Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Speciál do Škoda 120 LS
Zezacatku nic, pak sedla ventilu udelaj papa.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.12.10, 19:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Speciál do Škoda 120 LS
Ježiši to je furt aditivum aditivum, pokud budete každejch 10 tisíc nebo jednou za rok kontrolovat ventilovou vůli tak vám zaručuju že klasickej škodováckej motor dokáže bez problémů jezdit minimálně 100tis km bez aditiv na natural 91 nebo 95 a po těch 100tis s ventylovýma sedlama není nic horšího než když jezdíte s aditivem, jediný kam je potřeba lejt aditiva tak jsou všechny TDi s naklápěcíma lopatkama na turbu, tam už je prokázáno že zadřený lopatky jsou způsobeny nepoužíváním aditiva do nafty, dokonce to má větší příčinu než to že někdo po svižnej jízdě nenechá vyrovnat teploty na volnoběh před zdechnutím. a pokud někdo zvažuje 91 nebo 95 tak opravdu ta 95 je nejideálnější, na tu 91ku pokud někdo to auto zná dobře tak pozná že to není uplně ono a díky tomu aby to bylo aspoň tak nějak tak se šlape víc na plyn potom stoupá spotřeba a ušetřeno je nula nula prd, mnohdy to je i prodělek, já to vidím na svým normálně jezdím 95 ale jednou za čas natlačím 98 nebo 100 (protože u nás to tady není ale když jedu někam dál a po cestě to je tak to tam šoupnu) a je to uplně o něčem jiném, lépe to reaguje na plyn ale hlavně se výrazně změní spotřeba, to jsem i já sám čuměl, když jezdím na sračku po městě tak to je kolem 10ti litrů a když fouknu něco lepšího tak není problem se dostat až na 8 litrů což mě velice překvapilo ale bohužel nejbližší je 12km a vzhledem k tomu že to je ještě uplně jiným směrem než já jezdím a moje tankování za 200-300 je téměř bezvýznamné tak toho využívám opravdu jen někdy
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.12.10, 20:25 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Speciál do Škoda 120 LS
http://kachnis.techsajt.cz/index.php?st ... ova_palivaje pravda, ze uz 2 mesice se na to nikdo nezeptal, no..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
26.12.10, 10:50 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Speciál do Škoda 120 LS
Absolutně zbytečný, když budu mít vše v pořádku tak veškerý aditivum je k ničemu u starejch škodovek.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.12.10, 09:18 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Speciál do Škoda 120 LS
Ale treba mu nekdo brousil sedla onehda a nema utuzenou vrstvu.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
27.12.10, 09:19 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Speciál do Škoda 120 LS
jj je to tak, ta vrstvicka je tak tenoucka, ze zavbrousenim to das pryc a za 20000km je po sedlech, kdybych to neprozil na svym motoru,neblinkal bych sem pismenka..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.12.10, 20:20 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|