Autor |
Zpráva |
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A bude to mít to, tento, ňytro?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.1.11, 19:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Tak sem zase tento jo hňup No tak nejrozumnější to bude asi stopnout,co vy na to
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
10.1.11, 19:43 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
neřeš kraviny ... chceš z toho udělat super auto a přitom to super auto nikdy nebude maximalně, co z toho mužeš udělat je Ačkovej favorit a to bude stat tolik prachů, že si radši koupiš něco jinyho
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.1.11, 19:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
to je sodom a gomora...
hento v tej škatuli je volovina, on Pierburg ako aj Lekr ja stavaný na pretlakové ovládanie ( Turbo ) jediné čo mu je treba je čerpadlo paliva s regulátorom a to sa dá všetko vyriešiť vrchom a netreba robiť takú hroznú škatuľu...
len kto nevie a nepozná zákony dynamiky a fyziky urobí hentaké niečo odporne zbytočné... nehovoriac o tom že tam v tej škatuli je obrovská zotrvačnosť pretlaku čo pri takom objeme nevyrieši ani ten Blaff-off ventil, na Turbe to nemôže dynamicky fungovať a iný význam toho nevidím...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.1.11, 19:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
postavit to na MPI, vstřiky z 1.8T plně programovatelnéu jednotku a máš to daleko lepší
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.1.11, 19:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
nebo karbec z R5 ale ten těžko seženeš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.1.11, 19:58 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Co jsem si psal s tim Finem,tak říkal že to prej funguje a jede to mnohonásobně líp,navíc karbec z R5 se nedá moc sehnat
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
10.1.11, 20:06 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A rychlost reakce na plyn?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.1.11, 20:11 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Na to sem se neptal,ale prej s tim jezděj rally,tak to asi pojede dobře
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
10.1.11, 20:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
CROWACK píše: A rychlost reakce na plyn? jako u každýho turbomotoru, chvilku nic a pak začne peklo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.1.11, 20:23 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
u tohohle bych tu s tou chvilkou viděl na déle, vzhledem k objemu té komory kterou to musí natlačit...navíc při otevření plynu než se natlačí tak to má určitě děsně bohatou směs...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.1.11, 20:36 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Tak mi napište na co se ho mám konkrétně optat a já mu napíšu
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
10.1.11, 20:42 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Hlavně si tam dej zpětnej ventil, ať ti to nenafoukne nádrž.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.1.11, 23:40 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A hele tlaková komora.O tý jsem taky onehdá přemýšlel ...No co,určitě by to mělo fungovat,nic nemusíš s karbem dělat máš to naprosto skoro všecko funkční...Jj to je hodně stará ale ověřená věc.Jen ty reakce budou kdoví jaký.Až to bude foukat tak to pojede,ale jak nastane změna otáček,bude to trošku slabší,než se to zase nadechne......Ale jo proč to nevyzkoušet...Jinak regulátor tlaku paliva se dá koupit všude v tuningshopech...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
11.1.11, 00:08 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Tak s jsem mu napsal,tady je odpověď Hello Petr. Nice that you have seen the Skoda Favorit. Made long time ago. This only unit was to show our skills on Intercooler.fi. It was made for rallye porpouses to the importer of Skoda to Finland. It was the most cheap way, GOOD LOOKING TOO!? We desided to not have an other carburettor good foor the pressures. So we pressurized all around the carburettor. NO LEAKS! One year later it was driven too fast of a no good driver on the rallye track and had a total damage. ps Your english is perfect! best regsard from Mr. Intercooler Thomas Commondt Finland Škoda, pak ho zrušili na rally
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
11.1.11, 14:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|