Drak píše:
Mě se taky teda zatím nepovedlo přešálovat kliku bez brusu tak, aby to vydrželo, rekord má Avia 2500 km. Měl sem tu i experta, co si nechal generálkovat motor do Avie, věci si dodal sám, podle jeho slov vyvážený ojnice, přebroušenou kliku, válcovky a těsnění, motor vydržel klapat půl dne na volnoběh, to už se mi zvuk moc nezdál a ujel asi 100 km a podala mu ojnice ruku přes blok. Nakonec z něho vylezlo, že ojnice vyvážil váhou, kterou sebral staré v kuchyni a vybral čtyři, který vážily stejně, přeleštil je šmirglpapírem a kliku si přebrousil vlastnoručně ve svěráku šestikilem šmirglpapírem pod vodou. A pak mám být slušnej na zákazníky...
draku přesný scénář jak ho znám já a nikdy tomu nebylo jinak, v roce 1978 jsem začal s prvníma generálkama S 11 a pincky , časem jsme to vylepšili o osení ojnic a výměnou ložisek v ojnici na klice, že by to bylo něco světoborného to ne , ale jelo to, s tisícovkama a dál střídavě oblačno, a ještě draku na avii se ojnece neosí, aby netahala píst bokem? miloš