Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 05:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 120 kompresor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 120 kompresor
plánujem menší zrůdnost. Nejdřív jsme implantovali na 135 tku garrett T2, ovšem to bylo špatné a auto kouřilo jak blbé. Jelo ale jak nakopnutý balon a to jsme tlačili necelých 0.5 baru. to vnás pochopitelně zanechalo svrbění prstů a tak se nám doma válí EATON M45. Turbo jmse měli zapojené systémem přeplňpvání stlačené směsi a fungovalo to velmi dobře. S kompresorem uvažuju o tom taky, dost inspirace je na flat4.org, kde se do brouků dávaly přímo sériové kompresorové kity pepco a podobné. druhá cesta je tlačit vzduch do karbu - ten pro přetlak upravit a použít IC. Jak upravit karbec, popř jaký karb použít, jestli nebude dobré vzít třeba karb z kila nebo staré okty jednokomorák... co vy na to? tlak kompresoru budeme řešit průměrem řemenice na klice - tu ještě musím dořešit, páč kompresor má drážkový řemen a šáde klínový, že jo, čili na kliku musím nějak spáchat dvojitou klínodrážkovanou:) tlak max do 0,4, asi přijde celoplech těsnění pod palici. Hlvně prosím nepiště, že mám jet do blázince, protože jak jednou zkusíte, už to nepustí.:)dík


6.6.11, 13:07
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: 120 kompresor
Kdybych ja delal takovyhle pokusy, tak ne s karbcem, ale treba s MPI. Karbec a preplnovani je neprakticke.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.6.11, 13:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: 120 kompresor
nadseni pro turbo plne chapu :)

nezkouseli jste opisovat u fiatu ? Uno Turbo je dodnes poradnej drak


6.6.11, 13:45
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek Re: 120 kompresor
jojo Uno Turbo jede velmi dobře:) ale je to MPIčko. a multipoint nechci, páč je složitý, když vidím, jak to chrochtá krásně v brouku ta na škodovce to musí fungovat taky. Jde jen ot o, jaky systém a jak to zapojit, popř. natryskovat.


6.6.11, 14:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: 120 kompresor
ak vam uz chodi system stlacenia zmesi a nema to nejake zasadne ALE, cestou tlacenia do karburatora by som nesiel. nejaky taky karb sice mali renaulti, ale boh ho vie. a MPi je vsetko mozne, len nie komplikovane... :) v najhorsom pripade si mozete zohnat mechanicky vstrek z Audi 80 1.8S rocnik 88 a vyssie, to sa ma s turbom tiez velmi rado a 2.2T sa takto aj svojho casu montovali

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


6.6.11, 15:31
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 81
Bydliště: Benešov u Prahy
Příspěvek Re: 120 kompresor
MPi + regulátor tlaku paliva (podle turbotlaku), šlo by to? Ale asi by to chtělo větší vstřikovače..

_________________
Octavia Combi ASV, Felicia Combi AEE


6.6.11, 17:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: 120 kompresor
karb z Renaulta 5 bohužel je jich málo a nechávaji si je zaplatit

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.6.11, 18:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: 120 kompresor
uplne normalne zavrit karbec do nejake krabice a zvysovat tlak okolo celeho karburatoru

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.6.11, 22:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: 120 kompresor
väčšina karbecov je na to pripravená, stačí vhodný regulátor tlaku paliva, osobne by som použil čerpadlo BMM alebo lepšie MPi...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.6.11, 23:26
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek Re: 120 kompresor
facetka by to možná zvládla, staačí aby to dávalo půl baru. otázka pak je, jestli stačí dobře utěsněný karbec, nebo vymýšlet ten box. anebo tlačit směs přes kompresor? bojím se detonací...


7.6.11, 11:52
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: 120 kompresor
Ta pretlakova komora na celej karbec je naprosto genialni reseni! To se mi libi!

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


7.6.11, 13:22
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek Re: 120 kompresor
hmm takže celý karburátor vmístit do uzavřeneého boxu, do kterého přivést přetlak od kompresoru? jinak samozřejmě palivová pumpa silnější elektrická a regulace tlaku? chtěl bych ten box nějak "vidět" neumím si to představit zatím...


7.6.11, 13:39
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: 120 kompresor
michalkatka píše:
väčšina karbecov je na to pripravená, stačí vhodný regulátor tlaku paliva, osobne by som použil čerpadlo BMM alebo lepšie MPi...


v čem se liší ? obě umí dát kolem 4barů :mrgreen:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.6.11, 16:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: 120 kompresor
Sadra: Dedla na Felda klubu dokonce psal že umí i 6 bar když jsou v dobrým stavu. :idea:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


7.6.11, 17:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: 120 kompresor
cisto silnejsim palivovym cerpadlom si nepomozes. minimalne odvzdusnovak karburatora musi byt na urovni sacieho tlaku, alebo mozno este tlaku trocha vyssieho, inac karburator fungovat nebude...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


7.6.11, 17:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz