Autor |
Zpráva |
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Fabia 1.0 junior
venda píše: john simple píše: š 120 má uplně postačující jízdní komfort, pořád lepší než fóbie Ty jsi asi nikdy v jiném autě, než stodvacítce neseděl, že? Na dva kilometry tam a dva zpátky stačí. Ale používat ji na cokoliv jiného je buď neskutečný značkový patriotismus, nebo masochismus. ale seděl i jezdil. jezdim vice nez dva kilaky denne a presto, že se stav auta diky nasim skvelym komunikacim pomalu zhorsuje na 120tku nedam dopustit. pred 30 lety s jezdilo jen v takovych autem a to kolikrat i k mori a taky se zilo. moderni vozy jsou jen rozmazlenost vcetne elektronickych doplnku
|
29.4.11, 21:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Fabia 1.0 junior
Sotek píše: než v Š120 kde v zimě bude zima
i 120tka umi dobre topit, to se chce jen dobre starat o auto
|
29.4.11, 21:36 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Re: Fabia 1.0 junior
Taky jsem o tom jednou vedl diskuzi. Chlápek v pneuservisu mi tvrdil, že ve škodovce v zimě vždycky mrznul. Já mám ale topení v pořádku a mám v ní teplo až se potim. Nenechal si vymluvit, že mrznul jen kvůli tomu, že byl línej dát topení do kupy. A mnohdy stačí tak málo, jen třeba vyčistit vložku...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
29.4.11, 21:40 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Fabia 1.0 junior
No ono v stodvace vecsinou nieje problem v kureni ale v celkovej tesnosti karoserie. Ked osm este jazdil rapidom v zime tak som mal vzdy zasadny problem z lavej strany nezmrznut a z pravej strany sa neroztopit od hicu. Ono staci zla zaslepka na dieru nahodnu tachecu, zla manzeta na riadeni a pripadne chybajuci igelit na lavom podbehu a je to utrpenie pri 130km/h
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.4.11, 22:00 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: Fabia 1.0 junior
že umí topit, ale po jaké době... jak dlouho v tom autě vydrží teplo.... jak rychle je rozmrazené přední okno.... V tomhle je Fabka někde jinde. Já fakt proti 120-ce nic nemám, ale porovnáváte neporovnavatelné...
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
29.4.11, 22:37 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Re: Fabia 1.0 junior
Asi tak no, škodovku srovnávejte se žigulem, polským Fiatem, možná Wartburgem apod., prostě s auty stejné kategorie a podobného data výroby. Osobně taky nedám na řadu 742 dopustit, něco jsem s těmi auty najezdil, jednu pro radost mám nakonec dodnes, ale že je to nejlepší auto, bych netvrdil ani v 18ti, kdy to byl můj první vlastní vůz.
Před 20ti lety se s tím jezdilo k moři, ale proč, protože v té době žádné jiné auto nebylo. Obyvatelé socialistického Československa byli rádi, že se dostanou alespoň do té Jugoslávie, nebo do Bulharska, tak prostě jeli tím, co měli. A jelikož se tady skoro nic jiného nedalo koupit, tak jezdili všichni škodovkama. Nebylo to proto, že by všichni chtěli jet na dovolenou s karavanem jenom stodvacítkou a v žádném případě ničím jiným... Stejně jako se o pár let dřív jezdilo MBéčkem nebo později stovkou.
A že škodovky 742 jezdí dodnes, to je jasný důkaz o jejich výdrži a taky o pevných nervech jejich majitelů. Na dnešní každodenní provoz ta auta ale prostě vhodná nejsou. Ať už kvůli zmiňované bezpečnosti, se zvyšujícím se věkem snižující se spolehlivosti, krátkým servisním intervalům atd. Kdo najezdí 10 000 km ročně třeba z vesnice do města, tomu škodovka stačila a ještě pár let stačit bude. Kdo ale jezdí víc, nebo auto používá denně na delší trasy, pro něj je to nepoužitelný stroj. Současně prodávaná auta těžko vydrží tolik let ve funkčím stavu, je ale taky třeba zvážit, kolik km najela typická Škoda 120 za celý svůj život a kolik se najede v dnešní době za rok. A jakým stylem, v jakém jízdním režimu, v jakém provozu atd.
Srovnáváte absolutně nesrovnatelné, je úplně jiná doba, jiný životní styl a s tím se mění i potřeby řidičů. Neříkám že vždy jenom k lepšímu, to ale na tomhle faktu nic nemění...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
30.4.11, 10:42 |
|
|
driver
Příspěvky: 106
|
Re: Fabia 1.0 junior
Koukám že dát do ruky pár uživatelům tak se tu snad i pobodáte ..jinak s tou Š120 jsem jezdil krátce,byl to vrak z důvodu že stála skoro pět let pod stromem a dotyčný neměl o ni zájem s ní cokoliv dělat..ale musim dát za pravdu uživatelům Š120 apod. když se udržuje,sice častěji než jsme dneska zvyklí,tak dokáže to být velmi dobrý pracovník..když to tak vezmete kolem a kolem,tak každý auto má svoje,už jen záleží na to jak vám padne do oka a ruky..každý si koupí auto na který má a využije ho..mě stačí momentálně moje Felda a co mi už udělala služby a odtáhla materiálu..
|
30.4.11, 14:45 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Fabia 1.0 junior
konečně rozumne slova.
|
30.4.11, 18:27 |
|
|
hany26
Ignorant pravidel
Příspěvky: 1193 Bydliště: Úpatí Železných Hor
|
Re: Fabia 1.0 junior
Fabia Junior je kocourek nezmar.Uspokojí ale nenadchne.Není krasvec ale práci odvede.Mě uteklo auto se 50000 km za 48000,- dodnes lituju.Určitě 100x lepší volba jak HTP se 41 KW
_________________ Postarší motorista 2 kategorie.
Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. - J.A.Komenský
|
7.5.11, 14:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Fabia 1.0 junior
fatal píše: Obávám se, že jediným argumentem proti řadě 742 je bezpečnost. Jinak oproti vozům o 30 let mladším nemá významných nevýhod. Presne! A ešte absencia klimatizácie...ale tá bezpečnosť je biedna aj pri Favo/Felda...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.5.11, 20:59 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Re: Fabia 1.0 junior
fatal píše: Obávám se, že jediným argumentem proti řadě 742 je bezpečnost. Jinak oproti vozům o 30 let mladším nemá významných nevýhod. Za poslední 4 roky jsem s tím najel 80 000km a tomuhle výroku se nedá nesmát.
|
8.5.11, 13:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Fabia 1.0 junior
Na bezpečnost 742 si nemůžu stěžovat Nevýhodu 742 vidím v nucené nelegálnosti různých netovárních verzí
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.5.11, 18:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Fabia 1.0 junior
Nuž, Šemík, treba kúpiť origo 135/6 a potom by nelegálnosti nemuseli byť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.5.11, 19:04 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Fabia 1.0 junior
No ja osobne som začínal na Fabií 2 a potom som presadol do Favorita. Tie "gaučové" typy sedadiel vo Favorite mi veľmi vyhovujú, celkovo je posed akosi mäkší a nižší ako vo Fabií. Vo Faťase, škodovke, ako tak felde mám však voľnosť! Nikde si nebúcham kolená ani hlavu o žiadne ohyzdné plasty. A okrem toho, čo sa týka interiéru škodoviek a Favoritov, páči sa mi to, že majú svoju typickú vôňu aj po 20 rokoch, proste sadnete a taká príjemná nostalgická vôňa. To v novom aute nezažijete. Ďalšia vec, overená. Sex vo Favorite je odskúšaný, pochvaľovaný a odporúčaný Dá sa tam veľmi parádne prespať ak inú možnosť nemáte. Vo Fabií som to skúšal raz, najpohodlnejšia poloha na spanie pre mňa asi boli sklopené sedačky a napol v kufri BTW na Škodovkách 742 a Favoritoch je super aj to, že proste v dnešnej dobe už niesú "in" ani pre "votunerov" a inú háveď. Keď si aj niekto kupuje svoje prvé auto, v dnešnej dobe siahnú minimálne po Felícií alebo inej značke. Kto má dnes Škodu, model Favorit a staršiu, tak je buď: 1.) nadšenec, ako my všetci, ktorý ju má z lásky a je mu jedno, že do nej investuje koľkokrát aj toľko peňazí, že by z toho bolo aj iné auto... pre neho je však jediná 2.) starí dedkovia s najazdenými 80 000km 3.) ľudia ktorí len čakajú, kedy sa im to rozpadne a kúpia si novú Fóbiu (po šrotovnom ubudlo) 4.) "Spoluobčania" Buďme radi, že tie naše lásky máme. Môžu nám ponúknuť to, čo žiadne iné moderné auto nie. Majú tú slávnu "dušu v stroji" a je len na nás, ako sa o ňu budeme starať. Sorry už je neskoro v noci
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
16.6.11, 23:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|