gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14788 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Aha, protože já viděl v obchodě čepy dva druhy. Jedny měli na sobě nípis DAS a jedny TRW, tak nevím. Gokralík: a to jsi vyměnil čepy na ramenech a potom jsi měnil už jen tu gumovou prachovku? A ta byla taky TRW? Sice s brzdami od TRW moc spokojený nejsem, ale čepy mám asi rok a skoro jako nové. Je na nich DAS.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.2.11, 23:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Čepy na ramenech jsem vždy měnil jako celek. Čepy řízení jsem vyměnil jednou, pak jednou prachovky a teď jeden čep (paradoxně jsem tam vrátil ten původní, jen jsem vyměnil prachovku). Prachovky na sobě mají jen nějaké číslo, značku žádnou, ale jsou pořád OK.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.2.11, 01:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14788 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Aha. Ale když se nad tím člověk zamyslí, tak to je divné. Když vyrobili fáčka, tak čepy apod. vydržely třeba 10 let v pohodě. Dnes koupíš za dost peněz, označené jako origo a vydrží třeba 1 rok. Jak jsem tady hodněkrát řešil, tak s tou kvalitou dílů to je složité. U nás po obchodech co jsem se ptal, tak už jen samá čína, nebo bůhví co. Kdysy jsem chodil rád nakupovat k nám do ELMOTu, tam jsem sehnal skoro všechno, za rozumné peníze a rozumné kvality. Dnes tam vidím jen samé krabice VIKA. Ve dvou obchodech origo ŠKODOVKA Toman, největší zloději, tam skoro vůbec nechodím, jen vyjímečně. Potom u vrány, tam je to lepší ale taky zloději, ale je to lepší.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.2.11, 12:39 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Já tady tak dlouho nenapsal? No tak to vezmu popořádku. Teď jak bylo sucho, strašně mi pískalo zadní kolo, tak jsem na něj sáhnul a bylo horké jak prase. Buben zas nešel dolů, prase zase zarezlé (ale jen jeden pístek, takže to brzdilo). Naštěstí jsem to prase rozhýbal. No na to, že tam jsou od května 2009 a mají 25tkm, mě pěkně Fragokov nasral. Ještě bych neřekl, kdyby auto dlouho stálo, ale jezdím skoro každý den, tak nechápu, kdy mohly zareznout. Jinak auto šlape jak hodinky, jsem spokojený, ale sere mě jedna věc a tou je zaskřípání při rozjezdu. Asi to bude spoj na výfuku, jak sebou motor škubne. Dával jsem tam to proplétané těsnění, ale stejně to funí, tak tam hodím asi to grafitové... to by aspoň nemuselo dělat akustický doprovod. Navíc se chystám vyměnit i zbylé dva silentbloky motoru, tak snad nebude motor s sebou ani tak škubat. Výměna rozvodů mě fakt dostala, auto je tiché na volnoběh jako prase a kdyby se do interiéru nedostávaly ty jemné vibrace, už by to bylo jak v moderním voze. Nedávno jsem při stání slyšel zvuk motoru za mnou stojící Octy TDi, až jsem se děsil, co mi v motoru tak šíleně kadlá. Dneska jsem na semaforu poslouchal, že motor si pěkně přede jak šicí stroj a je slyšet jen cvrlikání, fakt paráda. Akorát mi někde prosakuje olej po těch rozvodech, snad gufero na klice, které jsem měnil. Uvidíme až pod auto lehnu, teď se mi to hledat nechce. Ještě jedna věc. Cvakání ventilů, asi to bude normální věc, v Andrtovi se o tom píše, že dokud se motor neohřeje na provozní teplotu, jde slyšet cvakání (cca 5 minut). To by celkem sedělo, ale všiml jsem si, že cvakání ustane hned potom, co otevře termostat (ručička teploměru jde dolů). To zdvihací tyčky hned poznají tu změnu teploty? Nebo to cvrlikání způsobuje něco jiného? (Třeba vodní čerpadlo a změna tlaku po otevření okruhu?)
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.3.11, 18:43 |
|
|
jansjans
Příspěvky: 589 Bydliště: Praha
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Ohledně skřípání při rozjezdu. U mě to bylo to samé, postupně jsem dospěl k tomu, že jde o spoj na výfuku. Nejdřív jsem tam dal ten grafitový kroužek, což pomohlo v podstatě jenom na chvíli. Za pár tisíc km to zase vrzalo. Pak jsem myslím tady na fóru četl, že je dobré ten spoj namazat grafitovou vazelínou. Udělal jsem to tak a musím říct, že od té doby je to úplně v pořádku. Při rozjezdu nebo přejíždění nerovností není slyšet žádné vrzání...
_________________ Volvo 940 B230FB aut. '91 dříve: Škoda Favorit 136L '90, LPG
|
9.3.11, 00:44 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Díky za tip. Motor stejně půjde z auta pryč kvůli mýměny spojky a silentbloků a pro přetěsnění, takže to tam promažu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
9.3.11, 07:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Hlásím, že výfuk zapatlán grafitovou vazelínou nevrže. Těsnit olejovou vanu jen papírovým těsněním a vazelínou nelze. Upadl mi šroub, který drží trubku vody k víku rozvodům, takže závit je tam asi opravdu stržen.
Dneska jdu obrousit prahy a spodek od rzi, pak to natřu základovkou, nastříkám pár vrstev stříkacího tmelu, zabrousím, plnič a lak... jestli to nepřežije víc jak jednu zimu, tak to znovu obrousím a už tam dám nějaké to přelakovatelné bodyčko...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.3.11, 11:40 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
dej tam hned bodyčko... když se podíváš na nové automobily tak taky to mají zamatlané tím bodyčkem a přelakované
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
20.3.11, 11:46 |
|
|
varok
Příspěvky: 14788 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
CrazyMan má asi pravdu Gokralíku. Když to budeš pořád brousit od jemné rzi, nezdá se to, ale bude se ti ten plech ztenšovat a budeš z toho mít alobal. pokud máš kartáč do flexy, tak to tím kartáčem okartáčuj, větší rez třeba lamelákem a pořádně to ošetři. Nedávno jsi to vyvařoval za dost velké prachy, tak to nepodceňuj. Spáry zatáhni nějakým elastickým tmelem, třeba karosářským v kartuši a celé to přestříkni. Na podvozek bych se nebál dát dokonce Body ale to nepřetíratelné, takový jakoby kaučuk.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.3.11, 12:03 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Jo to vím, nechám si to na příští rok. Zatím to chci zkusit takhle. Teď nemám prachy a nechci to nechat rezavět do doby, než prachy mít budu. Všechny věci totiž doma mám.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.3.11, 12:09 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
enem dotaz: sháním grafitovku a nemůžu ji nikde sehnat, odkud ji máš ty a co stála
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
20.3.11, 12:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
5Kčs tak v roce 1970.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.3.11, 12:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Hiro v Havířove máš autokelly a tam maji 250g za 62kč
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.3.11, 12:35 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
gokralik: aha sádra: dikec to mě nenapadlo
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
20.3.11, 12:42 |
|
|
varok
Příspěvky: 14788 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Nebo si kup někde v autodílech. Já ji kupoval v ostravě v autodílech v kelímku a stála pár korun.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.3.11, 16:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|