Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 20:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Cukání u S120L 
Autor Zpráva

Příspěvky: 35
Bydliště: Jihlava
Příspěvek Cukání u S120L
Když nastartuju studený motor (se sytičem i bez) tak někdy začne ihned po rozjezdu motor cukat a má tendenci zhasnout, rozsvítí se i kontrolka dobíjení, nakonec to vždycky po pár metrech přestane a pak už to jede normálně. Stává se to i když třeba po pár stech metrech se rozjíždím z křižovatky nebo podřazuju dolů na dvojku a pak zrychluju z nízkých otáček. Je to u stodvacítky normální nebo je problém třeba u palivového čerpadla či sytiče či někde jinde? Jsem nováček a laik. Děkuji za odpověď


8.12.10, 16:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Cukání u S120L
A nie je to u 120 normálne?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.12.10, 17:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Musíš se s tím naučit jezdit, chce to trochu cviku. Těžko poradit.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


8.12.10, 18:48
Profil ICQ

Příspěvky: 35
Bydliště: Jihlava
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Díky, myslel jsem si to, říkám že jsem laik tak jsem se radši zeptal. Něco jsem se tady dočetl o elektrické palivové pumpě namísto mechanické kde se pumpuje páčkou. Moc tomu ale nerozumím...vyřešilo by to problém, nebo je to něco jiného?


8.12.10, 18:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Nejspíš normální jev, el. pumpa je zbytečná, pokud je ta původní v pořádku. Vyřeší to jet chvíli na sytič, když se motor ohřeje, už necuká.

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


8.12.10, 18:55
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Pokud cuká i za tepla, třeba po 20 km jízdy, tak je to problém. Jinak ne.


8.12.10, 18:58
Profil

Příspěvky: 35
Bydliště: Jihlava
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Právě, že to dělá i na sytič, jako nějak zvlášť mi to nevadí ale když má člověk vjet z vedlejší na hlavní a doufat, že se to nezačne dusit uprostřed křižovatky... kdyby to ta elektrická pumpa vyřešila....

Za tepla už necuká...jenom po studeném startu.


8.12.10, 18:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Re: Cukání u S120L
V tom případě jako obvykle- jak jsou na tom svíčky a kabely k nim?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


8.12.10, 19:03
Profil

Příspěvky: 35
Bydliště: Jihlava
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Měněné před 2 rokama, v dobrém stavu.


8.12.10, 19:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Re: Cukání u S120L
No, dva roky můžou být u škodovky dost :wink: Vyměnil bych je.

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


8.12.10, 19:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Cukání u S120L
DefiantM píše:
Právě, že to dělá i na sytič, jako nějak zvlášť mi to nevadí ale když má člověk vjet z vedlejší na hlavní a doufat, že se to nezačne dusit uprostřed křižovatky... kdyby to ta elektrická pumpa vyřešila....

Za tepla už necuká...jenom po studeném startu.

Tak je to potom normálne, treba sa s tým naučiť jazdiť...hej, prudký odpich býva problém, treba trochu sýtiča a ísť na to citlivo...el. pumpa nepomôže, pomôže iba na lepšie štartovanie...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.12.10, 19:41
Profil

Příspěvky: 15
Bydliště: Moravskoslezský kraj, okres NJ
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Jojo, chce to vychytat. S plným sytičem by to mělo jít bez problémů, ale taky jde, jak píše Ferrari, jet bez sytiče a před křižovatkou ho jemně přidat. Dle mých zkušeností ten motor na plyn za studena už bez sytiče reaguje prostě pomaleji, a tak to chce první přidat do otáček a až pak se rozjíždět. Každopádně je každé ráno s těmihle vozy jinačí:) Někdy se zadaří hladký průjezd, někdy to zase někde chcípne, holt se nedá nic dělat :)


8.12.10, 19:49
Profil

Příspěvky: 35
Bydliště: Jihlava
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Určitě na to časem přijdu a vychytám to, děkuji za rady.


8.12.10, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3206
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Cukání u S120L
kondík taky rád škube s autem;) časem se do toho dostaneš a určo na to kápneš

_________________
Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu :)
Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto


8.12.10, 22:25
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Cukání u S120L
Vyměň aspoň ty svíčky, 2 roky je na ně strašně moc. U nových nejdřív ale zkontroluj mezeru mezi elektrodami (0,65mm)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.12.10, 07:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz