Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 05:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Š 110 R + motor z T 613 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek Š 110 R + motor z T 613
Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky.
Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum.
Minulý týden jsem dostal takový nápad.
Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky.
Co takhle skombinovat vlastnosti.
Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R.
Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla
nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy).
Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)


6.5.07, 14:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Š 110 R + motor z T 613
furious píše:
Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky.
Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum.
Minulý týden jsem dostal takový nápad.
Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky.
Co takhle skombinovat vlastnosti.
Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R.
Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla
nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy).
Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)


No já si myslím že to je nereálný a když tak s hodně obrovským úsilým protože tatra vypadá strašně podobně jak vzhledově tak konstrukčně (převodovka podvbozek a jeho uložení) ale všechno je o hodně vetší tak nevim nevim.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.5.07, 15:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek Re: Š 110 R + motor z T 613
furious píše:
Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky.
Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum.
Minulý týden jsem dostal takový nápad.
Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky.
Co takhle skombinovat vlastnosti.
Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R.
Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla
nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy).
Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)



nevím jestli tam ten motor dostaneš :lol:
http://www.skoda110r.cz/

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


6.5.07, 15:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Š 110 R + motor z T 613
niekde na webe som videl foto starej felicie s motorom tatra v zadu!!! prečo by to nešlo???, ide o to čo si ochotný do toho vraziť, koľko času a peňazí....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.5.07, 18:58
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Mimo čas a peníze, nacpat do auta, který je dimenzovaný na výkon okolo 40 kW motor s výkonem 120kW asi nebude to pravý, převodovka, brzdy nápravy a konec kastle asi bude hodně trpět, navíc se spotřebou okolo 20l/100 asi nebude stíhat nádrž...

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


6.5.07, 19:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Drak píše:
Mimo čas a peníze, nacpat do auta, který je dimenzovaný na výkon okolo 40 kW motor s výkonem 120kW asi nebude to pravý, převodovka, brzdy nápravy a konec kastle asi bude hodně trpět, navíc se spotřebou okolo 20l/100 asi nebude stíhat nádrž...


to všetko sa dá obísť zpevnením kastle, poriadnymi brzdami, ja tvrdím že nič nie je nemožné... :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.5.07, 19:16
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Dá se všecko, ale tato úprava asi bude stát dost peněz, funkčních motorů na 613 je hodně málo a ty co sou, sou docela v žalostným stavu, každopádně mě nijak nenapadá, jak zesílit převodovku na třikrát tak větší výkon.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


6.5.07, 19:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
V časopise Svět motorů byla 100ka a měla motor z tatry+převodovka a ramena....všechno jde kluci.... :D

_________________
Obrázek


6.5.07, 19:59
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Leda použít celou zadnici z tatry, je to na stejným principu jako škoda, ale to si pořádně namasti kapsu, v zachovalým stavu to pod 30.000,- nepůjde, před deseti rokama sme restaurovali prezidentskou tatru po Husákovi a mimo jiné se celej zadek se opravoval, tehdá to vyšlo na zhruba 110.000,- (jenom ten zadek), takže by to chtělo asi sponzora na čelo.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


6.5.07, 20:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
http://www.tcr.cz/foto_tomas.htm

http://www.autosport-tuning.cz/cs/at-sh ... ing-72006/

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


6.5.07, 21:57
Profil ICQ

Příspěvky: 2
Příspěvek 
Díky za odkazy, myslím si že se ten motor z T 613 vleze i do 110 R.


7.5.07, 19:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
furious píše:
Díky za odkazy, myslím si že se ten motor z T 613 vleze i do 110 R.


ono to vleze i do trabanta, ale té práce, to je hodin odrána do večera, no zírám miloš


7.5.07, 19:35
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nebyl by lepší jinej motor ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.5.07, 20:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
Motor s převodovkou z T613 má asi 460 kg, s kompletní zadní nápravou a brzdami to může být skoro šest metráků a není to úplně stejná koncepce jako Š, diferenciál a hnací hřídele jsou pod motorem, což je asi jediné štěstí, jinak by té škodovce šla přední kola okamžitě do vzduchu.

Celkem dobře znám vestavbu tohoto motoru do Felicie (starší typ), kam se dozadu napasovala celá nápravnice (to je u tatry vzácný díl, nesmí být prožrána korozí) i s rameny a myslím, že se tam vtěsnal bez úpravy i celý ten zadní příčník.

Při výběru motoru doporučuju volit nejběžnější typ T613E1 (1980-85, stálý převod 1:3,909) nebo T613E1/I (1986-91 s převodem 1:3,15). Pokud to bude vytažené z nějakého vraku, chce to minimálně vyměnit rozvodové řemeny, olej a svíčky. Nějaké vážnější úmysly směrem k celkové opravě bych vzhledem k nedostatku a cenám dílů raději zavrhnul.

Mimochodem, k čemu to má sloužit? Na silnici to doufám nepotkám?


18.5.07, 00:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Teď to bylo na ČT1 v AMR. Chlapík měl ve 100 motor z 613, ale měnil celou zadní nápravu i s uložením a kusem podlahy.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.5.07, 11:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz