Autor |
Zpráva |
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Škoda rapid 130-136
No ale pravděpodobně by ho tam někde museli mít zaparkovanýho,nemyslím si že by ho za den prodali,a tam je vidět všude,tam mají akorát parkoviště a lividační linku,jinak nic....jo ještě malej sklad,ale ten byl taky otevřený a žádný auto tam nebylo
Edit.......jo a kdyby ho chtěli prodat,tak proč by mi ho zatajili,já jsem jim hned říkal že bych ho klidně odkoupil
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
1.9.11, 17:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Škoda rapid 130-136
V dobrym stavu? Jde jen o karoserii. Zadní nápravu musíš postavit tak jako tak, to soudruzi odbyli nehledě na r.v. Elektrika chce taky lehké úpravy, přední náprava jak by smet.. Ono když seženeš dobrou karoserii tak uděláš nejlíp - ušetříš čas demontáže.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.9.11, 20:40 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Škoda rapid 130-136
Tak souhlasím s tím že základ je dobrá neshnilá kastle,to každopádně.....co bych měl z dobrých náprav kdyby tam s trochou nadsázky nedržely a dobré je k té kastli mít i dobrý motor a převodovku,třeba udělat GO motoru 120tky je ´´lehké´´,a díly ještě jdou sehnat,ale na origo motor rapid 135/136 už asi poměrně hodně těžko Ale třeba když by byl původní majitel pečlivka a o ty nápravy pečoval a dával jim servis tak proč je dělat znova kdyby byly v dobré stavu......já teda když jsem kupoval škodověnku,tak jsem vyměnil preventivně všechna ložiska,udělal brzdy,a jinak nic,zatím všechno drží,jak řízení,tak všechny čepy a ramena......jediný problém jsem zaznamenal s rozsypanými kameny v převodovce,a ten problém budu řešit díky chytnutí díry znova,ale jinak nic
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
1.9.11, 21:12 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: Škoda rapid 130-136
Pokud bude náprava v pořádku, není důvod se v tom vrtat. Já doufám, že nebudu muset dlouho
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
1.9.11, 22:08 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Škoda rapid 130-136
Já si taky myslím,že není důvod to vrtat jen tak pokud je to v pořádku,já na škodověnce opravuji jen to co je třeba a jezdí jak zamlada
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
2.9.11, 14:11 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Re: Škoda rapid 130-136
No... Nedávno ti skoro upadlo kolo, ne?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
2.9.11, 14:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Škoda rapid 130-136
Záleží co od toho chceš. Ale i nové nápravy před 20lety nebyly OK, je to poddimenzované, ale je to tak originál
Díly na motor 742.135/6 seženeš ještě líp, je to shodné s favoritem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.9.11, 15:01 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Škoda rapid 130-136
Petr105 píše: No... Nedávno ti skoro upadlo kolo, ne? No skoro ano,ale už je to spravené,jak jsem jel domů od toho místa co jsem chytil tu díru(cca 3 kiláky)tak kolo pleskalo jak blbý,no výsledek,zničené kameny v diferáku a posunuté ložisko na poloose,vyměněna celá polonáprava,pro jistotu,možná by se ještě na ní něco časem odsralo.......j kua,málem jsem zapoměl dát na inzerci hlášku že už ten inzerát neplatí
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
2.9.11, 15:34 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Škoda rapid 130-136
Šemik píše: Záleží co od toho chceš. Ale i nové nápravy před 20lety nebyly OK, je to poddimenzované, ale je to tak originál
Díly na motor 742.135/6 seženeš ještě líp, je to shodné s favoritem No a co bych si tím pádem pomohl,i kdybych je teda postavil znovu podle originálu tak stejně nebudou nikdy´´úplně OK´´,to bych je musel nějak upravit,a to zase nechci,já chci mít auto v originálním stavu Jo takže motor rapid 135/136 je v podstatě motor favorit s jiným karbecem,nebo jsou tam ještě nějaký drobný změny Vím že motor 130 by měl mít ještě litinovou pětikanálovou hlavu,stejně jako škoda 120,a motor rapid 135/136 by měl mít hliníkovou hlavu s osmi kanály.....píši to správně,nebo tam mám chybu ať si to konečně ujasním
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
2.9.11, 15:43 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Škoda rapid 130-136
Ano, 130 je litinový pětikanál (velmi nevhodná volba) 135/6 je osmikanálový hliník, v podstatě favorit motor s několika drobnými odlišnostmi
Ad vlečka - kdybys jí postavil znovu zcela dle originálu tak si nepomůžeš, ale dá se postavit dle dobové tovární dokumentace pro 130L/A, což je dost znát.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.9.11, 15:47 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Škoda rapid 130-136
No tak vždycky bude znát rozdíl mezi nápravami určenými pro extrémní podmínky a mezi nápravami pro auto do běžného prodeje,a to nemusí být jen škodovka,to podle mě bude u všech automobilek No tak už poměrně veliký rozdíl je mezi kyvkou a vlečkou,je docela rozdíl se vést ve škodě 120L nebo ve škodě 135,jak ve stabilitě,tak ve výkonu Tak já bych měl obě auta,mojí škodověnky bych se určitě nezbavil,to bych nemohl udělat udělala toho už pro mě hodně.....škodovku 120 bych využíval na denní ježdění do práce,rapida bych měl spíš více na parádu a na delší cesty
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
2.9.11, 16:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Škoda rapid 130-136
To bezesporu. Dovolím si ale tvrdit, že co v AZNP znamenala špičková závodní náprava (vlečka L/A) byl na západě běžný standart levných lidových aut Ať se na mě nikdo nezlobí, ale obyčejná vlečka je paskvil. Lepší než kyvka samozřejmě je, ale být unešen jejími vlastnostmi rozhodně nejde. Pokud to je na "veterána" s 1000km ročně tak klidně, ale pokud bych to auto měl nějak víc využívat tak L/A vlečka je jasná volba.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.9.11, 16:31 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: Škoda rapid 130-136
L/A a špičková závodní náprava? To snad ne. LR, to beru
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
2.9.11, 16:44 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Škoda rapid 130-136
Šemik píše: To bezesporu. Dovolím si ale tvrdit, že co v AZNP znamenala špičková závodní náprava (vlečka L/A) byl na západě běžný standart levných lidových aut Ať se na mě nikdo nezlobí, ale obyčejná vlečka je paskvil. Lepší než kyvka samozřejmě je, ale být unešen jejími vlastnostmi rozhodně nejde. Pokud to je na "veterána" s 1000km ročně tak klidně, ale pokud bych to auto měl nějak víc využívat tak L/A vlečka je jasná volba. No taky nemáš až tak pravdu,uznávám že škodovky nebyli úplně na špici ve vývoji,ale ta zadní náprava,spíše trubka co byla na tom oplu vectra z 89 se teda nerovná ani škodovácké kyvadlové,to bylo něco šílenýho,přední náprava super,ta držela krásně,ale ta zadní děs,běs,hrůza a vhodná tak na sešrotování.......to lítalo s trochou nadsázky na silnici asi jako když je za autem připojený prázdný přívěs,a nedá se říct že by byla ve špatném stavu,normálně to auto krásně kdykoliv prošlo technickou,bylo po strejdovi......a to nebylo žádné lidové auto,to byla 1.6i benzín,jelo to jak drak oproti škodovce Nebo ten renault R5 co má kamarád je na tom podobně zase s přední nápravou,ta se nemůže škodovácké lichoběžníkové s hřebenem taky ani postavit
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
2.9.11, 16:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Škoda rapid 130-136
Pravda, trochu nadnesený termín, "špičková" Ale z těch "běžně" dostupných asi nejlepší. Škodovka je prostě poplatná svojí době a zejména svému místu - v komunismu to líp udělat asi vážně nešlo. Bohužel, to nic nemění na tom, že obyčejné sériové níápravy za moc nestojí.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.9.11, 17:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|