Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 17:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Karburátor - spotřeba 
Autor Zpráva
Příspěvek Karburátor - spotřeba
Ahoj, koupil jsem si 120ku na blbnutí na chatě. Kámoš má taky. Problém je že mi to žere jak tank! Abych to upřesnil asi 1L na 5KM! Dal jsem si k motoru PETku abych to věděl přesně. Je fakt že jezdíme jen 1,2 a občas 3ka ale stejně to je nehorázná spotřeba. Kámošovi to bere mnohem míň. Zkoumal sem karbec a jediný co sem vypozoroval že mi ta podtlaková membrána neotvírá pod plnym plynem druhou klapku...Klapka ai drhne nebo co, ale rukou jde. Může bejt tohle příčina tý žravosti nebo to je v seřízení karburátoru? Auto jinak chytá, jede taky slušně. Kámošovi teda líp-o dost, má po GO hlavu. Co mám udělat aby to tak nežralo? Díky


1.5.06, 17:06
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
maš prohli víčko karburatoru a pak to neotvira druhou klapku a dyz to honic na jednu komoru tak to vic clasta,navic je možný že ti to prez to prohli víčko přisava i benzin z plovakove komory


1.5.06, 17:32
Profil
Příspěvek 
To víčko to je jak je do nej zašroubovanej šroub co drží vzducháč??


1.5.06, 17:40
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
jo to je vono a tam kde je šroub tak tam je kanalek podtleku co otvira druhou klapku,radim ti ani to neopravuj a rovnou si vyrob otvirani obou klapek současne,pak to ma lepši odpich


1.5.06, 17:42
Profil
Příspěvek 
A nebude to potom víc žrát??
Když ale tahám za plyn tak ta membrána má vůi tahat za tu klapku ale to pérko se stlačí a s klapkou to ani nehne..??


1.5.06, 17:45
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
bude to pak zrat o dost vic,
ten druhy stupen se otevira az od urciteho natoceni klapky 1. stupne. Ta pruzinka tam je, aby se ti membrana neprotrhla, kdyz je 2. stupen zablokovany a membrana zvednuta.
Ja sem to zkousel takhle: - na VYPNUTEM motor
uplne otevri 1.stupen, aby si mel odblokovany 2.stupen a pak pri otevrenem 1. stupni prstem pomalu tlac na tu hridelku membrany, na ktere je ta pruzinka. jestli se ti bude otevirat 2. stupen, tak je to OK. jestli ne tak mas asi kouslou ty hridelku 2.st

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


1.5.06, 18:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
tak to maš dobry to je ta klapka jen nejak zadrhla a víčko prohli nemaš.chce to rozhejbat tu klapku a dyztak i podlozit tu pruzinku nebo ju natahnout.Jo a k te spotřebe,on tam je nejakej mnši rozdil ale dyz o tom clovek neco vi tak si lehce spčita ze jednim otvorem proudi určity množstvi vzduchu určitou rychlosti,zatmco dvouma otvorama o dvojnasobnem prurezu porat prochazi to stejne množstvi vzduchu jen polovični rychlosti.Takze rozdil spotreby se neda moc poznat a lip o jede odspoda.Jo este takovej detail ta podtlakova komora se otvira i pri brzdeni motorem takze ti to chlasta i kdyz nechces.Oni to v te skdovce vymysleli spis proto ze dvoustupnova konstrukce karburatoru je pro obyčejnyho rřidiče lepši svou plinulosti zaberu a teoreticky i po zivotnost pohyblivych časti.Protoze pokud se otevrou obe zaroven mechanicky tak to trochu vic"cukne".Stači na vysvetleni?


1.5.06, 18:55
Profil
Příspěvek 
Jo to zkusim. Ale asi to nevyřeší proč už teď když se neotvírá 2. klapka to žere tolik. To může teda bejt tim prohlym víčkem jo? Nemohla třeba vypadnout tryska nebo tak??


1.5.06, 18:56
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
no dyz to honis na tu jednu klapku tak to muže vic žrat ale chce to ten karbec určite seřidit a zkontrolovat,ale dyž budeš jezdit jen 1,2 tak to bude žrat dycky navic to asi brzo prehreješ a asi ne jednou.To víčko bude dobry esi se ti zmačkava ta pružinka to sem ti popisoval co s tim - promazat rozhejbat


1.5.06, 19:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Ondra píše:
tak to maš dobry to je ta klapka jen nejak zadrhla a víčko prohli nemaš.chce to rozhejbat tu klapku a dyztak i podlozit tu pruzinku nebo ju natahnout.Jo a k te spotřebe,on tam je nejakej mnši rozdil ale dyz o tom clovek neco vi tak si lehce spčita ze jednim otvorem proudi určity množstvi vzduchu určitou rychlosti,zatmco dvouma otvorama o dvojnasobnem prurezu porat prochazi to stejne množstvi vzduchu jen polovični rychlosti.Takze rozdil spotreby se neda moc poznat a lip o jede odspoda.Jo este takovej detail ta podtlakova komora se otvira i pri brzdeni motorem takze ti to chlasta i kdyz nechces.Oni to v te skdovce vymysleli spis proto ze dvoustupnova konstrukce karburatoru je pro obyčejnyho rřidiče lepši svou plinulosti zaberu a teoreticky i po zivotnost pohyblivych časti.Protoze pokud se otevrou obe zaroven mechanicky tak to trochu vic"cukne".Stači na vysvetleni?

no kdyz to rikas-nevynracim ti to. zajimalo by me jakou s tim mas spotrebu. Ja to na aute nema prave z duvodu obav o tu spotrebu, ikdyz me to laka. Bavil sem se o tom s jednim borcem co ma v 110R motor z rapida 136-ky a tomu to zere 13-15l, ale je pravda ze s tim trochu jinak jezdi. :D

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


1.5.06, 19:09
Profil
Příspěvek 
No nepřehřeju....je tam větrák na čudlík takže foukám preventivně pořád. Ale jednou sem to zavařil, někde mi mizí voda a blbě ukazuje teploměr což sem nevěděl. A vono 80sát a vzadu fonzána! :-( Normální teplota je 65-70st. jak to leze přes 80sát tak vařim. Asi blbý čidlo nebo nevim.
Kámoš jezdí stejně jako já, oba děláme stejný blbosti a žere mu to asi o 150míň jak mě! Jedinej rozdíl je že on má hlavu po GO a vyndanej termostat panč mu někudy fouká vzduch do vody a pak mu to vaří! Asi prasklá vložka válce. V oleji voda neni...
Tak já zkusim rozchodit tu klapku....
Když to bude pořád stejný?? Tak co? Seřídit karbec, nevim jestli doma sám zvládnu...?:-(


1.5.06, 19:15
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
no ja to mam na 136 motoru a dyz chcu jet za 8 jedu za 8 al ja vetšinou jezdim minimalne za 10 protoze rad ukazuju favoritum a fabijim ze to ze maj motor ve predu jeste neznamena ze maj lepši auto.Ale mam to vyzkoušeny i na 120LS a ta jela kurevsky doceala to i koplo dyz sem tam mel 14kovou prevodovku a13ky kola,leckterej se i lek jak to jede.


1.5.06, 19:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ale naq te LSce sem mel vic uuprav


1.5.06, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
to prehrivani muze delatjen netesny víčko na vyrovnavaci nadobce.No tak to si vem příručku ke škodovce aštuduj a študuj


1.5.06, 19:21
Profil
rejpal

Příspěvky: 18215
Příspěvek 
Ondra píše:
Jo este takovej detail ta podtlakova komora se otvira i pri brzdeni motorem takze ti to chlasta i kdyz nechces.

To není pravda.


2.5.06, 06:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz