Špatně startuje, kontrolka oleje.
Autor |
Zpráva |
k-dog
Příspěvky: 4
|
Špatně startuje, kontrolka oleje.
zdravím kolegové, potřeboval bych radu..Začal mi blbnout můj Drak- Favorit LXi, rv 11/94. Naposledy nechtěl vůbec nastartovat, nepomáhalo ani prošlapávání plynu, nakonec teda naskočil, ale rozsvítila se kontrolka oleje, která sice v pravotočivý zatáčce zhasla, pak se ale znovu rozsvítila..Bohužel slečna přede mnou mu asi moc servisu a výměny náplní nedala, předtím bylo pravidelně servisované a má nalítáno dost málo..Myslíte si, že to může být olejem- stavem, nebo tím, že je už vyjetý? Další výměna měla být někdy v roce 2003 nebo po ujetí 100 000km, ale to ještě nemá, tak jsem to nechával, až to ujedu a pak že vyměním komplet náplně..
Pak mám ještě dva problémy- vytéká mi chladící kapalina- asi víčkem- těsnění v něm mám, takže nevím kde je problém..No a když najedu na nějakou nerovnost, začne mi pískat kolo- je to ložiskem? Pak si ještě občas pohvizdujou brzdy, dá se to nějak promazat aby přestaly.. Díky za rady a předem mě prosím neodzuďte za tragické dotazy bohužel automechanik nejsem a v autech se moc nehrabu
|
2.5.07, 08:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
To snad nieje pravda - to favo nema mierku oleja? Brzdy rozobrat, skontrolovat, vycistit a poskladat.
|
2.5.07, 09:58 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Jestli ta máš 15ku, tak tu měň po deseti tisících popřípadě po roce, jestli měla bejt nová náplň v roce 2003, tak to ten olej musí vypadat.Jestli to to v zatáčce nemaže, tak ho tam máš asi málo a odlejvá se ti od koše.
|
2.5.07, 10:08 |
|
|
k-dog
Příspěvky: 4
|
kontrolku oleje má, ten je ok.. teď jsem ho šel nastartovat a chytnul napoprvé a olej už nesvítí..že bych to nějak přechcal..no, olej jsem koukal měl být měněn 10/02 takže s tím musím rychle do servisu..má se ještě něco měnit, pokud se mění olej a filtr?
|
2.5.07, 11:17 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
k-dog píše: kontrolku oleje má, ten je ok.. teď jsem ho šel nastartovat a chytnul napoprvé a olej už nesvítí..že bych to nějak přechcal..no, olej jsem koukal měl být měněn 10/02 takže s tím musím rychle do servisu..má se ještě něco měnit, pokud se mění olej a filtr?
To fakt neni možný, neměnit olej Vyměň olej a filtr, to stačí, ale jestli tam vůbec nějakej olej na vypuštění bude, když ti svítila kontrolka v zatáčce...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
2.5.07, 11:46 |
|
|
k-dog
Příspěvky: 4
|
mám to auto nedlouho a první věc po koupi byla kontrola náplní...nikde jsem nepsal, že mi v zatáčce svítí olej, jen, že mi svítila kontrolka oleje a po projetí zatáčky mi zhaslaa zase se rozsvítila..teď už je to ok, jak jsem psal, chytlo to napoprvý a už nesvítí olej...a stav je ok..ale stejně ho budu měnit, i filtr...Jako podle štítku se měl měnit 2002, 1 majitel ho prodal zhruba týhle době a druhá majitelka ho nemusela měnit v servisu, takže tam může být nějakej novější, každopádně já ho ale vyměním, filtr nejnovější už nevypadá.
|
2.5.07, 12:03 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Při koupi auta je výměna náplní a v případě gumovýho rozvoďáku jejich výměna nepsaná povinnost, nikdy nevíš, v jakým je to stavu a investice 2000,- do prevence je lepší než 10.000,- do opravy...
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
2.5.07, 16:43 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Špatně startuje, kontrolka oleje.
k-dog píše: zdravím kolegové, potřeboval bych radu..Začal mi blbnout můj Drak- Favorit LXi, rv 11/94. Naposledy nechtěl vůbec nastartovat, nepomáhalo ani prošlapávání plynu, nakonec teda naskočil, ale rozsvítila se kontrolka oleje, která sice v pravotočivý zatáčce zhasla, pak se ale znovu rozsvítila..Bohužel slečna přede mnou mu asi moc servisu a výměny náplní nedala, předtím bylo pravidelně servisované a má nalítáno dost málo..Myslíte si, že to může být olejem- stavem, nebo tím, že je už vyjetý? Další výměna měla být někdy v roce 2003 nebo po ujetí 100 000km, ale to ještě nemá, tak jsem to nechával, až to ujedu a pak že vyměním komplet náplně.. Pak mám ještě dva problémy- vytéká mi chladící kapalina- asi víčkem- těsnění v něm mám, takže nevím kde je problém..No a když najedu na nějakou nerovnost, začne mi pískat kolo- je to ložiskem? Pak si ještě občas pohvizdujou brzdy, dá se to nějak promazat aby přestaly.. Díky za rady a předem mě prosím neodzuďte za tragické dotazy bohužel automechanik nejsem a v autech se moc nehrabu
Jsi se trošku upsal ne? Když už tak olej se mění po 10 000 - 15 000 a ne jak jsi psal ty po 100 000km
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.5.07, 20:26 |
|
|
k-dog
Příspěvky: 4
|
no, po ujetí 100000, teď má auto najeto 97000...tak chladicí kapalinu jsem měnil nedávno ,brzdovku vyměním spolu s olejem..
|
2.5.07, 20:33 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Asi myslel že až auto ujede 100 000km (jeho stav km)
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
2.5.07, 20:36 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Já teď dělal stk na fávu,má najeto poctivých 65 000km...jelikož olej mění jednou za 5 let tak ikdyž je ho tam dost tak na volnoběh svítí mazání i po výměně baroskopu.....takže jde vidět že se to dá taky pěkně zkur**t když se nemění olej.....a hlavně nedolívá....
_________________
|
2.5.07, 21:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
roman heller píše: Já teď dělal stk na fávu,má najeto poctivých 65 000km...jelikož olej mění jednou za 5 let tak ikdyž je ho tam dost tak na volnoběh svítí mazání i po výměně baroskopu.....takže jde vidět že se to dá taky pěkně zkur**t když se nemění olej.....a hlavně nedolívá....
A neopravoval někdo na něm něco? třeba rozvody, se stane že se najde chytrák kterej dá pod olej. čerpadlo těsnění jako měla šáde a je vymalováno, v tu chvíli to nemaže na volnoběh.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.5.07, 21:51 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Kristensen píše: roman heller píše: Já teď dělal stk na fávu,má najeto poctivých 65 000km...jelikož olej mění jednou za 5 let tak ikdyž je ho tam dost tak na volnoběh svítí mazání i po výměně baroskopu.....takže jde vidět že se to dá taky pěkně zkur**t když se nemění olej.....a hlavně nedolívá.... A neopravoval někdo na něm něco? třeba rozvody, se stane že se najde chytrák kterej dá pod olej. čerpadlo těsnění jako měla šáde a je vymalováno, v tu chvíli to nemaže na volnoběh.
Právě že na tohle fávo kašlaly z vysoka a nikdo nic na tom nedělal,proto když to vidím jak to dopadlo tak se mi otvírá kudla v kapse.-..........
_________________
|
2.5.07, 21:57 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
hm, tak to pak už jedině pánve na klice - ojnicích
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.5.07, 22:00 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Kristensen píše: hm, tak to pak už jedině pánve na klice - ojnicích
jj.....hele,na mím upraveným sem měl jednu záhadu kterou sem vyřešil ale trvalo to.....představ si že mám budík na tlak mazání a když sem mu dával zabrat tak začal mazat na poloviční tlak a svítila kontrolka ale vápětí sem mu dal zas čouda a opět to mazalo dobře.....takže to bylo jak kdy...třeba to týden bylo ok a pak se to zas objevilo.....přitom olej tam byl,nový sací koš,nový ojniční ložiska a ložiska na klice a axiální ložiška......kde by si hledal záhadu?
_________________
|
2.5.07, 22:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|