Autor |
Zpráva |
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Může být spousta příčin, každopádně ta rychlost odstranění moc nepřispívá, starší ropáky konstrukce čerpadlo-vstřik nejsou na toto stavěný, můžeš mít třeba pohlý plechy, který směřujou náporovej vzduch jinam, než na chladič, můžeš mít chybu v elektrice, rozdíl potenciálů agregát-budka atd. po zásahu do auta jako je havárka, nebo výměna agregátů už to nebude nikdy ono, změř si něčím skutečnou teplotu a pokud bude mezi 90-100 tak to neřeš.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
19.4.07, 17:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda55
Příspěvky: 33
|
chlazení
možná,že máš špatný chladič byly tři druhy podle výkonu,lišly se velikostí,1.6 s klima.má dokonce dvourychlosní ventilátor
|
19.4.07, 18:44 |
|
|
Danfox
Příspěvky: 32 Bydliště: Praha
|
Re: chlazení
Jarda55 píše: možná,že máš špatný chladič byly tři druhy podle výkonu,lišly se velikostí,1.6 s klima.má dokonce dvourychlosní ventilátor
Koupil jsem si original chladic na fel 1,9 tak chladicem to neni...a saharou a ventilatorem taky ne protozr ta bezi.a kdyz se rozbehne tak to uchladi na spravnou teplotu... spis mam dojem ze to proste nespusti kdyz jedu...
|
20.4.07, 08:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: chlazení
Danfox píše: Jarda55 píše: možná,že máš špatný chladič byly tři druhy podle výkonu,lišly se velikostí,1.6 s klima.má dokonce dvourychlosní ventilátor Koupil jsem si original chladic na fel 1,9 tak chladicem to neni...a saharou a ventilatorem taky ne protozr ta bezi.a kdyz se rozbehne tak to uchladi na spravnou teplotu... spis mam dojem ze to proste nespusti kdyz jedu...
Máš jen dojem nebo to opravdu nezpustí? Teď když nad tím přemýšlím možná je to blbost ale to čidlo s třema vývodama má dva rozsahy, není to třeba tak že když to stojí na místě tak to pouští v tom nižším rozsahu a když to jede že by to pouštělo až v tom horním rozsahu? možná je to blbost je to jen moje myšlenka kterou jsem napsal, proč by to jinak mělo tři vývody, jeden je vstup a dva výstup z čehoš jeden je na 95-85 a druhej na 102-92 a nebo to je pro dva ventilátory. Protože u toho obrázku je i schéma toho čidla a prostě v něm jsou dva spínače.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.4.07, 09:56 |
|
|
Danfox
Příspěvky: 32 Bydliště: Praha
|
Re: chlazení
Kristensen píše: Danfox píše: Jarda55 píše: možná,že máš špatný chladič byly tři druhy podle výkonu,lišly se velikostí,1.6 s klima.má dokonce dvourychlosní ventilátor Koupil jsem si original chladic na fel 1,9 tak chladicem to neni...a saharou a ventilatorem taky ne protozr ta bezi.a kdyz se rozbehne tak to uchladi na spravnou teplotu... spis mam dojem ze to proste nespusti kdyz jedu... Máš jen dojem nebo to opravdu nezpustí? Teď když nad tím přemýšlím možná je to blbost ale to čidlo s třema vývodama má dva rozsahy, není to třeba tak že když to stojí na místě tak to pouští v tom nižším rozsahu a když to jede že by to pouštělo až v tom horním rozsahu? možná je to blbost je to jen moje myšlenka kterou jsem napsal, proč by to jinak mělo tři vývody, jeden je vstup a dva výstup z čehoš jeden je na 95-85 a druhej na 102-92 a nebo to je pro dva ventilátory. Protože u toho obrázku je i schéma toho čidla a prostě v něm jsou dva spínače.
Zajimava myslenka asi skusim koupit to cidlo s tim myslim rozsahem a uvidim... a jeste zkusim vyndat termostat......tak zitra napisu poznatky
|
20.4.07, 10:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co udělat manuální spínání
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.4.07, 10:04 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Kdyžtak to čidlo i se schematem je zde: http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=148534677 má označení EPS 1,850,635 a když kliknete na obrázek tak se zvětší a tma je vidět i to schéma
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.4.07, 10:07 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.4.07, 10:08 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Problém s chlazením fel 1,9
Danfox píše: Ahoj, mám dost velky problém.... měl jsem nehodu a od te doby mi zlobý, chlazení. Jak se to projevuje: Když jedu nebo je auto ve velkém tahu(vlek, či plně naložený) tak auto má neustále vyšší teplotu než má mít. Na ukazateli se to drží o dva mm výš než na tech 90° C. Takže jsem začel s opravama: 1. jsem vymenil termostat 3x ale nic... 2. vyměnil jsem vodní pumpu.... nic 3. vyměnil jsem čidlo u hlavy motoru a nic 4. vyměnil jsem komplet motor ............. a nic 5. vyměnil jsem čidlo na chladiči a nic 6. vyměnil jsem chladič a nic
Pro upřesnění pokud pustím topení na plné pecky tak se mi to daří trochu uchladit. A když stojím v koloně tak se mi ventilátor zapne i při jízdě, ale dá se říct, že běží neustále. Už jsem neštástnej nevim co s tím..... a nejhorší, že technici ve škoda auto mi tvrdí, že je to v pořádku. A ja se hrozím jen co přijdou vedra. zkus hodit termostat doprdele sešrubovat to bez termostatu. jinak my máme seata toledo 1,9 disel rv.93 a valí přes 160aj delší vzdálenosti a nehřeje se!!
|
21.4.07, 21:00 |
|
|
Danfox
Příspěvky: 32 Bydliště: Praha
|
Takze lidicky termostatem to neni. Byl venku a auto se nezahreje. Coz je v pohode. a skutecna teplota vody v chladici je v rozmezi 89° - az 105° ale na max. a ventilator spina...... tak jak ma.... takze je nekde treba blbe ukostreny teplomet nebo je ukazatel v tahu.... tak poradte jak to vymenit nebo promazat nebo proste neco....
|
23.4.07, 21:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Danfox píše: Takze lidicky termostatem to neni. Byl venku a auto se nezahreje. Coz je v pohode. a skutecna teplota vody v chladici je v rozmezi 89° - az 105° ale na max. a ventilator spina...... tak jak ma.... takze je nekde treba blbe ukostreny teplomet nebo je ukazatel v tahu.... tak poradte jak to vymenit nebo promazat nebo proste neco....
a jseš si jistej že tam máš správný teplotní čidlo? mám dojem že na naftu má mít šedivej kroužek.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.4.07, 23:24 |
|
|
Danfox
Příspěvky: 32 Bydliště: Praha
|
Kristensen píše: Danfox píše: Takze lidicky termostatem to neni. Byl venku a auto se nezahreje. Coz je v pohode. a skutecna teplota vody v chladici je v rozmezi 89° - az 105° ale na max. a ventilator spina...... tak jak ma.... takze je nekde treba blbe ukostreny teplomet nebo je ukazatel v tahu.... tak poradte jak to vymenit nebo promazat nebo proste neco.... a jseš si jistej že tam máš správný teplotní čidlo? mám dojem že na naftu má mít šedivej kroužek.
Ja jsem ho koupil v skodovce a tam mi dali zelenej.......
|
23.4.07, 23:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Danfox píše: Kristensen píše: Danfox píše: Takze lidicky termostatem to neni. Byl venku a auto se nezahreje. Coz je v pohode. a skutecna teplota vody v chladici je v rozmezi 89° - az 105° ale na max. a ventilator spina...... tak jak ma.... takze je nekde treba blbe ukostreny teplomet nebo je ukazatel v tahu.... tak poradte jak to vymenit nebo promazat nebo proste neco.... a jseš si jistej že tam máš správný teplotní čidlo? mám dojem že na naftu má mít šedivej kroužek. Ja jsem ho koupil v skodovce a tam mi dali zelenej.......
Jsem na to koukal a to by mělo být dobře
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.4.07, 07:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jo zelený, jiný ne. ale máš tam čtyři piny a ty dva dávají stejnou hodnotu i u žlutého a modrého, jsou pro přístrojovku a pro řídící jednotku jsou rozdílné řádově o 100 ohmů miloš
|
24.4.07, 19:53 |
|
|
Danfox
Příspěvky: 32 Bydliště: Praha
|
slovacek.milos píše: jo zelený, jiný ne. ale máš tam čtyři piny a ty dva dávají stejnou hodnotu i u žlutého a modrého, jsou pro přístrojovku a pro řídící jednotku jsou rozdílné řádově o 100 ohmů miloš
Takze cidlo je druhy a pokazde nove.....takze tim to nebude....jak se rozebere pristrojovka abych treba vymenil teplomer......
|
24.4.07, 20:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|