Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 21:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Regulace tlaku paliva u karburátoru. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A bude to mít to, tento, ňytro? :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


10.1.11, 19:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Tak sem zase tento jo hňup :cry: No tak nejrozumnější to bude asi stopnout,co vy na to :wink:

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


10.1.11, 19:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
neřeš kraviny :D...

chceš z toho udělat super auto a přitom to super auto nikdy nebude

maximalně, co z toho mužeš udělat je Ačkovej favorit a to bude stat tolik prachů, že si radši koupiš něco jinyho

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.1.11, 19:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
to je sodom a gomora...

hento v tej škatuli je volovina, on Pierburg ako aj Lekr ja stavaný na pretlakové ovládanie ( Turbo ) jediné čo mu je treba je čerpadlo paliva s regulátorom a to sa dá všetko vyriešiť vrchom a netreba robiť takú hroznú škatuľu...

len kto nevie a nepozná zákony dynamiky a fyziky urobí hentaké niečo odporne zbytočné... nehovoriac o tom že tam v tej škatuli je obrovská zotrvačnosť pretlaku čo pri takom objeme nevyrieši ani ten Blaff-off ventil, na Turbe to nemôže dynamicky fungovať a iný význam toho nevidím...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.1.11, 19:53
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
postavit to na MPI, vstřiky z 1.8T plně programovatelnéu jednotku a máš to daleko lepší

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.1.11, 19:57
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
nebo karbec z R5 ale ten těžko seženeš

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.1.11, 19:58
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Co jsem si psal s tim Finem,tak říkal že to prej funguje a jede to mnohonásobně líp,navíc karbec z R5 se nedá moc sehnat

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


10.1.11, 20:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A rychlost reakce na plyn?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


10.1.11, 20:11
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Na to sem se neptal,ale prej s tim jezděj rally,tak to asi pojede dobře :)

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


10.1.11, 20:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
CROWACK píše:
A rychlost reakce na plyn?

jako u každýho turbomotoru, chvilku nic a pak začne peklo :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.1.11, 20:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
u tohohle bych tu s tou chvilkou viděl na déle, vzhledem k objemu té komory kterou to musí natlačit...navíc při otevření plynu než se natlačí tak to má určitě děsně bohatou směs...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


10.1.11, 20:36
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Tak mi napište na co se ho mám konkrétně optat a já mu napíšu :wink:

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


10.1.11, 20:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Hlavně si tam dej zpětnej ventil, ať ti to nenafoukne nádrž.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.1.11, 23:40
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A hele tlaková komora.O tý jsem taky onehdá přemýšlel :lol: ...No co,určitě by to mělo fungovat,nic nemusíš s karbem dělat máš to naprosto skoro všecko funkční...Jj to je hodně stará ale ověřená věc.Jen ty reakce budou kdoví jaký.Až to bude foukat tak to pojede,ale jak nastane změna otáček,bude to trošku slabší,než se to zase nadechne......Ale jo proč to nevyzkoušet...Jinak regulátor tlaku paliva se dá koupit všude v tuningshopech...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


11.1.11, 00:08
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Tak s jsem mu napsal,tady je odpověď :)

Hello Petr.
Nice that you have seen the Skoda Favorit. Made long time ago.
This only unit was to show our skills on Intercooler.fi.
It was made for rallye porpouses to the importer of Skoda to Finland.
It was the most cheap way, GOOD LOOKING TOO!?
We desided to not have an other carburettor good foor the pressures.
So we pressurized all around the carburettor. NO LEAKS!

One year later it was driven too fast of a no good driver on the rallye
track
and had a total damage.

ps Your english is perfect!
best regsard from Mr. Intercooler
Thomas Commondt
Finland

Škoda, pak ho zrušili na rally :cry:

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


11.1.11, 14:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz