Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 16:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Kurenie favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 28
Příspěvek Kurenie favorit
Zdravim vsetkych vcera som vymenil motorcek na kureni spolu s tou malou dostickou kde sa pripajaju kable a za nou su dve spiralky.Ked som to zapol tak ventylator ide stale naplno ale ked rozpojim tie spiralky tak ide ako ma ale tie spiralky sa zacnu dost hriat tak teraz neviem ako to ma fungovat ci to ma sluzit ako nejaky predohrev alebo ako?Potom ak to je ten predohrev tak co reguluje tie spiraly?Dakujem za odpovede.


12.12.10, 12:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek Re: Kurenie favorit
Ty spirály jsou předřadný odpory ventilátoru. Pokud je máš připojený správně a jede jen max. rychlost, tak jsou v háji. Nový v Kelly stojí cca 250,- Kč. Takže pokud máš původní, tak je šoupni zpátky.

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


12.12.10, 12:23
Profil ICQ

Příspěvky: 28
Příspěvek Re: Kurenie favorit
oni su prepojene takym plieskom a ked som ho rozpojil tak to islo normalne tak si myslim ze ked ich rozpojim tak to bude ok nie?Staci ich trosku vyhnut.


12.12.10, 12:26
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Kurenie favorit
Odpory jsou dva, každý jiný. Jeden je na první rychlost a druhý na druhou. Potom je pro třetí rychlost, tedy maximální otáčky, propojení natvrdo. Myslím že je tam bimetal, který odpory odpojí při přehřátí, ale nejsem si jistý. Asi bude ta destička s odpory špatná, nebo ji máš špatně zapojenou. Ta destička by měla být zapojena seriově k motorku, ale až za přepínačem. Jeden kablík vede proud od přepínače v 3. poloze. To je jak je vstup propojený s výstupem přímo. Ten odpor s meně závity drátu by měl být pro druhou rychlost a ten s více závity pro první.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.12.10, 12:36
Profil

Příspěvky: 28
Příspěvek Re: Kurenie favorit
teraz som skusil rozpojit tie bymetalove pliesky ktore odpajaju tie odpory a ide tak ako ma vsetko ok.Dik za pomoc


12.12.10, 13:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6340
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Kurenie favorit
Ten pliesok je bimetal,mal som s nim tiez problemy,stačí trošku prepilovať kontakty,...ak by sa nahodou nejak upchalo kurenie,alebo zasekol motor a odpory nebudu chladene prudom vzduchu,ten bimetal vypne obvod a mala by fungovat len max rychlosť...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


12.12.10, 13:46
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Kurenie favorit
Ty bimetaly bývají někdy na hovínko i nové. Když jsou ty kostky od těch žlutých a né origo, občas se stane, že jsou špatně přihnuté a zlobí to. Ano, jak psal Lamač, je to taková ochrana, něco na způsob tepelné vratné pojistky, a chrání ty odpory před spálením.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.12.10, 13:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz