HTP..tak to je mazec!!!!!!
Autor |
Zpráva |
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: HTP..tak to je mazec!!!!!!
aha, tak to jo nevim proč na každej motor jsou jiný kola, pochopim že na 1.9 jsou jiný než na 1.4, ale proč jsou jiný na 1.4 a 1.4 16V to už ne edit: i 16V je MPi ne ?
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
23.6.11, 08:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: HTP..tak to je mazec!!!!!!
Holt 16V je vyšší model Tady spíše jde o značení modelu MPi / 16V: 1,4 MPi je klasická OHV 1,4 16V je VW OHC
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
23.6.11, 08:31 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: HTP..tak to je mazec!!!!!!
já vim, to bylo jenom rejpnutí. MPI jsou oboje a dřív se to rozdělovalo 16V a MPI Ale dnes co se prodává ve Fabii 2 1.4 16V tak už se označuje jenom jako 1.4MPI. Dělaj v tom vyloženě bordel
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
23.6.11, 10:48 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: HTP..tak to je mazec!!!!!!
To jsem si ani nevšiml Docela matoucí, když člověk byl zvyklý, že MPi je OHV motor
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
23.6.11, 11:00 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: HTP..tak to je mazec!!!!!!
no, taky jsem si v první chvíli říkal s příchodem modelové řady Family co je napadlo tam rvát zase Škodováckej motor... A je to ten 16V od VW. V konfigurátoru ( teď už pouze pro modelovou řadu Magic ) to tak je: 1.4MPI 63kW...
Akorát nevím jestli to je výhodné, 1.2TSI ( ve výbavě Magic ) je jenom o 5tis dražší...
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
23.6.11, 13:30 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: HTP..tak to je mazec!!!!!!
Na Tvůj podnět jsem právě koukal od konfigurátoru a tam to viděl. TSi pojede určitě lépe. Ale zase to je komplikovanější motor
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
23.6.11, 13:49 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: HTP..tak to je mazec!!!!!!
tak to už je dneska vše, ale je úspornější, kultivovanější, tižší, má myslim řetěz a nižší pov. ručení.
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
23.6.11, 17:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Zas pro někoho by se hodila spíš atmosféra. Si vem takového svátečního řidiče, co jezdí jednou týdně do kauflandu a ještě při tom podtáčí motor... pro něj by turbo nebylo to pravé ořechové.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
23.6.11, 18:08 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: HTP..tak to je mazec!!!!!!
tak to jo, já se bavil v obecné rovině pro dědky by bylo nejlepší škodovácký 1.4MPI...
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
23.6.11, 18:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|