Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 18:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Jsem se chtěl odborníků jenom tak zeptat. Ty svíčky se sklepávají na mezeru mezi elektrodami na zhruba 0,5mm při provozu na LPG u karbecu i BMM? Nebo jen u karbecu?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.1.11, 15:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
Nejsem teda odborník, ale vím že se doskok 0,5 - 0,55 mm dává při provozu na LPG jak u karburátoru tak i BMM.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


11.1.11, 16:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
i kdyby si mel MPI tak doskok na svickah bude u LPG nejvhodnejsi 0.5mm - nejde o system plneni valcu, ale o to, ze plyn klade jiskre vyssi odpor nez smes benzinu, kde je doskok 1mm... poku nechas na plynu muze to fungovat, ale muze se dostavit strileni do sani, vynechavani valcu apod

_________________
Felicia 1.? :)


11.1.11, 17:17
Profil

Příspěvky: 278
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
xXxTRA: Teda na to že jsi ještě před 2 měsíci nevěděl kde hledat u BMM snímač otáček a nevěděl že bez něj to nepofachčí mluvíš teď jako kniha. :D Ale nic ve zlém jen taková vsuvka. :mrgreen:

_________________
Favorit GLXi


11.1.11, 17:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
pravda, ja vedel ze BMM bez hallu nejede, ale nehorazne me zmatla moje prevodovka, mam v ni nezaslepenou diru pro snimac ekotronic... tak sem se spatne podival a blbe zeptal :D jinak zkusenosti nabiram velice rychle, to je pravda

_________________
Felicia 1.? :)


11.1.11, 17:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
začalo to zase cukat...

znova ventily, znova uplně komplet nový zapalko (víčko, kabely, palec, zapal. modul), odpojil sem tu nadobu s uhlim a vymenil vsechny hadice na podtlak, potom sem vymenil i vstrikovaci jednotku a porad hruza...

tlak cerpadal OK

nakonec uz sem nevedel co, tak sem proste pohnul s rozdelovacem cca o 5 stupnu dopredu, pridal sem mu a najednou to chodi :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.1.11, 18:31
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
xXxTRA: Ono je hlavně potřeba říct a připomenout jednu věc...

MPI respektive systémy s plně elektronickým zapalováním kde již není pro rozdělení VN použit rozdělovač zapalování disponují mnohem vyšší jehlou zapalovacího napětí která si bez problému poradí s větší dielektrickou pevností LPG a to i s mezielektrodovou vzdáleností větší než je 0,55 mm. Příkladem budiž svíčky Brisk Silver DR15YC které jsou určeny pro MPI a kde mezielektrodová vzdálenost činí 0,7 mm. Vyzkoušeny jsou i standardní svíčky tříbodové se vzdáleností elektrod 0,8 mm které taktéž se spalováním LPG nemají jakýkoliv problém. Ale pozor... u jednoho typu svíček pro MPI je standardně nastaveno 1 mm a to už problém je a tady ani vyšší výkon zapalovací soustavy při provozu na LPG nepomůže. Jinak u takového systému se zapalovací lištou není doporučeno nastavování elektrod svépomocí jelikož může docházet k nepřesnostem u méně zkušených jedinců které mají pak negativní vliv na průběh spalování. U MPI jde o lištu se dvěma cívkami kde se pálí vždy do dvojice a tak při nestejném nastavení elektrod bude na každé svíčce jiné přeskokové napětí a to může způsobit nerovnoměrnost chodu respektive až vynechání zážehů. Proto u systému s akumulátorovým (kontaktním), bezdotykovým tranzistorovým (bezkontaktním - karb. Favorit) nebo elektronickým zapalováním (BMM) tj. u systémů s mechanickým rozdělením VN je potřeba většinou onu mezielktrodovou vzdálenost upravit na oněch 0,55 mm. U MPI už to tak jednoznačné není a je potřeba to vyzkoušet.

_________________
Favorit 136X


11.1.11, 18:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz