Autor |
Zpráva |
M1111
Příspěvky: 8
|
Motor v 5ke netaha
Zdravim Vas, chcel by som poprosit o radu. Jedna sa o feliciu 1,3Mpi, v piatom prevodovom stupni auto netaha, ide maximalne 100-110 km/h. Pri inych prevodovych stupnoch auto akceleruje k spokojnosti, po zaradeni do 5ky, motor vyraznejsie prestane tahat a dalsie zosliapnutie plynoveho pedalu nema vyznam. Mam pocit, ze po dlhsej jazde vykon slabne, moze to byt palivovym cerpadlom ci niecim inym../motor bol prehodeny, vstrekovace s mostikom vymenene, aj sviecky, aj filtre, vyfuk ok, diagnostika lambda sonda hodnota na hranici/.
|
12.3.11, 14:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Motor v 5ke netaha
No hyjena neni zadnej dravec, nemuzes cekat ostrou jizdu. Ovsem 110 je skutecne malo. Neprokluzuje spojka? Predpokladam, ze to zkousis rozjet na rovine.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.3.11, 14:47 |
|
|
M1111
Příspěvky: 8
|
Re: Motor v 5ke netaha
veru od dravca daleko, ale nejde to ako by malo.. spojka nova..
|
12.3.11, 14:54 |
|
|
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
Re: Motor v 5ke netaha
hele ja nevim jak u ostatnich ale podle mne bych moc nepocital ze na 5tku pri 110km/h ti bude pri seslapnuti nejak extremne zrychlovat..i kdyz takhle mrtvy by to byt asi nemelo ale porad je to jenom 1.3....
|
12.3.11, 15:11 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Píše "ide maximálne 100-110km/h". Takže něco bude určitě špatně. Když motor točíš na čtyřku, jde to pěkně až ke 140km/h? Nebo na trojku ke stu? Nebo to taky po chvíli začne vadnout? Pokud jo, tak bych změřil tlak paliva. Tuším, že by měl mít 3Atm.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.3.11, 16:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Motor v 5ke netaha
M1111 píše: veru od dravca daleko, ale nejde to ako by malo.. spojka nova.. změř tlak paliva, pak ošroubuj výfuk před katem jestli motor náhodou neobživne
|
12.3.11, 16:53 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Motor v 5ke netaha
ucpanej kat
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.3.11, 17:08 |
|
|
M1111
Příspěvky: 8
|
Re: Motor v 5ke netaha
Velka vdaka za rady. Presne tak motor zostane na maxime 100 km/h, je tazke porovnat vykon v prevodovych stupnoch, lebo mam pick-up, zatial som neskusal.. Skusim zmerat ten tlak paliva a potom este raz zlozit ten vyfuk, lebo sme ho mali zlozeny este pred tym nez sa nam podarilo prist na to ze su upchate vstreky.. aj na emisnej povedal chlap, ze uz kat nevydrzi dlho..
|
12.3.11, 17:26 |
|
|
M1111
Příspěvky: 8
|
Re: Motor v 5ke netaha
slovacek.milos píše: M1111 píše: veru od dravca daleko, ale nejde to ako by malo.. spojka nova.. změř tlak paliva, pak ošroubuj výfuk před katem jestli motor náhodou neobživne Dnes som bol zmerat tlak paliva vyzera to byt vraj v poriadku hodnoty od 2,5-3, vyfukom to asi tiez nebude.. bolo mi doporucene natiahnut dlhu hadicu, ci nie je nahodou v tom problem, ale nezda sa mi to.. resp. skusit pozriet prepad..
|
14.3.11, 12:06 |
|
|
M1111
Příspěvky: 8
|
Re: Motor v 5ke netaha
..este doplnim, ze motor prestava tahat aj pri stupni do kopca v akom kolkovek rychlostnom stupni..
|
14.3.11, 12:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Motor v 5ke netaha
Pokud jsou svíčky nové, nový vzduchový i palivový filtr a čerpadlo tlačí benzín jak má, tak už jedině ten výfuk.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.3.11, 16:43 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Motor v 5ke netaha
A nie je to tým, že je to pickup? Veď to je odpor vzduchu jak krava a nad 100 km/h to má značný vplyv...a išlo to niekedy aj lepšie?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.3.11, 17:06 |
|
|
M1111
Příspěvky: 8
|
Re: Motor v 5ke netaha
Ano slo to aj 140-150 km/h. V kopci pri nizsej rychlosti,alebo v 5ke na rovine, tomu nieco ubera dych.. v stredu zlozime este raz ten vyfuk ci nahodou po vymene vstrekovacov nepojde.. ale nerobim si z toho velke nadeje, skor som dufal v zle palivove cerpadlo..
|
14.3.11, 17:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Motor v 5ke netaha
No, mne to zas príde tak, že keď je slabé čerpadlo, skôr by to pri väčšej záťaži vynechávalo...keď je to jednoducho pri vyšších otáčkach slabé, skôr by to vyzeralo na problém s pripchatým výfukom (čomu by som donedávna nauveril, ale teraz sa tu množia takéto prípady)...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.3.11, 18:31 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Motor v 5ke netaha
Přesně takto línou Feldu jsem měl, když byl děravej výfuk, ten středový díl. Ono to bylo i slyšet.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
14.3.11, 18:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|