Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 11:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Problém s chlazením fel 1,9 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Může být spousta příčin, každopádně ta rychlost odstranění moc nepřispívá, starší ropáky konstrukce čerpadlo-vstřik nejsou na toto stavěný, můžeš mít třeba pohlý plechy, který směřujou náporovej vzduch jinam, než na chladič, můžeš mít chybu v elektrice, rozdíl potenciálů agregát-budka atd. po zásahu do auta jako je havárka, nebo výměna agregátů už to nebude nikdy ono, změř si něčím skutečnou teplotu a pokud bude mezi 90-100 tak to neřeš.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


19.4.07, 17:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 33
Příspěvek chlazení
možná,že máš špatný chladič byly tři druhy podle výkonu,lišly se velikostí,1.6 s klima.má dokonce dvourychlosní ventilátor


19.4.07, 18:44
Profil

Příspěvky: 32
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: chlazení
Jarda55 píše:
možná,že máš špatný chladič byly tři druhy podle výkonu,lišly se velikostí,1.6 s klima.má dokonce dvourychlosní ventilátor


Koupil jsem si original chladic na fel 1,9 tak chladicem to neni...a saharou a ventilatorem taky ne protozr ta bezi.a kdyz se rozbehne tak to uchladi na spravnou teplotu... spis mam dojem ze to proste nespusti kdyz jedu...


20.4.07, 08:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: chlazení
Danfox píše:
Jarda55 píše:
možná,že máš špatný chladič byly tři druhy podle výkonu,lišly se velikostí,1.6 s klima.má dokonce dvourychlosní ventilátor


Koupil jsem si original chladic na fel 1,9 tak chladicem to neni...a saharou a ventilatorem taky ne protozr ta bezi.a kdyz se rozbehne tak to uchladi na spravnou teplotu... spis mam dojem ze to proste nespusti kdyz jedu...


Máš jen dojem nebo to opravdu nezpustí? Teď když nad tím přemýšlím možná je to blbost ale to čidlo s třema vývodama má dva rozsahy, není to třeba tak že když to stojí na místě tak to pouští v tom nižším rozsahu a když to jede že by to pouštělo až v tom horním rozsahu? možná je to blbost je to jen moje myšlenka kterou jsem napsal, proč by to jinak mělo tři vývody, jeden je vstup a dva výstup z čehoš jeden je na 95-85 a druhej na 102-92 a nebo to je pro dva ventilátory. Protože u toho obrázku je i schéma toho čidla a prostě v něm jsou dva spínače.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.4.07, 09:56
Profil

Příspěvky: 32
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: chlazení
Kristensen píše:
Danfox píše:
Jarda55 píše:
možná,že máš špatný chladič byly tři druhy podle výkonu,lišly se velikostí,1.6 s klima.má dokonce dvourychlosní ventilátor


Koupil jsem si original chladic na fel 1,9 tak chladicem to neni...a saharou a ventilatorem taky ne protozr ta bezi.a kdyz se rozbehne tak to uchladi na spravnou teplotu... spis mam dojem ze to proste nespusti kdyz jedu...


Máš jen dojem nebo to opravdu nezpustí? Teď když nad tím přemýšlím možná je to blbost ale to čidlo s třema vývodama má dva rozsahy, není to třeba tak že když to stojí na místě tak to pouští v tom nižším rozsahu a když to jede že by to pouštělo až v tom horním rozsahu? možná je to blbost je to jen moje myšlenka kterou jsem napsal, proč by to jinak mělo tři vývody, jeden je vstup a dva výstup z čehoš jeden je na 95-85 a druhej na 102-92 a nebo to je pro dva ventilátory. Protože u toho obrázku je i schéma toho čidla a prostě v něm jsou dva spínače.


Zajimava myslenka asi skusim koupit to cidlo s tim myslim rozsahem a uvidim... a jeste zkusim vyndat termostat......tak zitra napisu poznatky


20.4.07, 10:02
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
co udělat manuální spínání :?:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


20.4.07, 10:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Kdyžtak to čidlo i se schematem je zde: http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=148534677 má označení EPS 1,850,635 a když kliknete na obrázek tak se zvětší a tma je vidět i to schéma

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.4.07, 10:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
:lol: Hlavně že to tam je napsaný že to je pro dva ventilátory nebo pro dvourychlostní :lol: :lol: :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.4.07, 10:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: Problém s chlazením fel 1,9
Danfox píše:
Ahoj,
mám dost velky problém.... měl jsem nehodu a od te doby mi zlobý, chlazení.
Jak se to projevuje: Když jedu nebo je auto ve velkém tahu(vlek, či plně naložený) tak auto má neustále vyšší teplotu než má mít. Na ukazateli se to drží o dva mm výš než na tech 90° C.
Takže jsem začel s opravama: 1. jsem vymenil termostat 3x ale nic...
2. vyměnil jsem vodní pumpu.... nic
3. vyměnil jsem čidlo u hlavy motoru a nic
4. vyměnil jsem komplet motor ............. a nic
5. vyměnil jsem čidlo na chladiči a nic
6. vyměnil jsem chladič a nic

Pro upřesnění pokud pustím topení na plné pecky tak se mi to daří trochu uchladit. A když stojím v koloně tak se mi ventilátor zapne i při jízdě, ale dá se říct, že běží neustále. Už jsem neštástnej nevim co s tím..... a nejhorší, že technici ve škoda auto mi tvrdí, že je to v pořádku. A ja se hrozím jen co přijdou vedra.
zkus hodit termostat doprdele sešrubovat to bez termostatu. jinak my máme seata toledo 1,9 disel rv.93 a valí přes 160aj delší vzdálenosti a nehřeje se!!


21.4.07, 21:00
Profil ICQ

Příspěvky: 32
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Takze lidicky termostatem to neni. Byl venku a auto se nezahreje. Coz je v pohode. a skutecna teplota vody v chladici je v rozmezi 89° - az 105° ale na max. a ventilator spina...... tak jak ma.... takze je nekde treba blbe ukostreny teplomet nebo je ukazatel v tahu.... tak poradte jak to vymenit nebo promazat nebo proste neco....


23.4.07, 21:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Danfox píše:
Takze lidicky termostatem to neni. Byl venku a auto se nezahreje. Coz je v pohode. a skutecna teplota vody v chladici je v rozmezi 89° - az 105° ale na max. a ventilator spina...... tak jak ma.... takze je nekde treba blbe ukostreny teplomet nebo je ukazatel v tahu.... tak poradte jak to vymenit nebo promazat nebo proste neco....


a jseš si jistej že tam máš správný teplotní čidlo? mám dojem že na naftu má mít šedivej kroužek.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.4.07, 23:24
Profil

Příspěvky: 32
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kristensen píše:
Danfox píše:
Takze lidicky termostatem to neni. Byl venku a auto se nezahreje. Coz je v pohode. a skutecna teplota vody v chladici je v rozmezi 89° - az 105° ale na max. a ventilator spina...... tak jak ma.... takze je nekde treba blbe ukostreny teplomet nebo je ukazatel v tahu.... tak poradte jak to vymenit nebo promazat nebo proste neco....


a jseš si jistej že tam máš správný teplotní čidlo? mám dojem že na naftu má mít šedivej kroužek.


Ja jsem ho koupil v skodovce a tam mi dali zelenej.......


23.4.07, 23:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Danfox píše:
Kristensen píše:
Danfox píše:
Takze lidicky termostatem to neni. Byl venku a auto se nezahreje. Coz je v pohode. a skutecna teplota vody v chladici je v rozmezi 89° - az 105° ale na max. a ventilator spina...... tak jak ma.... takze je nekde treba blbe ukostreny teplomet nebo je ukazatel v tahu.... tak poradte jak to vymenit nebo promazat nebo proste neco....


a jseš si jistej že tam máš správný teplotní čidlo? mám dojem že na naftu má mít šedivej kroužek.


Ja jsem ho koupil v skodovce a tam mi dali zelenej.......


Jsem na to koukal a to by mělo být dobře

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.4.07, 07:24
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jo zelený, jiný ne. ale máš tam čtyři piny a ty dva dávají stejnou hodnotu i u žlutého a modrého, jsou pro přístrojovku a pro řídící jednotku jsou rozdílné řádově o 100 ohmů miloš


24.4.07, 19:53
Profil

Příspěvky: 32
Bydliště: Praha
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
jo zelený, jiný ne. ale máš tam čtyři piny a ty dva dávají stejnou hodnotu i u žlutého a modrého, jsou pro přístrojovku a pro řídící jednotku jsou rozdílné řádově o 100 ohmů miloš


Takze cidlo je druhy a pokazde nove.....takze tim to nebude....jak se rozebere pristrojovka abych treba vymenil teplomer......


24.4.07, 20:41
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz