Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
ferrari aktuálně jezdí 5km do práce
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.10.11, 17:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
i 1.9D pozná nohu Když jsem jel ekonomicky, lážo plážo, dostal jsem se na 5.2l/100km. Ale když jsem jel co to dalo, dosáhl jsem spotřeby 7.1l/100km.. A jezdím převážně dálnici a mimo město. ..ono by šlo ještě klesnout, nejsem ale bohužel typ řidiče který by měl buňky na ekojízdu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.10.11, 20:13 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Njn, to chce iba vyskúšať, nič iné nepomôže...ale ja jazdím tak lážo plážo asik väčšinu času, po meste vyslovene prd-prd...fakt väčšinou kľudne...väčšinou
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.10.11, 20:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
No, a teraz ešte pár slov k tej Brave a Meganu... Najprv Megane 1,9D 47kW: Nebol to nejak extra zachovalý kus, najazdených vraj 211 000 km, auto 8 rokov na Slovensku, klíma (funkčná). Ako vravím, nebol zachovalý, ani ale rozšrotený, normálne ojazdené auto...vraj bol bok jemne šuchnutý a tak vymenený blatník a dvere...bolo ale vidno stopy aj na podblatníku, takže by som bol opatrný...no ale k veci: Dojmy vcelku pozitívne, sedačky pohodlné, posed OK, podvozok človek na pár km nevyskúša, ale dalo by sa, to nie som náročný. Kufor o niečo väčší, ako 306ka, čiže OK. Riadenie vcelku OK, nie je preposilované. Hej, radenie rýchlostí gumové, ako písal DK, ale nemôžem povedať, že nepresné, vždy tam padlo to, čo som chcel... Čo sa týka kasne, dalo sa, ale spodok už bol pchytaný, ale nie nejak tragicky. Motor: No, za studena chrochtáč, ale po zohriatí OK, ťah akceptovateľný, ale ten môj 1,4B ťahá proste lepšie. Ale som sa pýtal chlapíka na spotrebu a hovorí, že on jazdí za 6l, ale vraj nemá nejakú ľahkú nohu. Ale zas jazdí často Branč - NZ, čo je prvažne prejazd obcou a mimo obce, teda nie náročná trasa. To ma trošku prekvapilo, bo môj sen o 4,5l sa začal nejak rúcať... No a potom Brava 1,2 16V 60kW: Takisto nie nejak extra zachovalý kus, ale čo by som chcel za 1300 €, že ano . Klíma nikde, ale to ma v tomto prípade nezaujímalo, potreboval som sa hl. na Brave 1,2 16V previezť (totiž aj tu máme na TW v bazári zaujímavý kus). Dojmy: Zasa vcelku pozitívny prvý dojem, sedačky pohodlné, primerane veľké, riadenie tak akurát, dobrá spätná odozva, fajn handling, tvrdší podvozok (ale pre mňa OK). No mal trocha KO spojku, jednak šla veľmi ťažko a jednak dvojka šla skoro vždy cez zuby, ale mi típek tvrdil, že je mu to neškrípe...podľa mňa KO spojka. Kufor niekde na úrovni Megana, čiže o kúštik viac, ako 306ka. No ale, asi toto bol typický taliansky prejav, jazdilo s ami v tom dobre. Inak, auto kupované na Slovensku, 156 000 km, vraj druhý majiteľ, kasňa zachovalá, na prvý pohľad nebúrané, ale trochu ošumelé - no, jazdilo v BA... No a motor - hm, na prvý dotyk pedála plynu zaujal, hneď sa to bralo do otáčok, darmo, 16V a talian. Ale zas pri jazde som očakával viac, pri cca 2000 ot. vcelku živá reakcia na plyn, ale ťah nikde. No, zasa chýba krúťak, jasné, asi by si človek musel na tento motor dlhšie zvykať a možno tento konkrétny kus mal nejaký problém, bo s ami to fakt nezdalo. Keď som sa ale pýtal na spotrebu, típek mi vraví, že podľa neho (inak, mal to necelý rok) to značne závisí od zaobchádzania...vraj mal dlhú jazdu prevažne po diaľnici a pritom rýchlosť do 110 km/h a spotreba 4,5l/100, pri kľudnej jazde po meste 6,5...no, to by človek musel vyskúšať, ale tiež nevyzeralo, žeby ma chcel klamať. Takže dojem z oboch áut vcelku pozitívny, ani jedno auto nie je nejaký krám, dalo by sa povedať, žeby obe vyhrali nad 306kou...akuráťže ani jedno auto nebolo tak zachovalé, ako moja 306ka...ani náhodou. Jo a ešte pocitovo mi to prišlo tak, že tá moja 306ka 1,4B má aj pocitovo najlepšie dyn. vlastnosti.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.10.11, 20:59 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Brava 60kW: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1Megane 47kW: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1Vysledkov sice neni nijak extremne moc, ale 4.5L/100km neuveri ani moja stara mama.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
31.10.11, 23:54 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
No ja viem, ale potom paradoxne najúspornejší voz je moja 306ka...ja sa dostávam pod obe spotreby, aj pod 1,9D, aj pod 1,2 16V... Aj by to tak mohlo byť: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1PS - ale keď s Fobiou I 1,4 16V sa dá ísť za 5,0l/100; tak s Bravou 1,2 16V by sa tiež mohlo dať...no 4,5 ťažko, to mi je jasné...chlapík aj vravel, že to systémom do plnej nádrže a ak nenajazdil veľa km, ale povedzme iba 200-300, tak s amohol pekne seknúť. PS II - som ešte vyčuchal nejaké tie Bravy a naozaj, najúspornejšia bude moja 306ka http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.11.11, 07:01 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Ono ten monitor obcas dost keca... Moj forman (BMM 50kW) podla tej stranky zere 7,86l/100km http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1Avsak felicia s 50kW uz iba 6,94l/100km, co je hodnota s ktorou dlhodobo pocitam aj ja... http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1A v40 mi zerie tiez okolo 6l/100km, (medzimesto cca 110km/h) pripadne ked jazdim cisto po Blave tak 6,8l/100km a nie 6,83l/100km ako tvrdi dana stranka http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1Ak chces lacne usporne auto skus Clio s tym istym motorom (1,9D alebo 1,2Mpi), alebo citron AX/ Saxo v dizli. Ak nieco na urovni tak Renault s 1,5dCi ci PSA s Hdi druhej generacie. Jediny problem, je ze na slovensku sa v slusnom stave za normalny peniaz nepredavaju A servisovat francuza je na Renault Osobne uvazujem ze sa okolo vianoc pokusim konecne zbavit volvatka, nech mi forman nestoji len v garazi, a este si ho uzijem
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.11.11, 09:26 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Pozor na Bravu!!!! Nekterej tenhle malej motor byl SOHC 3 ventily na valec. Myslim teda ze 1.4 12V, od toho ruce pryc.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
1.11.11, 09:50 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Viky, viem, 1,4 12V motor to je katastrófa, to som už viackrát pochytil, to veru nie...toto bola 1,2 16V, predpoklaám, že nejaký derivát 1,6 16V.
Kwiko, Clio, Saxo, AX, všetkomalé, to nie...ja v prvom rade potrebujem auto, v ktorom budem rád jazdiť a na druhú stranu nechcem, aby ma zožralo, keďže to má byť spotrebák. A má to byť nižšia stredná trieda podľa možnosti, nič menšie...Dechtožrúta som chcel preto, lebo to chce už zmenu, ale presne ako píšeš, servisovať staršie HDi, TDi, dCi, TDCi, to sa mi zas nechce...čo ušetrím na nafte, to vrazím do servisu, predpokladám...skôr sa prikláňam k tým hladkým dechtožrútom, len začínam byť zmätený s tou spotrebou.
PS - hej, myslím, že ten monitor kecá a to dosť...je to značne závislé od štýlu jazdy...naozaj, s306kou som dlhodobo okolo 6,5l a na dlhých trasách do 6l...kratšie jazdy/mesto vyhodnotiť neviem, bo to jazdímmálo a nádrž má 60l, takže na pár sto km sa to hodnotiť proste nedá.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.11.11, 10:17 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
kwiko: on ale nechce usporne, ale velke male usporne rychle auto ) a od toho HDI pezotackeho by som ja osobne dal ruky prec, sice to naozaj vie zrat malo, ale nizka spotreba je vykupena nizkou zivotnostou. ferrari: co cakas od 16V? pokial to nie je turbovane, v malych otackach to nijako extremne zive nebude, to potrebuje prievan v sacom potrubi aby sa to riadne naplnilo, alebo variabilne casovanie ventilov.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.11.11, 10:23 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
1.2 16V bude spis motor z Punta 2. Na Bravu to nebude asi nic moc, bude to chtit tomu trochu slapat na krk, aby to jelo. 1.6 16V je pro Bravu asi lepsi volba, je na to vsude dost dilu. Ja mam z malejch motoru zkusenost jenom s Puntem 1.1 40kW, kterej je podle myho velmi dobrej a velmi uspornej. Pojizdky po okreskach byly za 5.4.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
1.11.11, 10:25 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Jj, toho Punťa I 1,1 a 1,2 poznám aj ja, naozaj úsporné...ale malé. A jj, ten 1,2 16V bol montovaný do Punta II, Brava, Bravy, neskôr aj Stila (čo už ale musí byť zaujímavé, predsalen Stilo bude ťažké).. 2 Ventil - ale ono sa tomu do tých vysokých otáčok príliš nechcelo, bol som fakt prekvapený, ale to bola možno chyba konkrétneho kusu a možno sa s týmnaozaj treba naučiť jazdiť, predsa len je to už dosť vysoký výkon na malý objem. Napr. Fabia 1,4 16V 59kW sa správa dosť inak. Ja som sa zaujímal o tú Bravu napr. kvôli tomuto: viewtopic.php?f=2&t=27848
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.11.11, 10:50 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
ventYl píše: kwiko: on ale nechce usporne, ale velke male usporne rychle auto ) To by som musel brať Octu II TDi, najlepšie 2,0 103kW...na to ale nejak nemám...nie, proste nižšia stredná trieda s dobrým ergonomickým usporiadaním interiéru, pozinkom (= životnosťou kasne) a zaujímavým nežravým (a podľa možnosti jednoduchým) motorom. Jo a zachovalý stav, žiadna plečka. A klíma musí byť a funkčná. Dosť z toho, čo tu píšem, som našiel práve v mojej 306ke, ale tragédia je práve to ergonomické usporiadanie introšu a trošku aj handling v zmysle hravosti auta, ľahkosti radenia a celkovej tak-nejak zladenosti ovládania. Ako som už vyššie písal, dosť z toho spĺňa aj tá Corsa B, aj keď to teda nie je nižšia str. trieda...ale tam už je príliš malý kufor. Keby má tá priateľkyna Corsa silnejší motor, tak by bola radosť s tým jazdiť...ale ako spotrebák to nie je dobré, práve kvôli malému kufru.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.11.11, 10:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.11.11, 19:07 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
aby to jelo a nežralo je na postarší auto téměř nereálný požadavek A hlavně je neskutečný problém vybrat neco, za co si pak nebude člověk rvat vlasy z hlavy že co je to za vrak... netěším sa až přijde chvilka kdy budu moset taky vybírat znova... Z mladické nerozvážnosti sem před pár rokama kůpil Deltu ale do dnes toho nelituju...vyblbnul sem sa dost a pak už si možu pořídit nejaké HTP a bude
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
2.11.11, 00:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|