Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 05:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Motor Škoda 742.130 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 421
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Motor Škoda 742.130
Neví někdo kde bych na netu našel již zmíněný motor kompletně rozdělanej nebo i v celku i s popisem součástek? Hledal jsem ho, ale nic co bych potřeboval jsem nenašel. Všem dík za pomoc.

_________________
Mazda Demio 1.3 GLX - spotřebák
Škoda 120 L 85´ - návrat ke kořenům

Škoda 742 Forever Team


12.4.07, 09:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Spíš se koukni do andrta nebo lépe do katologu ND - je to tam krásně rozmalováno :wink: Pokud enmáš, seženeš snad v každém antikvariátu :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.4.07, 09:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 421
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jo díky budu muset asi fakt do nějakýho obchodu. Myslel jsem že to seženu někde na netu.

_________________
Mazda Demio 1.3 GLX - spotřebák
Škoda 120 L 85´ - návrat ke kořenům

Škoda 742 Forever Team


12.4.07, 10:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Bydliště: Prostějov
Příspěvek 
Seženeš to na DC v naskenovaný podobě :) Stačí zadat škoda 120 :wink:

_________________
ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička :-)
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw :-) )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK :-) = Už není-totálka :-( , ale né mou vinou ;-)


12.4.07, 10:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 421
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Ok dík :)

_________________
Mazda Demio 1.3 GLX - spotřebák
Škoda 120 L 85´ - návrat ke kořenům

Škoda 742 Forever Team


12.4.07, 10:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tady je taky:

http://www.faann.net/page.php?menu=kata ... talog_dilu

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


12.4.07, 12:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Zdravim...

Pánové chci se zeptat co říkáte na to, že od generálky což je nějakých 2000 - 3000 km sem dolil dohromady asi 4 LITRY oleje - dávám M7ADS III :shock: :shock: :shock: :!: :!: :!:

Co můžu říci o motoru je to, že ventily jsou zatlučený ( některý ), jejich vodítka už taky nejsou ideál, některý ventily přímo hrkaly. No a písty...darmo mluvit...na ně nalitý benzín taky poměrně rychle zmizel...co sem měřil od oka kompresy tak měřák ukazoval asi toto:
1. VÁLEC - 8
2. VÁLEC - 7,5
3. VÁLEC - 7,5
4. VÁLEC - 8,5

Měřák dělal strejda automech a tydle hodnoty vyšly na třetí zdvih...

Když to bylo rozdělaný tak sem to neřešil - páč sem rád, že hlava není prasklá a že už to konečně nevaří...

Kouřové efekty občas jsou při startování a hlavně pokaždé, když řadím a dám hned plný plyn ( prudce uberu a prudce přidám )

Takže asi normální co ???

Nebo ne...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


Naposledy upravil Martin 007 dne 6.5.07, 11:14, celkově upraveno 1



5.5.07, 22:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Zdravim...

Pánové chci se zeptat co říkáte na to, že od generálky což je nějakých 2000 - 3000 km sem dolil, dnes naposledy, asi 4 LITRY oleje - dávám M7ADS III :shock: :shock: :shock: :!: :!: :!:

Co můžu říci o motoru je to, že ventily jsou zatlučený ( některý ), jejich vodítka už taky nejsou ideál, některý ventily přímo hrkaly. No a písty...darmo mluvit...na ně nalitý benzín taky poměrně rychle zmizel...co sem měřil od oka kompresy tak měřák ukazoval asi toto:
1. VÁLEC - 8
2. VÁLEC - 7,5
3. VÁLEC - 7,5
4. VÁLEC - 8,5

Měřák dělal strejda automech a tydle hodnoty vyšly na třetí zdvih...

Když to bylo rozdělaný tak sem to neřešil - páč sem rád, že hlava není prasklá a že už to konečně nevaří...

Kouřové efekty občas jsou při startování a hlavně pokaždé, když řadím a dám hned plný plyn ( prudce uberu a prudce přidám )

Takže asi normální co ???


Nebo ne...




Jak jsi měřil tu kompresi? Musíš s plným plynem a točit tak dlouho dokud ručička poleze nahoru a jinak 7,5 už je málo

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


5.5.07, 23:11
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Měřil sem bez zapalování jenom na startér a na třetí zdvih...

To je že ručička třikrát cukla...

Sem nevěděl, že se to tam mám držet dokud to leze...

Rád bych věděl co říkáte na zbytek mého dotazu...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.5.07, 10:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Měřil sem bez zapalování jenom na startér a na třetí zdvih...
To je že ručička třikrát cukla...
Sem nevěděl, že se to tam mám držet dokud to leze...
Rád bych věděl co říkáte na zbytek mého dotazu...


Válce by měly být natlakované hned (první zdvih). Jak již bylo řečeno, měří se s plným plynem. Komprese je malá, delší točení motorem naměřené hodnoty moc nezmění.
Nalij do válců otvorem na svíčky trochu oleje a změř to znova. Pokud komprese stoupne, jsou špatné pístní kroužky, pokud se nezmění, jsou špatné ventily.
Spotřeba oleje příšerná, kouřivost normální není. Hmm, generálka se asi moc nepovedla...


6.5.07, 10:23
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Generálka se povedla výborně ( UŽ NEVAŘIM )...já sem říkal, že hlava je v prdeli, ale nebyla nálada ani prachy na generálku a říkal sem, že sou v prdeli i pístní kroužky, ale nebyla nálada ani prachy...

No asi tak ju.. :? :? :?

Prostě tragédie no...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.5.07, 10:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Co máte pořád s tím měřením pod plným plynem - nepobírám... :? :? :?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.5.07, 11:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
měl bys při měření komprese : vynat svíčky ,odpojit zapalování , sundat karbec nebo sešlápnout plyn naplno a točit
startérem asi tak 5 vteřin při měření každého válce .

tady to máš od Macha.

Obrázek

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


6.5.07, 11:52
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Aha já to měřil tak, že sem na plynu šlápnuto teda neměl :idea: bohužel, a vždy sem vyndal jenom tu určitou svíčku...

Zapalování vypnuté...ale jesi si vzpomínám, tak sem to měřil na teplém motoru...asi špatně co ???

Tak já to teda přeměřím...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.5.07, 12:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Inu přeměřil sem a vypadá to lépěji...

1. válec - ručička lítala mezi 9,1 a 9,5
2. válec - ...................mezi 9,2 a 9,7
3. válec - ...................mezi 9,5 a 10
4. válec - ...................mezi 9,7 a 10,2

No tak nevim ale vypadá to že je to v rychtiku...jo a vzpoměl sem si že když byla hlava dole tak na ní bylo vydět že je bud rovnaná nebo snižovaná...co vím je, že v porovnání s jinými 130 mě to jede dost lépe...

Když ho rozdráždím tak tahá do sedačky i na čtyřku... a na pětku se také nadechne...další možnost je že sem jel s těmi nejhoršími 130 co jsou... :wink: :wink: :wink:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.5.07, 14:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz