BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
kdyz na to slapu, tak nic, tahne normalně, kdyz brzdim motorem, taky nic, kdyz drzim plyn tak, abych jel ekonomicky, tak cuká...felda mi to dělala taky, vyměnil sem víčko rozdělovače a jezdil sem dál je to favorit 94: víčko jsem vyměnil, kabely jsem vyměnil (dal jsem tam i komplet z našeho favorita), palec novej, svíčky nový a odtrhy dobrý (0,5) palivovou soustavu bych z toho asi vynechal, protože to chytá krásně, akceleruje hezky, jede to normálně měl jsem 2 auta proti sobě a z našeho jsem tam dával věci a žádná změna...co s tim?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.1.11, 16:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
nemáš vůli v rozdělovači taky se mi stalo že sem dal novej palec a vydržel 2dny
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
9.1.11, 17:53 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
na rozdělovač sem koukal, je v cajku, palec jsem dal taky jinej, ikdyz v tom je novej a zadna zmena
palec, víčko, kabely, svíčky, všechno je nový nebo dobrý (vyměněno) a pořád to cuká, čistil sem i snímač otáček, zejtra vyměnim zapalovací modul (z hecu)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.1.11, 18:22 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
A co potenciometr na klapce, nebude pod palcem vydřená dráha? To pak taky dokáže pěkně blbnout...
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
9.1.11, 18:33 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
hmm, tusim mi to takto cukalo ked mi to salo falosny vzduch. Cumni na tie hadicky zozadu, potom to bol deravy vyfuk pred lamdou... a 2x bola uvolnena nejaka podstatna skrutka (tusim telefon a potom napravica )
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
9.1.11, 18:34 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Ondro to je plyňák? Jen se ptám ohledně těch doskoků na svíčkách 0,5 mm.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.1.11, 18:40 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
neni
vlastne sem na odtrhy nesahal, jak svicky byly, tak sem je flaknul do auta...
blblo mu to uz predtim a jeste sla brutalne voda do oleje, delal sem tesneni pod palici, takze sem mel vsechny hadicky zezadu odpojeny a zase zapojeny
mel uz podobnej problem, byla praskla hadice na podtlak do posilovace, hrozne to sycelo, ale ted to nedela nic a me prestavaj napadat veci
na tu klapku sem nekoukal....zejtra musim do skoly, fotr zkusi jeste vymenit zapal. modul a kdyz to nepomuze (coz si myslim, ze ne) tak nevim....
edit: jakej pouzivat sprej na zjisteni prisavani falesnyho vzduchu?...cistic klapek nebo nejakej odmastovak?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.1.11, 22:28 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Ondro já jen že při té tzv. ekonomické jízdě se spaluje chudá směs která má větší nároky na jiskru. A čím větší mezera tím vyšší přeskokový napětí (ale zvýšené nároky na zapalovací soustavu, ale ten 1 mm BMM zvládne ...doporučeno je 0,8 mm) a zase naopak čím menší mezera tím menší napětí. Tak mě to napadlo takhle že svíčky mají v tomhle režimu trochu problém dát kvalitní jiskru... zapalování vynechává a od toho to cukání. Pokud to není plyňák dal bych na svíčkách 0,8 mm.
Jinak na tu zkoušku stačí techničkách v rozprašovači nebo ten čistič na karburátory/klapky.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.1.11, 22:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
origo maj mit svice 0,9 (psany na krabici)...nikdy sem s tim nemel problem a to sme jich neco vymenil, na odtrhy koukam jen, kdyz je to LPG motor a davam 0,5mm
dneska sem na to koukal a prave sem je ani nesklepaval, protoze se mi zdali OK
kdyz je motor v tahu, proste slapnuto na pedal, tak to jede, ale jak se mu po rovince povoli, abych jel co nejvic ekonomicky a teklo tam nejmin paliva, tak cuka a to nesmi...proste tam je neco spatne
edit: s novym vickem cuka podstatne min, ale cuka, se starym vickem cuka hodne
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.1.11, 22:48 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Jo ona je tam 0,1 mm tolerance. Karburátory (vyráběné od 8.1992) mají předepsaný doskok 0,7 - 0,8 mm. BMM má 0,8 - 0,9 mm.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.1.11, 22:52 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
svicky to nejsou, ty jsem uz vyradil
zejtra davam cely VN vedeni novy a hotovo...kdyz to nepomuze, budu patrat jinde
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.1.11, 23:18 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Takže koukám že jsem byl zmaten (ale kým )... I pro BMM je předepsaný doskok 0,7 - 0,8 mm. A RS. k tomu tady http://stekly.wz.cz/svicky.html dodává... "Pro systémy s rozdělovačem je 0, 9 mm hranice, kdy už začnou zlobit vynechané zápaly, pro 2 cívkovou MPI lištu je to 0, 9 - 1 mm." Takže jsem si to popletl s MPI kde 1 mm je ta hranice.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.1.11, 23:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
vytáhni hadičku z nádobky s aktivním hlím co vede do karbecu picni tam svíčku ucpi ji a cukání zmizne nastane konec tvého utrpení miloš
|
10.1.11, 07:35 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
svice 0,7...cuka hadicka ucpana....cuka vymenen zapal. modul...cuka dotankovano...cuka znovu serizeny ventily...lepsi, ale cuka po serizeni ventilu jsem vymenil vicko rozdelovace a OK tak jeste to tady je do zejtra a snad uz to bude fungovat
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.1.11, 19:14 |
|
|
jirkalucka
Příspěvky: 1
|
Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
já o víkendu řešil to samý, motor cukal když sem hodně ubral plyn nebo jel na sporo, blbly i otáčky na volnoběh, ale podle počasí někdy jo jindy ne. Po zahřátí se to vždycky celý nějak zklidnilo. Měl sem rozdělený rozdělovač, vyměnil sem víčko a palec rozdělovače a kabely, zkontroloval a očistil svíčky a už je to OK. Jede, necuká, volnoběh vpoho...
|
11.1.11, 11:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|