Autor |
Zpráva |
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
a ty v tom máš 1.3MPI ? jinak teď sem sundal karbec a našel sem pierburg, který je lepší jikov lekr2830 nebo zmíněný pirburg, ale asi oba nebudu potřebovat protože chci zkusit 2*webrry
|
1.1.11, 12:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Jikov LEKR 28-30 je identická licenční kopie Pierburgu 2E3
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
1.1.11, 12:57 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
a jak se liší 2e3 a 2e2 ?? jeden je origo na skupinu zavodní A
|
1.1.11, 14:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Karbec Pierburg byl používaný na prvních typech fáček asi do rouku 1990, nebo tak nějak. Pak se v licenci začal vyrábět ten Jikov 2830. Na první pohled vypadá stejně, liší se možná v nějakých detailech, ale to by poznal asi jen profík.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.1.11, 14:33 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
2E2 se na Favech nikdy nepoužíval. Jestli si pamatuju dobře tak 2E2 se používal hodně na autech zn. VW. A ono stejně jestli se nepletu tak pro sk. A je předepsanej jen ten karburátor který byl používanej v sérii tzn. Pierburg 2E3 nebo Jikov LEKR ...samo že patřičně upravenej.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
1.1.11, 14:56 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Pleteš se a víc než dost, asi jsi toho tolik nečetl.. !! Vozy Škoda Favority byly upraveny pro rozličné druhý závodů na okruzích i pro rallye. Ve sportu se nejvíce prosadila sportovní verze Škoda Favorit 136L. Tu poháněl zážehový čtyřválec o objemu 1289 cm³ o výkonu 103 k, jejíž výkon byl zvýšen karburátorem Pierburg 2E2. Vůz měl poháněnou přední nápravu a pětistupňovou manuální převodovku. Poprvé byla tato verze homologována prvního ledna 1989. Vůz dokázal zvítězit ve své kategorii při Rallye Monte Carlo.
|
1.1.11, 16:56 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Mňo takže si to okopíroval z Wikipedie viď? To nic nedokazuje tam může psát kdokoliv a klidně se ten dotyčný mohl splést v číslovce. Jelikož pro sk. A může být schválen jen ten karburátor který je používaný na sériovém voze a to nebyl 2E2 ale 2E3. Ale dělej jak myslíš chlapče mě je to konec konců jedno že jo ... navíc jak tak sleduju tak tahle diskuze bude s tebou ještě nadlouho a o defcato o ničem.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
1.1.11, 17:04 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
nene, první fačka jezdily tento typ, jestly si myslíš že mě utřeš tak jsi vedle, poté potom jezdily lekry..
|
1.1.11, 17:08 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Kolik ti je chlapče? Pokud se tady ptáš na to jak osadit karburátor když ani nemáš navržený motor tak asi moc ne viď. Já nemám potřebu tady někoho utírat a už vůbec se tu s někým hloupě dohadovat. Ale dobrá tedy... krom tvrzení z Wikipedie máš pro své závěry nějaké jiné důkazy? Opakuju to naposled pro sk. A mohl být homologovaný pouze sériový karburátor a tím byl Pierburg 2E3 a později se používal Jikov LEKR (ať už i v Pickupech free style nebo i v národních formulích). A mimoto by nemělo pražádný smysl používat Pierburg 2E2 jelikož je to defacto identický karburátor. http://www.skodateam.cz/Skoda_Favorit_136L_skupina_ADobře se podívej na rok a na použitý karburátor. Nech si za nějaký peníz od někoho z profíků nahlédnout do homologačních listů pro rok 1989 a budeš vidět hned že mám pravdu. A mimoto úplně první zkušební nehomologované prototypy pro sk. A používaly dvojité karburátory Weber DCOE. Pro homologaci ale byly vyžadovány karburátory sériové. Na závěr ti s klidným srdcem můžu říct že já na rozdíl od tebe Fav. sk. A nejen že viděl ale dokonce jsem v něm i jel jelikož s ním jezdí otcův známý už 15 let profi závody do vrchu. A pokud budeš mít i dál snahu pokračovat v diskuzi tímhle stylem pak si můžeš být docela jistý že nejen já, ale i ostatní přestanou mít vůbec chuť ti na něco odpovídat. Ale jak říkám dělej jak myslíš. Edit: Už to vidím... 19 let a jako povolání uvádíš automechanik. Popravdě řečeno podle tvých otázek bych to opravdu neřekl.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
Naposledy upravil Capricorn dne 1.1.11, 18:54, celkově upraveno 1
|
1.1.11, 17:13 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
facko bud lekr nebo pierburg 2E3, coz je jedno a to same, jen lekr je pierburg udelany v jikovu, hadat se o tomto je zhovadilost
|
1.1.11, 18:32 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Souhlasím Víte a už jsem to i sám napsal. A ono nakonec až uvidí na vlastní oči 2E2 a 2E3 a zjistí že mezi nimi není prakticky žádný rozdíl a 2E2 není žádný zázračný karburátor jak si to nejspíš myslí tak to pochopí že se někdo na wikipedi buď v tom moc nevyznal nebo se sekl v číslovce. Pokud by místo té snahy se tu s někým nesmyslně přít raději zabrousil třeba na eWRC.cz kde se vyskytují profi závodící kteří mají k dotyčným homologačním listům přístup a zeptal se tam zjistil by kde je pravda.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
1.1.11, 18:58 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Mozno mysleli na vrchol medzi karburatormi, Pierburg 2E-E s externym mozgom inak kto ma rad obrazky: 2E22E3 (2E4)2EE
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.1.11, 20:12 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
ja bych se na nejaky extra upravy vysral, protoze to pak zacne akorat vic zrat a bude zas plny forum toho, ze to chlasta...
dej tam tu vacku, trosku hlavu a ser na to...jak psal Kristensen
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.1.11, 21:05 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
mě o spotřebu nejde.. na ježdění mam lagunu, a fačko chci když bych s ním vyjel aby to taky jelo takže spotřebu neřeším..
|
1.1.11, 21:34 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
zaklad je to, co ti pisu...to udelej a jezdi, treba sezonu, pul sezony...pak pujdes bud dal, nebo ti to bude stacit, ale stavet hned na zacatku motor, co jiny vyvyjej 3 roky je blbost...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.1.11, 22:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|