Autor |
Zpráva |
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
120 kompresor
plánujem menší zrůdnost. Nejdřív jsme implantovali na 135 tku garrett T2, ovšem to bylo špatné a auto kouřilo jak blbé. Jelo ale jak nakopnutý balon a to jsme tlačili necelých 0.5 baru. to vnás pochopitelně zanechalo svrbění prstů a tak se nám doma válí EATON M45. Turbo jmse měli zapojené systémem přeplňpvání stlačené směsi a fungovalo to velmi dobře. S kompresorem uvažuju o tom taky, dost inspirace je na flat4.org, kde se do brouků dávaly přímo sériové kompresorové kity pepco a podobné. druhá cesta je tlačit vzduch do karbu - ten pro přetlak upravit a použít IC. Jak upravit karbec, popř jaký karb použít, jestli nebude dobré vzít třeba karb z kila nebo staré okty jednokomorák... co vy na to? tlak kompresoru budeme řešit průměrem řemenice na klice - tu ještě musím dořešit, páč kompresor má drážkový řemen a šáde klínový, že jo, čili na kliku musím nějak spáchat dvojitou klínodrážkovanou:) tlak max do 0,4, asi přijde celoplech těsnění pod palici. Hlvně prosím nepiště, že mám jet do blázince, protože jak jednou zkusíte, už to nepustí. dík
|
6.6.11, 13:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: 120 kompresor
Kdybych ja delal takovyhle pokusy, tak ne s karbcem, ale treba s MPI. Karbec a preplnovani je neprakticke.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.6.11, 13:17 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: 120 kompresor
nadseni pro turbo plne chapu nezkouseli jste opisovat u fiatu ? Uno Turbo je dodnes poradnej drak
|
6.6.11, 13:45 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
Re: 120 kompresor
jojo Uno Turbo jede velmi dobře:) ale je to MPIčko. a multipoint nechci, páč je složitý, když vidím, jak to chrochtá krásně v brouku ta na škodovce to musí fungovat taky. Jde jen ot o, jaky systém a jak to zapojit, popř. natryskovat.
|
6.6.11, 14:06 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: 120 kompresor
ak vam uz chodi system stlacenia zmesi a nema to nejake zasadne ALE, cestou tlacenia do karburatora by som nesiel. nejaky taky karb sice mali renaulti, ale boh ho vie. a MPi je vsetko mozne, len nie komplikovane... v najhorsom pripade si mozete zohnat mechanicky vstrek z Audi 80 1.8S rocnik 88 a vyssie, to sa ma s turbom tiez velmi rado a 2.2T sa takto aj svojho casu montovali
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
6.6.11, 15:31 |
|
|
Thomy
Příspěvky: 81 Bydliště: Benešov u Prahy
|
Re: 120 kompresor
MPi + regulátor tlaku paliva (podle turbotlaku), šlo by to? Ale asi by to chtělo větší vstřikovače..
_________________ Octavia Combi ASV, Felicia Combi AEE
|
6.6.11, 17:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: 120 kompresor
karb z Renaulta 5 bohužel je jich málo a nechávaji si je zaplatit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.6.11, 18:56 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: 120 kompresor
uplne normalne zavrit karbec do nejake krabice a zvysovat tlak okolo celeho karburatoru
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.6.11, 22:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: 120 kompresor
väčšina karbecov je na to pripravená, stačí vhodný regulátor tlaku paliva, osobne by som použil čerpadlo BMM alebo lepšie MPi...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.6.11, 23:26 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
Re: 120 kompresor
facetka by to možná zvládla, staačí aby to dávalo půl baru. otázka pak je, jestli stačí dobře utěsněný karbec, nebo vymýšlet ten box. anebo tlačit směs přes kompresor? bojím se detonací...
|
7.6.11, 11:52 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: 120 kompresor
Ta pretlakova komora na celej karbec je naprosto genialni reseni! To se mi libi!
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
7.6.11, 13:22 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
Re: 120 kompresor
hmm takže celý karburátor vmístit do uzavřeneého boxu, do kterého přivést přetlak od kompresoru? jinak samozřejmě palivová pumpa silnější elektrická a regulace tlaku? chtěl bych ten box nějak "vidět" neumím si to představit zatím...
|
7.6.11, 13:39 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: 120 kompresor
michalkatka píše: väčšina karbecov je na to pripravená, stačí vhodný regulátor tlaku paliva, osobne by som použil čerpadlo BMM alebo lepšie MPi... v čem se liší ? obě umí dát kolem 4barů
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.6.11, 16:41 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: 120 kompresor
Sadra: Dedla na Felda klubu dokonce psal že umí i 6 bar když jsou v dobrým stavu.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.6.11, 17:27 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: 120 kompresor
cisto silnejsim palivovym cerpadlom si nepomozes. minimalne odvzdusnovak karburatora musi byt na urovni sacieho tlaku, alebo mozno este tlaku trocha vyssieho, inac karburator fungovat nebude...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
7.6.11, 17:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|