škody způsobené vadou na neznámém materiále, tudíž jako organizace bych z toho byl venku. Obecná poučka řiká, že uděláš vrch, tak ti odejde spodek a nebo uděláš spodek a odejde vrch, až na vyjímky se mi to vždy potvrdilo a to mám už dobrou stovku motorů za sebou. Při takových opravách prostě zákazníka upozorním na případný rizika, snažím se mu to vymluvit a když si trvá na svojem, tak po něm chcu, aby podepsal, že vysloveně části a,b,c,d nechce opravovat. Na druhou stranu se při problému snažím vyjít vstříc a problém řešit, ale v tomto případě ne na svoje náklady.
tomas.kk: tadys asi doplatil na to, žes šetřil na nesprávným místě. V jakým rozsahu ta oprava byla dělaná?
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
14.4.07, 16:12 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: To máš těžký, za sebe, jako autoservis ti řeknu, že ti tu prácu nikdo nezaplatí, za deset minut nepoznáš, jestli je hlava křivá a těsní ventily, a hodinu navíc za kontrolu hlavy zákazníkovi naúčtovat nemůžu, když si nepřál dělat hlavu. Navíc se v tomto případě nejedná o GO, ale jen o částečnou opravu, při GO ti zůstane původní jen blok a agregáty. Záruku bych v tomto případě dal jen na práci s podmínkou, že neručím za škody způsobené vadou na neznámém materiále, tudíž jako organizace bych z toho byl venku. Obecná poučka řiká, že uděláš vrch, tak ti odejde spodek a nebo uděláš spodek a odejde vrch, až na vyjímky se mi to vždy potvrdilo a to mám už dobrou stovku motorů za sebou. Při takových opravách prostě zákazníka upozorním na případný rizika, snažím se mu to vymluvit a když si trvá na svojem, tak po něm chcu, aby podepsal, že vysloveně části a,b,c,d nechce opravovat. Na druhou stranu se při problému snažím vyjít vstříc a problém řešit, ale v tomto případě ne na svoje náklady.
tomas.kk: tadys asi doplatil na to, žes šetřil na nesprávným místě. V jakým rozsahu ta oprava byla dělaná?
Tak tak není co dodat.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.4.07, 21:11 |
|
|
tomas.kk
Příspěvky: 7
|
Ještě teda pro upřesnění: Tím že jsem koupil sám díly jsem nechtěl ušetřit peníze, ale čas. Koupil jsem novou kliku,vačku, rozvody, spojku plus samozřejmě vložky,písty, kroužky a ložiska. Materiál stál kolem 8tis, za práci si vzali 10a půl tis. Samozřejmě, že to není málo, ale to bylo moje rozhodnutí a to tu řešit nechci. Jestli tu hlavu alespoň zkontrolovali na těsnost ventilů, či vyměnili gufera zkusím zjistit, ale je tam trochu problém s komunikací, střídají se tam tři vedoucí, takže získat nějaké rozumné informace není sranda. Jinak si na ně nechci stěžovat, jsou celkem vstřícní, jde mi jen o to co nejjeddnodušeji a bez zbytečných nákladů pro obě strany, identifikovat a odstranit závadu.
Jinak za tu dobu, co mám škodovky (100,120,Favec - dříve jsem si vše dělal sám) jsem v Brně a okolí viděl několik servisů a viděl jsem tam věci, že ve většině z nich bych se bál nechat auto bez dozoru. Zkuste vůbec najít v Brně servis, kde si ještě pustí do GO starého Favorita..
|
15.4.07, 06:15 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Když to zaplatíš, tak ti klidně zgenerálkuju aj trabanta, v proncipu sou ty motory na stejný brdo, rozdělej si třeba motor z 1000 a z 1,4 fabie a budeš se divit, co to má společných dílů.
Dá se to řešit ještě jedním způsobem, auto vrať do servisu, ať to rozeberou a zjistí příčinu. Práci ale asi budeš muset platit sám. Jestli je to hlavou, tak máš asi smůlu, nebo zkusit uplatnit reklamaci na hlavu, když řikáš, že byla u nich před 10 měsíci dělaná, v případě materiálu dodanáho tebou požádat o vyjádření autoservisu o způsobu montáže a povaze poruchy na jimi dodaných dílech a uplatňovat náhradu škody po dodavateli ND. Většina obchodníků se to snaží řešit, nedostaneš asi zpět plnou náhradu, většinou ti zdarma vymění díly a přidají nějakou slevu, aby to jako moc nebolelo ani je, ani tebe. Chyba asi bude, jestlis to koupil u nějakýho kutila, co likviduje zásoby nakradené dědečkem ze zásob Mototechna s.p., to už ti zbývá se s tím jít akorát vyfotit. I barevně.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.4.07, 09:14 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Hups, tak jestli jsi dal 10 000 CZK jen za práci tak to bych tam teda udělal čóromoro, že dokud ten motor nebude šlapat jak má tak auto nechceš vidět. Jinak jen pro tvoji informaci, pokud bych měl počítat čistě jen práci tak pokud budu mít úplně vše po ruce na ten motor tak je to otázka cca 4 hodin rozebrat a 8 hodin složit což je 3600,- + 1000,- demontáž montáž motoru z vozu takže celkem jen za moji práci 4600,- Nechci to řešit je to jen pro tvoji informaci.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.4.07, 09:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|