Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 20:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
kdyz na to slapu, tak nic, tahne normalně, kdyz brzdim motorem, taky nic, kdyz drzim plyn tak, abych jel ekonomicky, tak cuká...felda mi to dělala taky, vyměnil sem víčko rozdělovače a jezdil sem dál

je to favorit 94: víčko jsem vyměnil, kabely jsem vyměnil (dal jsem tam i komplet z našeho favorita), palec novej, svíčky nový a odtrhy dobrý (0,5)

palivovou soustavu bych z toho asi vynechal, protože to chytá krásně, akceleruje hezky, jede to normálně

měl jsem 2 auta proti sobě a z našeho jsem tam dával věci a žádná změna...co s tim? :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.1.11, 16:03
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
nemáš vůli v rozdělovači :?: :?:
taky se mi stalo že sem dal novej palec a vydržel 2dny :roll:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


9.1.11, 17:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
na rozdělovač sem koukal, je v cajku, palec jsem dal taky jinej, ikdyz v tom je novej a zadna zmena

palec, víčko, kabely, svíčky, všechno je nový nebo dobrý (vyměněno) a pořád to cuká, čistil sem i snímač otáček, zejtra vyměnim zapalovací modul (z hecu)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.1.11, 18:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
A co potenciometr na klapce, nebude pod palcem vydřená dráha? To pak taky dokáže pěkně blbnout...

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


9.1.11, 18:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
hmm, tusim mi to takto cukalo ked mi to salo falosny vzduch. Cumni na tie hadicky zozadu,
potom to bol deravy vyfuk pred lamdou... a 2x bola uvolnena nejaka podstatna skrutka (tusim telefon a potom napravica :oops: )

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


9.1.11, 18:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Ondro to je plyňák? Jen se ptám ohledně těch doskoků na svíčkách 0,5 mm.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.1.11, 18:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
neni

vlastne sem na odtrhy nesahal, jak svicky byly, tak sem je flaknul do auta...

blblo mu to uz predtim a jeste sla brutalne voda do oleje, delal sem tesneni pod palici, takze sem mel vsechny hadicky zezadu odpojeny a zase zapojeny

mel uz podobnej problem, byla praskla hadice na podtlak do posilovace, hrozne to sycelo, ale ted to nedela nic a me prestavaj napadat veci

na tu klapku sem nekoukal....zejtra musim do skoly, fotr zkusi jeste vymenit zapal. modul a kdyz to nepomuze (coz si myslim, ze ne) tak nevim....

edit: jakej pouzivat sprej na zjisteni prisavani falesnyho vzduchu?...cistic klapek nebo nejakej odmastovak?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.1.11, 22:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Ondro já jen že při té tzv. ekonomické jízdě se spaluje chudá směs která má větší nároky na jiskru. A čím větší mezera tím vyšší přeskokový napětí (ale zvýšené nároky na zapalovací soustavu, ale ten 1 mm BMM zvládne ...doporučeno je 0,8 mm) a zase naopak čím menší mezera tím menší napětí. Tak mě to napadlo takhle že svíčky mají v tomhle režimu trochu problém dát kvalitní jiskru... zapalování vynechává a od toho to cukání. Pokud to není plyňák dal bych na svíčkách 0,8 mm.

Jinak na tu zkoušku stačí techničkách v rozprašovači nebo ten čistič na karburátory/klapky.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.1.11, 22:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
origo maj mit svice 0,9 (psany na krabici)...nikdy sem s tim nemel problem a to sme jich neco vymenil, na odtrhy koukam jen, kdyz je to LPG motor a davam 0,5mm

dneska sem na to koukal a prave sem je ani nesklepaval, protoze se mi zdali OK

kdyz je motor v tahu, proste slapnuto na pedal, tak to jede, ale jak se mu po rovince povoli, abych jel co nejvic ekonomicky a teklo tam nejmin paliva, tak cuka a to nesmi...proste tam je neco spatne

edit: s novym vickem cuka podstatne min, ale cuka, se starym vickem cuka hodne

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.1.11, 22:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Jo ona je tam 0,1 mm tolerance. Karburátory (vyráběné od 8.1992) mají předepsaný doskok 0,7 - 0,8 mm. BMM má 0,8 - 0,9 mm.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.1.11, 22:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
svicky to nejsou, ty jsem uz vyradil

zejtra davam cely VN vedeni novy a hotovo...kdyz to nepomuze, budu patrat jinde

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.1.11, 23:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Takže koukám že jsem byl zmaten (ale kým :D )...

I pro BMM je předepsaný doskok 0,7 - 0,8 mm.

Obrázek

A RS. k tomu tady http://stekly.wz.cz/svicky.html dodává...

"Pro systémy s rozdělovačem je 0, 9 mm hranice, kdy už začnou zlobit vynechané zápaly, pro 2 cívkovou MPI lištu je to 0, 9 - 1 mm."

Takže jsem si to popletl s MPI kde 1 mm je ta hranice.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.1.11, 23:42
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
vytáhni hadičku z nádobky s aktivním hlím co vede do karbecu picni tam svíčku ucpi ji a cukání zmizne :oops: nastane konec tvého utrpení miloš


10.1.11, 07:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
svice 0,7...cuka
hadicka ucpana....cuka
vymenen zapal. modul...cuka
dotankovano...cuka
znovu serizeny ventily...lepsi, ale cuka
po serizeni ventilu jsem vymenil vicko rozdelovace a OK

tak jeste to tady je do zejtra a snad uz to bude fungovat :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.1.11, 19:14
Profil ICQ

Příspěvky: 1
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
já o víkendu řešil to samý, motor cukal když sem hodně ubral plyn nebo jel na sporo, blbly i otáčky na volnoběh, ale podle počasí :) někdy jo jindy ne. Po zahřátí se to vždycky celý nějak zklidnilo. Měl sem rozdělený rozdělovač, vyměnil sem víčko a palec rozdělovače a kabely, zkontroloval a očistil svíčky a už je to OK. Jede, necuká, volnoběh vpoho...


11.1.11, 11:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz