Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
darklord píše: POZOR! Prida to +1 respekt. to sice jo, ale nesmíš pužít benzínu odolný hadičky, ale nejmíň modrý...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
13.12.10, 21:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
dále chci se zeptat nakonec nechám převrtat asi origo vložky válců z 75,5mm na 77 nebo 78mm ovlivní to nějak výdrž ?? písty se dají sehnat a změním tím objem motoru, ale de o to aby to vydrželo..
|
23.12.10, 20:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
při 78 ti z původní vložky v místě uložení do bloku zbyde asi 0.5mm tloušťka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.12.10, 20:13 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
jasny no tak to je dost malo tak s čeho by byly dobré použít ??
|
23.12.10, 20:57 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
z ničeho, je to nahovno, dej tam vačku, udělej hlavu, použij 136 písty a bude to...do 2 let ti to stejně shnije tak, že to nebude mit cenu opravovat a koupíš něco jinýho.....................a neřikej že ne, protože to tak bude
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.12.10, 21:18 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
neshnije protože přes zimu s tím jezdit nechci , a chci udělat pořadně motor aspoň , a nebo z čeho zhotovit vložené válce ?
|
23.12.10, 21:37 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
Koupil bych si lepenku a z ní je udělal. Jako muštr na průměr bych vzal váleček na těsto, ten by mohl pasovat, plus mínus centimetr, to není důležité až tak.
Vážně : Úprava vrtání válce není sranda, tomu bych se vyhnul. To si sežeň motor 1.4 8V z fabie a dej tam ten jako komplet
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.12.10, 21:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
stačí upravit a použít kliku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.12.10, 21:51 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
o tom sem také přemýšlel hlavu mam z fabky čeká na zvětšení ale celou dobu řeším jaký spodek motoru.. ale přesto pořád 1349 ccm nebo kolik je fabia je pořad malo je změna ve zdvihu atd.. nešel by tam řešit líp ten průměr ?? nebo z jiného vozu použív vložky ?? díky za info
|
23.12.10, 21:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
a co řešit obojí ? jak zdvih tak vrtání pak by vyšel pěknej motor 77x78
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.12.10, 22:07 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
no přesně to by bylo nej, takže asi spodek z fabie, ale jestly nechat převrtat vložky ?? s tím není problem ale aby stěna vložky v bloku nebyla jak je výše psané slabá.. popř s čeho jinýho by šla použít ?? dík
|
23.12.10, 22:13 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
z ničeho musel bys nechat udělat nový a převrtat blok
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.12.10, 22:14 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
jasny no to je nejhorší našel sem na netu pravě vložky a blok 1500ccm psal že to je.. ale neozývá se.. kdyby někdo věděl tak bych bral spodek motoru na 1.4mpi 50kw..
|
23.12.10, 22:18 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
klidně ber i 44kw motory jsou stejný liší se jenom vačkou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.12.10, 22:47 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jak upravit nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 1
John0x: hele...co vlastně chceš? chceš, aby to jelo jako kráva a ho**o vydrželo, nebo chceš, aby to jelo jako kráva a vydrželo 200 tisíc?....v prvnim případě tam dej i vložky, v druhym případě tam poskladej 1,4 se zdvihem 78 a vrtáním 75,5 a hotovo...nech udělat pořádně hlavu, pěknou vačku, elektronický zapalko, karburatory, kratkou převodovku no a bude ti to stačit, víc z toho stejně nedostaneš a když budeš dělat i ty vložky, tak počítej, že když to budeš honit tak, jakej ten motor bude mit potencial, tak bych se nedivil, kdybys každou sezonu dělal motor...
i ta 1,4ka na těch 100 koní vyjde něco kolem 50 tisíc, když to bude fakt pořádně udělaný...no a každej rok to tahat z auta a davat 10tku za matroš plus svou praci, tak na to bych se vysral...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.12.10, 12:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|