Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 03:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Problém s těsněním pod hlavou.. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tys Matthese nepochopil, právě Temac dělá kvalitní těsnění. ;) Zkus ještě ten noname vrátit a vzít Temac.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.6.11, 10:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Tiez som nad tym uvazoval co to tu je popisane a matthes to fakt napisal spatne. Ja som daval predvcerom temac, neocakavam nejaku zavadu motoru sposobenu tesnenim. Ak sa to vysere tak za to budu moct utopene vlozky, ale kuchat motor sa mi nechcelo, tak to hadam chvilku vydrzi a urobim to niekedy az sa budu robit rozvody a vacka.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


28.6.11, 10:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Ku... tak to jsem teda fakt nepochopil,z toho jak to bylo psany mi jasne vyznelo,ze Temac je na ho...;o/

Vratit to urcite nepujde,uz jsem ho vcera rozbalil;(..


28.6.11, 10:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Kurňa co blbnete s temacem, já nic jinýho nedávám...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.6.11, 11:02
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Ja nevim, mel jsem ve 105POWER to cinsky, kazdej na to nadava, ale mne se zda ze by mohlo bejt zajimavy, ten material tesneni vypada jako prvovyrobni tesneni (ktery se uz nedaji sehnat), podle pocitu si to cinsky tesneni vic seda, coz by ovsem pri malym presahu vlozek mohlo bejt spis plus, kdyz se bude poctive postupne dotahovat. Tesneni Temac je docela trvdy na takovy srandy. Takze na potencialne krivou hlavu bych spis dal tu cinu a pekne postupne dotahovat. Treba po 300km a pak jeste zkontrolovat po 1000km.

Edit: Jeste bych dodal, ze lestenku na srazy bude mozna lepsi netocit pres 3500ot.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


28.6.11, 11:12
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
no já se modlím, aby to u mě bylo jen těsnění :roll:
Viky, to já na 136tce netočím, páč benzín je na rozdíl od LPG sakra drahej , takže lehká noha :)


Naposledy upravil john simple dne 25.8.11, 10:24, celkově upraveno 1



28.6.11, 11:14
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Vložky budou utopené na 99.99%, ještě jsem neviděl motor který by nechtěl podložit vložky při výměně těsnění (včetně 1.4 z roku 2001)
Ale neboj se, je to v pohodě práce.. jediný zádrhel je 4.vložka, která tam bývá vrostlá. Ale jinak je to příjemná, nenamahavá práce.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.6.11, 19:07
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
darklord píše:
a matthes to fakt napisal spatne



Ale houno, neumite cist :-) Vychodni nahrazky firmy Temac. Co je na tom k nepochopeni, tzn kupujte origo Temac a ne jeho nahrazky :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.6.11, 19:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
To je dvousečná věta... taky to lze pochopit jako východní náhražky firmy (které vyrábí firma) Temac.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.6.11, 19:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Šemik píše:
Vložky budou utopené na 99.99%, ještě jsem neviděl motor který by nechtěl podložit vložky při výměně těsnění (včetně 1.4 z roku 2001)
Ale neboj se, je to v pohodě práce.. jediný zádrhel je 4.vložka, která tam bývá vrostlá. Ale jinak je to příjemná, nenamahavá práce.

Hm, a ni ej eto tam všetko zasraté a pri vytiahnutí vložiek napadá bordel aj na dosadacie plochy a potom sa to pol dňa iba čistí? Či si to zle predstavujem?

Insomnia, niekedy sa dajú tie utopené vložky vyriešiť aj tak, že ten vymedzovací krúžok dáš na vrch na vložky a na to tesnenie...nie je to ale riešenie na státisíce kilometrov...teda, počkaj na komentáre kolegov, ale isto sa to tak dá urobiť.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.6.11, 20:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
vložky idú podložiť aj bez demonáže vane...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.6.11, 21:32
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
To by me zajimalo jak :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.6.11, 21:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
piest do HU, vodu čo tam ostane odsaješ, vložku vytiahneš tak že piest zostane na kľuke, opatrne to očistíš dosadaciu plochu tak aby tam nenapadal ten bordel, pridáš/vymeníš medený krúžok, opatrne nasadíš piest do vložky, s piestnymi krúžkami sa treba trocha pohrať, ale ide to, nasadíš nazad na doraz a ideš na ďaľší...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.6.11, 21:46
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
No dekuju pekne :-) To bych radsi sundal tu vanu. Nemluve o tom, ze takhle se ti hnou pistni krouzky. Pokud vyndas vlozky i s pistama, tak zustanou ve svych drahach.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.6.11, 21:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
ty v tom vidíš problém, ja jednoduchosť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.6.11, 22:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz