Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
áno
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.12.10, 20:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
vyfrézovat vodní kámen a udělat přesahy
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
11.12.10, 23:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
Sací kanálky 30mm? Michalkatka tady kdysy dával obrázek jak to měřil posuvkou a mají myslím kolem 25mm, ne? JEN SE ALE PTÁM!!!
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.12.10, 10:26 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
varok: To jo ale Nepér si s něma trochu pohrál a navíc jako základ použil hlavu z Fábky jestli se nepletu kde jsou kanály snad 27 mm(?).
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
12.12.10, 10:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
varok píše: Sací kanálky 30mm? Michalkatka tady kdysy dával obrázek jak to měřil posuvkou a mají myslím kolem 25mm, ne? JEN SE ALE PTÁM!!! no a ? já mam 28mm kanáky v sání mam 30
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.12.10, 11:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
Capricorn ne Nepér ale Saky si hrál
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.12.10, 11:21 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
Achá
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
12.12.10, 11:23 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
ona už i poslední felicie má 28 mm v základu sací ale na 30mm není problem se dostat ale horší jaký svody použít.. a i výfukový, 1.3mpi má jinačí než fačko ale líp na tom sedí..
|
12.12.10, 13:02 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
plechový
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.12.10, 13:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.12.10, 13:53 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
nechcem zakladať novú tému a preto sa pýtam tu,niekde na nete som videl pri úprave motora do fáčka boli na sacom potrubí krížovo pripevnené také (modré) hadice,vraj na zrovnanie tlaku... Máto nejaký význam.Diky za info..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
12.12.10, 18:10 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
No to je taka legenda v brutalnych upravach, ze to zvysi nieco, ale uz si nepamatam co Lebo uz v automobilovej dobe drevenej sa konstrukteri snazili vyladit priebeh krutiaceho momentu tvarom a dlzkou sania. Pracuje sa na principoch mechaniky prudenia plynov. Podobne ako pri vyfuku. kde zotrvacnost pomaha vyprazdnovaniu valcov, pri nasavani zas v istych otackach dlzka a prierez napomoze naplnaniu. (J.Cech nieco polopatisticky spominal v uvahach o teorii motorv na hl.stranke). Poprepajanie jednotlivych vetiev by malo ''rozbenutu zmes'' po zatvoreni ventilu posunut do valca kde je ventil otvoreny. ale v praxi palia ob-valce a zmes pri tolkych zahnutiach musi stratit vsetku energiu... takze by som na to rychlo zabudol.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
12.12.10, 19:18 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
diky,to som predpokladal že to bude nejaka blbovinka
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
12.12.10, 20:27 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
POZOR! Prida to +1 respekt.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
13.12.10, 00:53 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
Hi Hi http://www.tuning.sk/dokument-cobra_tun ... orit_motorKchurník že ale ti konstruktéři byli úplně blbý... A tak mě napadá ty hadičky asi nebudou zrovna dvakrát odolný ropným produktům (benzínu) což. Ale hold stajling ňo.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
13.12.10, 00:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|