|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
petoooo88
Příspěvky: 28
|
Kurenie favorit
Zdravim vsetkych vcera som vymenil motorcek na kureni spolu s tou malou dostickou kde sa pripajaju kable a za nou su dve spiralky.Ked som to zapol tak ventylator ide stale naplno ale ked rozpojim tie spiralky tak ide ako ma ale tie spiralky sa zacnu dost hriat tak teraz neviem ako to ma fungovat ci to ma sluzit ako nejaky predohrev alebo ako?Potom ak to je ten predohrev tak co reguluje tie spiraly?Dakujem za odpovede.
|
12.12.10, 12:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Re: Kurenie favorit
Ty spirály jsou předřadný odpory ventilátoru. Pokud je máš připojený správně a jede jen max. rychlost, tak jsou v háji. Nový v Kelly stojí cca 250,- Kč. Takže pokud máš původní, tak je šoupni zpátky.
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
12.12.10, 12:23 |
|
|
petoooo88
Příspěvky: 28
|
Re: Kurenie favorit
oni su prepojene takym plieskom a ked som ho rozpojil tak to islo normalne tak si myslim ze ked ich rozpojim tak to bude ok nie?Staci ich trosku vyhnut.
|
12.12.10, 12:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Kurenie favorit
Odpory jsou dva, každý jiný. Jeden je na první rychlost a druhý na druhou. Potom je pro třetí rychlost, tedy maximální otáčky, propojení natvrdo. Myslím že je tam bimetal, který odpory odpojí při přehřátí, ale nejsem si jistý. Asi bude ta destička s odpory špatná, nebo ji máš špatně zapojenou. Ta destička by měla být zapojena seriově k motorku, ale až za přepínačem. Jeden kablík vede proud od přepínače v 3. poloze. To je jak je vstup propojený s výstupem přímo. Ten odpor s meně závity drátu by měl být pro druhou rychlost a ten s více závity pro první.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.12.10, 12:36 |
|
|
petoooo88
Příspěvky: 28
|
Re: Kurenie favorit
teraz som skusil rozpojit tie bymetalove pliesky ktore odpajaju tie odpory a ide tak ako ma vsetko ok.Dik za pomoc
|
12.12.10, 13:43 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Kurenie favorit
Ten pliesok je bimetal,mal som s nim tiez problemy,stačí trošku prepilovať kontakty,...ak by sa nahodou nejak upchalo kurenie,alebo zasekol motor a odpory nebudu chladene prudom vzduchu,ten bimetal vypne obvod a mala by fungovat len max rychlosť...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
12.12.10, 13:46 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Kurenie favorit
Ty bimetaly bývají někdy na hovínko i nové. Když jsou ty kostky od těch žlutých a né origo, občas se stane, že jsou špatně přihnuté a zlobí to. Ano, jak psal Lamač, je to taková ochrana, něco na způsob tepelné vratné pojistky, a chrání ty odpory před spálením.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.10, 13:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|