Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 kde je problém ?? 
Autor Zpráva
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: kde je problém ??
tak to je dobře že to nějak jde udělat :)

mohl bys mi napsat stručný návod jak toho dosáhnout?,

moc díky


16.12.10, 06:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: kde je problém ??
ale nie, žiadne relé tam nedávaj, zapoj to naopak a hotovo...

( prehoď medzi sebou póly čo idú do samotného klaksónu )

mínus pripoj ku karosérii a plus s kabeláže, na klaksóne by svorky mali byť aj označené...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.12.10, 07:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: kde je problém ??
Nejde mi dohlavy co si od klaxonu z felicie slubujes. (trubia rovnako = podla prislusnej normy) Zvycajne sa dava aby si mohol pouzivat tlacidlo v strede volantu.
A tam to ma felicia zapojene tak, ze kladnych 12V berie z motorceka sahary (netrubi = vies ze mas vypalenu poistku sahary), a zaporny pol mas privedeny do volantu, kde ztlacenim stredu volantu to spojis s volantovou tycou = "uzemnis" a ono to vpredu zatrubi. Zatial co favo ma trubu prisrobovanu ku karoserii a kladny pol vyvedeny do lucasu na zatlacenie. Favo lucas schema http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=478

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


Naposledy upravil kwiko dne 16.12.10, 09:12, celkově upraveno 1



16.12.10, 09:11
Profil

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: kde je problém ??
pokud je to klakson kterej má jen jeden konektor tak se to přehazuje dost špatně musel by mít držák klaksonu s plastu či ho nák odizolovat pokud je klakson dvoukonektorový stačí jen prohodit dráty mezi sebou :wink:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


16.12.10, 09:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: kde je problém ??
Ale kvoli tomu si dufam kupil ten z felicie.... :mrgreen:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


16.12.10, 09:14
Profil

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek Re: kde je problém ??
no to bych tam snad už když už dal nějaký úplně jiný klakson... z felicie i favoritu zní úplně stejně pitomě :roll:

ale na to že ho použiju 3x za rok... zbytečné řešit jak to má hnusný zvuk, má to strašit lidi a auta okolo a ne přehrávat tvou oblíbenou písničku :)

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


16.12.10, 18:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: kde je problém ??
no on je háček v tom že každy tlakson který sem si vzal z vrakovišta jen tak líně troubil sice z te feldy to není ono ale troubí z všech 5ti co mám, ale zítra pojedu do mototechny nejspíš koupit nějaký nový :) a snad to už bude ok

jinak ten tlakson mám jen vypínač na plastu o volantu :oops: ale funguje bez problému a na technické na to nic neříkaly ...


16.12.10, 18:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: kde je problém ??
Dívám se, že ty tam máš v té elektrice tady docela guláš, že? A ty máš palubku celou z feldy i s pojistkovým panelem, nebo ten máš fáčkový panel? Jestli ten původní z fáčka, který typ, nový nebo starý? Pokud ten starší typ ještě s kulatými pojistkami ala 120, tak se těm záhadám nedivím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.12.10, 19:19
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: kde je problém ??
z feldy mám jen přístrojovku a LUCASy ...

pojistkovou skřín už mám novější z těmi nožovými pojistkami

guláš ani ne jen je mi dost divný to že když zapojím ten tlakson na baterku jakýmkoliv způsobem tak troubí ale pokud ho zapojím na své místo tak nefunguje

vím že je tam spínání naopak ale pořád tam musí být okruh tak aby to fungovalo ...

dokonce sem i zkoušel to že se zmáčkl klakson a pak sem připojil na něj kostru a taky nic ...


16.12.10, 19:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: kde je problém ??
Jestli už tam máš ten z feldy, který je origo zapojený naopak, jak psali kluci, tak musíš zapojit na to tlačítko ve volantu kostru ale klakson naopak než ve fáčku. Tedy klakson by měl mít stálé napájení a odizolovaný od kostry. Ta se spíná tím tlačítkem ve volantu. Vem multimetr s pískátkem, nebo žárovkovou zkoušečku a změř, jestli ti to tlačítko ve volantu vůbec spolehlivě spíná kostru. Kamarádovi jsem kdysy dával do golfa III. sportovní volant, který měl taky to tlačítko uprostřed a dát to dohromady, to býl teda porod. Taky to jednou spínalo a desetkrát ne. Nakonec mu tam takový plastový kroužek pod tím tlačítkem šprajcl to tlačítko a neseplo to. Takže se zdálo, že se tláčítko zmáčklo a seplo, ale nee. Zmáčklo se ale neseplo, protože ten kroužek to jakoby odizoloval a dostával se mezi ty plechové kontakty. Tak jsem to musel poupravit.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.12.10, 20:00
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: kde je problém ??
dobře díky to zkusím teda přehodit :)

jinak tím voltmetr se to dnes měřil jak bez klaksonu tak i z klaksonem a bylo +- stejné nějakých 12.65 V


16.12.10, 20:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: kde je problém ??
Hm, tak to je záhada. U těchhle věcí ale kolikrát záleží spíše na proudu než napětí. Teď se do mě spoustu lidí asi pustí, ale je to jen můj mázor. Klakson není zrovna nějaký šetřílek a pár Ampér si veme. Když tam jde třeba jen 0,5A a klakson má jmenovitý proud např. 5A, tak ho to samozřejmě neutáhne.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.12.10, 20:17
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: kde je problém ??
tak kabely byly dobré, zjistil sem to tak že sem koupil nový klakson a konečně to troubí dobře :evil:


17.12.10, 12:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: kde je problém ??
A to jsi koupil nový z fáčka nebo z feliny?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.12.10, 12:48
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: kde je problém ??
no říkal sem že chcu do fava

ale je to made in Italy ... (za 140 kč)

ale troubí dobře jen moc "vysokým" tonem ale aspoň je o to pronikavější, konečně se nebudu stydět troubit :D


17.12.10, 13:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz