Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 22:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 121 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls 
Autor Zpráva

Příspěvky: 180
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
a ty v tom máš 1.3MPI ? jinak teď sem sundal karbec a našel sem pierburg, který je lepší jikov lekr2830 nebo zmíněný pirburg, ale asi oba nebudu potřebovat protože chci zkusit 2*webrry :D


1.1.11, 12:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Jikov LEKR 28-30 je identická licenční kopie Pierburgu 2E3 :D :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


1.1.11, 12:57
Profil

Příspěvky: 180
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
a jak se liší 2e3 a 2e2 ?? jeden je origo na skupinu zavodní A


1.1.11, 14:20
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Karbec Pierburg byl používaný na prvních typech fáček asi do rouku 1990, nebo tak nějak. Pak se v licenci začal vyrábět ten Jikov 2830. Na první pohled vypadá stejně, liší se možná v nějakých detailech, ale to by poznal asi jen profík.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.1.11, 14:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
2E2 se na Favech nikdy nepoužíval. Jestli si pamatuju dobře tak 2E2 se používal hodně na autech zn. VW. A ono stejně jestli se nepletu tak pro sk. A je předepsanej jen ten karburátor který byl používanej v sérii tzn. Pierburg 2E3 nebo Jikov LEKR ...samo že patřičně upravenej.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


1.1.11, 14:56
Profil

Příspěvky: 180
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Pleteš se a víc než dost, asi jsi toho tolik nečetl.. !!
Vozy Škoda Favority byly upraveny pro rozličné druhý závodů na okruzích i pro rallye. Ve sportu se nejvíce prosadila sportovní verze Škoda Favorit 136L. Tu poháněl zážehový čtyřválec o objemu 1289 cm³ o výkonu 103 k, jejíž výkon byl zvýšen karburátorem Pierburg 2E2. Vůz měl poháněnou přední nápravu a pětistupňovou manuální převodovku. Poprvé byla tato verze homologována prvního ledna 1989. Vůz dokázal zvítězit ve své kategorii při Rallye Monte Carlo.


1.1.11, 16:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Mňo takže si to okopíroval z Wikipedie viď? To nic nedokazuje tam může psát kdokoliv a klidně se ten dotyčný mohl splést v číslovce. Jelikož pro sk. A může být schválen jen ten karburátor který je používaný na sériovém voze a to nebyl 2E2 ale 2E3. Ale dělej jak myslíš chlapče mě je to konec konců jedno že jo ... navíc jak tak sleduju tak tahle diskuze bude s tebou ještě nadlouho a o defcato o ničem. :lol: :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


1.1.11, 17:04
Profil

Příspěvky: 180
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
nene, první fačka jezdily tento typ, jestly si myslíš že mě utřeš tak jsi vedle, poté potom jezdily lekry..


1.1.11, 17:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
:D Kolik ti je chlapče? Pokud se tady ptáš na to jak osadit karburátor když ani nemáš navržený motor tak asi moc ne viď. Já nemám potřebu tady někoho utírat a už vůbec se tu s někým hloupě dohadovat. :lol: Ale dobrá tedy... krom tvrzení z Wikipedie máš pro své závěry nějaké jiné důkazy? Opakuju to naposled pro sk. A mohl být homologovaný pouze sériový karburátor a tím byl Pierburg 2E3 a později se používal Jikov LEKR (ať už i v Pickupech free style nebo i v národních formulích). A mimoto by nemělo pražádný smysl používat Pierburg 2E2 jelikož je to defacto identický karburátor.

http://www.skodateam.cz/Skoda_Favorit_136L_skupina_A

Dobře se podívej na rok a na použitý karburátor.

Nech si za nějaký peníz od někoho z profíků nahlédnout do homologačních listů pro rok 1989 a budeš vidět hned že mám pravdu.

A mimoto úplně první zkušební nehomologované prototypy pro sk. A používaly dvojité karburátory Weber DCOE. Pro homologaci ale byly vyžadovány karburátory sériové.

Na závěr ti s klidným srdcem můžu říct že já na rozdíl od tebe Fav. sk. A nejen že viděl ale dokonce jsem v něm i jel jelikož s ním jezdí otcův známý už 15 let profi závody do vrchu. :wink: A pokud budeš mít i dál snahu pokračovat v diskuzi tímhle stylem pak si můžeš být docela jistý že nejen já, ale i ostatní přestanou mít vůbec chuť ti na něco odpovídat. Ale jak říkám dělej jak myslíš.

Edit: Už to vidím... 19 let a jako povolání uvádíš automechanik. Popravdě řečeno podle tvých otázek bych to opravdu neřekl.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


Naposledy upravil Capricorn dne 1.1.11, 18:54, celkově upraveno 1



1.1.11, 17:13
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
facko bud lekr nebo pierburg 2E3, coz je jedno a to same, jen lekr je pierburg udelany v jikovu, hadat se o tomto je zhovadilost


1.1.11, 18:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Souhlasím Víte a už jsem to i sám napsal. A ono nakonec až uvidí na vlastní oči 2E2 a 2E3 a zjistí že mezi nimi není prakticky žádný rozdíl a 2E2 není žádný zázračný karburátor jak si to nejspíš myslí tak to pochopí že se někdo na wikipedi buď v tom moc nevyznal nebo se sekl v číslovce. Pokud by místo té snahy se tu s někým nesmyslně přít raději zabrousil třeba na eWRC.cz kde se vyskytují profi závodící kteří mají k dotyčným homologačním listům přístup a zeptal se tam zjistil by kde je pravda.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


1.1.11, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Mozno mysleli na vrchol medzi karburatormi, Pierburg 2E-E s externym mozgom 8)

inak kto ma rad obrazky:
2E2
2E3 (2E4)
2EE

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.1.11, 20:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
ja bych se na nejaky extra upravy vysral, protoze to pak zacne akorat vic zrat a bude zas plny forum toho, ze to chlasta...

dej tam tu vacku, trosku hlavu a ser na to...jak psal Kristensen

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.1.11, 21:05
Profil ICQ

Příspěvky: 180
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
mě o spotřebu nejde.. na ježdění mam lagunu, a fačko chci když bych s ním vyjel aby to taky jelo :)takže spotřebu neřeším..


1.1.11, 21:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
zaklad je to, co ti pisu...to udelej a jezdi, treba sezonu, pul sezony...pak pujdes bud dal, nebo ti to bude stacit, ale stavet hned na zacatku motor, co jiny vyvyjej 3 roky je blbost...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.1.11, 22:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 121 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz